lolquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik volwassen als ik zeg heel blij te zijn met mijn nieuwe kruimeldief
Heb ook een kaarsenmaakset gekocht, want kaarsen zelf maken is cool, vind ik dan
En dan is het leuke dingen kopen van vakantiegeld ook klaar hoorDe rest netjes sparen
Mijn stofzuiger en de trap gaan niet samen, of ik en mijn stofzuigen en de trap niet. Dus tja... dan een nieuw speeltjequote:Op donderdag 30 mei 2024 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
lol
Hier ook een nieuwe kruimeldief.
En kaarsen steek ik aan, meer niet.
Kruimeldief is o.a. voor dat handig, en voor kleine ongelukjes.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn stofzuiger en de trap gaan niet samen, of ik en mijn stofzuigen en de trap niet. Dus tja... dan een nieuw speeltje
Haha ik ben ook een suffe muts hoor, die zulke dingen leuk vindt
Ja! Ik heb hem vooral nodig voor de trapquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kruimeldief is o.a. voor dat handig, en voor kleine ongelukjes.
Geniet er lekker van.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik volwassen als ik zeg heel blij te zijn met mijn nieuwe kruimeldief
Heb ook een kaarsenmaakset gekocht, want kaarsen zelf maken is cool, vind ik dan
En dan is het leuke dingen kopen van vakantiegeld ook klaar hoorDe rest netjes sparen
Komt helemaal goed!quote:
Hey Child, je kan vaak ook via de bezorgdienst een andere plaats aangeven of vaak een andere datum kiezenquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt helemaal goed!
Dank je wel
Ik hoop dat ook vandaag komt, ivm de T&T
En anders straks even de buurman vragen of ik een briefje mag opplakken dat het bij hem komt.
Dit weekend (vrijdag tot zondag) logeer ik bij vrienden. Dus dan kan ik niet open doe
Andere tijd kan helaas niet. Dus ik vraag mijn buurman even of het oké isquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, je kan vaak ook via de bezorgdienst een andere plaats aangeven of vaak een andere datum kiezen
Hey Engine, ja nog een dagje werken en het is weer weekendquote:
Hey Dotquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, ja nog een dagje werken en het is weer weekend
ZIt je in het buitenland?
A in eigenland, zo zie je nog eens wat of nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Zit een paar dagen in Rotterdam. Was wel een leuk klusje....voelde bijna als vakantie![]()
En vanmiddag door naar zuid Limburg voor een weekendje weg met vrienden![]()
Jij nog weekend plannen?
Ja vind ik wel leuk. Nu bezig bij een afvalverwerkingsbedrijf.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A in eigenland, zo zie je nog eens wat of niet
Gezellig weekendje ga je tegemoed![]()
Ik pas morgen op de kleindochters de kids van zoonlief. ALs het weer een beetje mee zit ga ik met ze naar een speeltuin/pannenkoekenhuis. En zondag komt een andere kleindochter die mij mee uit wil nemen een patatje eten
Als je het maar leuk vindt toch.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik wel leuk. Nu bezig bij een afvalverwerkingsbedrijf.
Ah dat klinkt ook heel gezellig![]()
Hey Moon, hier ook nog maar een keertjequote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Moon, hier ook nog maar een keertje![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Om 11.00 onderweg naar een vriendin om een weekendje te logeren. Ben er dan rond een uur of twee, en zondag na het ontbijt rustig richting Grunn weer
Gezellig hoor, geniet er vanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Om 11.00 onderweg naar een vriendin om een weekendje te logeren. Ben er dan rond een uur of twee, en zondag na het ontbijt rustig richting Grunn weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |