quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een van de artikelen erover, al noemen ze het hier onsympathiek:
https://www.libelle.nl/pe(...)et-een-punt~b006c0de
Nog een:
https://www.kijkmagazine.nl/science/bozig-punt-appje/
quote:exaptatie
En aan het einde van een username,quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een punt aan het einde van een TT.
Sowieso, zeker van het soort dat huizen binnen gaat en dan weigert om te vertrekken of er een gigantische klerezooi van makenquote:
Ookquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En aan het einde van een username,![]()
?!
Tssss,quote:
Deze inderdaad!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:09 schreef Fleischmeister het volgende:
Mensen die niet snappen dat je stil moet zijn in de bioscoop staan wel stipt op nummer 1 bij mij. Dat je die zaal binnenkomt, en je het vriendinnenclubje al ziet zitten en je weet dat je i.p.v. de film voornamelijk te horen gaat krijgen hoe leuk dat ene jurkje is en hoe slecht de seks was de laatste tijd. Of van die gasten die alleen maar op hun telefoon zitten en/of popcorn vreten op zo'n manier dat een houtversnipperaar nog minder geluid zou maken. Ga gewoon naar een kroeg ofzo als je toch niet van plan bent om daadwerkelijk naar de film te kijken.
Lussen in de weg detecteren remmomenten en intensiteit van het verkeer. Bij een hoge intensiteit ( voertuigen per tijdseenheid)en / of remmoment geven de lussen een signaal door aan de matrix en die geeft een lagere snelheid aan het verkeer voor ( niet voorbij ) waar het remmoment heeft plaatsgevonden. Deze snelheid moet er weer “ uitgereden “ worden. Dus wanneer de lussen een hogere snelheid of lagere intensiteit meten gaan de matrixen uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:33 schreef karr-1 het volgende:
En een meer persoonlijke ergernis, matrixborden boven de snelwegen die op de raarste momenten aangaan en al het verkeer vertragen zonder reden, terwijl je een paar 100 meter verder weer gewoon door kan rijden. Ik erger me er al jaren dood aan, maar blijkbaar zit er een of andere redenering achter die ik dan blijkbaar niet zie of niet snap. Bloed irritant
Ik snap de technische uitleg wel, dat is het probleem niet. De ergernis zit hem in het feit dat de helft alsnog keihard doorrijd, de andere helft op de rem stampt om langzamer te gaan rijden wat vervolgens een enorme file veroorzaakt die eigenlijk totaal overbodig isquote:Op zondag 30 juni 2024 10:55 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Lussen in de weg detecteren remmomenten en intensiteit van het verkeer. Bij een hoge intensiteit ( voertuigen per tijdseenheid)en / of remmoment geven de lussen een signaal door aan de matrix en die geeft een lagere snelheid aan het verkeer voor ( niet voorbij ) waar het remmoment heeft plaatsgevonden. Deze snelheid moet er weer “ uitgereden “ worden. Dus wanneer de lussen een hogere snelheid of lagere intensiteit meten gaan de matrixen uit.
Cq. manipulatief gedrag.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:24 schreef Forumtijger het volgende:
- Vrouwen die zeggen: Als je dan toch..., wil je dan gelijk even...
- Vrouwen die omgekeerde psychologie gebruiken, zo van: Laat ook maar, dat wil/doe je toch niet...
Overgevoelige Gen Z? Dat is een nieuw pleonasme!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Overgevoelige mensen (vaak Gen Z) die zich ergeren aan appjes/sms'jes die eindigen met een punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |