Ik kreeg vandaag het commentaar dat ik mijn knipperlicht teveel gebruikte. Blijkbaar ook een ergernisquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Automobilisten die niet hun knipperlicht gebruiken als ze een afslag nemen of nog erger: als ze de rotonde afrijden.
Of voetgangers die uberhaupt niet willen oversteken, maar op het knopje drukken zodat alles op rood springt terwijl niemand hoeft over te stekenquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ook een van mijn grote ergernissen inderdaad. Geldt overigens even erg voor fietsers.
En voetgangers die bij een zebrapad met verkeerslichten op het knopje drukken en direct doorlopen.![]()
En toch zijn veel van die knopjes gewoon nep en ‘psychologisch’.quote:Op donderdag 27 juni 2024 03:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Of voetgangers die uberhaupt niet willen oversteken, maar op het knopje drukken zodat alles op rood springt terwijl niemand hoeft over te steken
Toeteren vind ik de horror. Niet dat Turks gedoe. Gewoon één keer, dan gaan m'n nekharen omhoog.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag het commentaar dat ik mijn knipperlicht teveel gebruikte. Blijkbaar ook een ergernis
Sommige mensen leven, ook buiten verplichtingen om, overdreven schematisch. Met een iets té lange lijst ongeschreven regels in het hoofd, qua hoe het zogenaamd allemaal hoort.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
- We zijn gewoontebeestjes, dus we koken grotendeels elke week dezelfde gerechten met dezelfde ingredienten van dezelfde supermarkt. Bv: gekruid gehakt voor de macaroni bij de Jumbo. Maar als die er dan opeens niet meer is..![]()
Haha ons leven is divers genoegquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sommige mensen leven, ook buiten verplichtingen om, overdreven schematisch. Met een iets té lange lijst ongeschreven regels in het hoofd, qua hoe het zogenaamd allemaal hoort.
Vergeet niet om een beetje te leven.
En het bedankje van de vrachtwagens, die minder vervelend?quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:03 schreef Discombobulate het volgende:
Als auto's seinen. Ik denk dan altijd wat is er mis, wat doe ik verkeerd, is er iets stuk? En dan kan ik niks vinden.
Ja, maar da's heel wat anders. En dan weet ik bovendien waarom er geseind wordt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En het bedankje van de vrachtwagens, die minder vervelend?
Mensen seinen omdat je een gek risico hebt genomen of dat je wel even snel voor mag gaan.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, maar da's heel wat anders. En dan weet ik bovendien waarom er geseind wordt.
Maar dat begrijp ik ook wel. Het gaat juist om mensen die seinen waar dat niet zo is. Die zijn er ook. En ik kan echt heel aardig autorijden, dus het gaat er bij mij niet uit dat ik zoiets over het hoofd zie.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen seinen omdat je een gek risico hebt genomen of dat je wel even snel voor mag gaan.
Veel variatie is er imo niet.
Dan heb je de categorie mafketels. Dat is idd irritant.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dat begrijp ik ook wel. Het gaat juist om mensen die seinen waar dat niet zo is. Die zijn er ook. En ik kan echt heel aardig autorijden, dus het gaat er bij mij niet uit dat ik zoiets over het hoofd zie.
Knipperlichten en toeteren, ik mis het verbandquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toeteren vind ik de horror. Niet dat Turks gedoe. Gewoon één keer, dan gaan m'n nekharen omhoog.
Overgevoelige mensen (vaak Gen Z) die zich ergeren aan appjes/sms'jes die eindigen met een punt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een punt aan het einde van een TT.
Klopt. De Molukse gijzeling was bij de Punt bij Assen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een punt aan het einde van een TT.
Zijn er serieus mensen die dat agressief vindenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Overgevoelige mensen (vaak Gen Z) die zich ergeren aan appjes/sms'jes die eindigen met een punt.
"Dat staat zo agressief."
Best veel, helaas.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die dat agressief vinden
Een van de artikelen erover, al noemen ze het hier onsympathiek:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |