Wie zegt dat ik de grafiek geloof? Ik vraag niet voor niks of dit klopt aangezien jullie degene zijn die elke grafiek/onderzoeken als waarheid zien..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu zijn ziekenhuiscijfers ineens wel betrouwbaar?
Leg eens uit waarom je dit nu wel als onderbouwing gebruikt, maar als mensen zeggen dat de ziekenhuizen vol lagen in 2020 door corona dan geloven jullie diezelfde cijfers niet toch?
Ik zie hierboven al argumenten. Maar wel argument ik ook maak, zolang het niet in jouw straatje past negeer die je argumenten steeds.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:43 schreef PSVCL het volgende:
Dan kan je vast aantonen wat volgens jou fake nieuws is.. probeer het te weerleggen ipv op de man te spelen
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de grafiek geloof? Ik vraag niet voor niks of dit klopt aangezien jullie degene zijn die elke grafiek/onderzoeken als waarheid zien..
Maar nu opeens niet meer dus?
Zwam niet man. Je vraagt helemaal nergens of het klopt. Je post die tweet zonder vraag er bij.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de grafiek geloof? Ik vraag niet voor niks of dit klopt aangezien jullie degene zijn die elke grafiek/onderzoeken als waarheid zien..
Nou, je negeert elke inhoudelijke reactie daarop.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zwam niet man. Je vraagt helemaal nergens of het klopt. Je post die tweet zonder vraag er bij.
in BNW.quote:
Matthijs moet weer met persoonlijke aanvallen komen, we zeggen ook niet tegen jou ''jij bent hier degene met de mentale problemen''.quote:
Ja, oude mensen gaan dood. Vergrijzing zegt wappies niks, die zwammen alleen maar over vaccinaties terwijl het allang en breed is bewezen dat ze er naast zitten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ondertussen is de oversterfte van week 28 wederom de hoogste van de afgelopen zes jaar.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het ergste zijn de complotgekkies die met belachelijk taalgebruik via social media reageren op mensen uit de zorg. Mensen in de zorg, die minstens een studie geneeskunde hebben afgerond. Die ontvangen nu al 3 jaar nonstop dreigende taal van zo'n wappie.
Je bent naast de mascotte van shit pharma ook nog eens hun proefkonijn, ..ik zou jou willen adviseren om te stoppen met jezelf te laten misbruiken door shit pharma. Wedden dat je na een tijdje weer opknapt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En jup, ik heb mentale problemen en ben/word daar met succes tegen behandeld door o.a. Big Pharma.
Dit soort posts zonder enig onderzoek droppen in dit topic, rekenen mensen met gezond verstand gewoon onder zwakzinnig gedrag.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De ziekte van plots.
https://www.l1nieuws.nl/n(...)rter-eric-provaas-50
lol de shit die ik gebruik heeft zich allang bewezen en heel veel levens gered.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je bent naast de mascotte van shit pharma ook nog eens hun proefkonijn, ..ik zou jou willen adviseren om te stoppen met jezelf te laten misbruiken door shit pharma. Wedden dat je na een tijdje weer opknapt.
Echt, als ik het voor het zeggen had zou ik dit op dezelfde gronden laten vervolgen als mensen die het euthanasiemedicijn X verstrekken. Je zet iemand aan om zelfmoord te plegen door in te gaan tegen de adviezen en voorschriften van een gediplomeerd medisch professional, gebaseerd op niets anders dan het gereutel van dronken aardbeien met dementie en hersenverweking op Internet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je bent naast de mascotte van shit pharma ook nog eens hun proefkonijn, ..ik zou jou willen adviseren om te stoppen met jezelf te laten misbruiken door shit pharma. Wedden dat je na een tijdje weer opknapt.
Mentale problemen zijn vooral een probleem in een luxemaatschappij. In Afrika hebben ze geen mentale problemen zoals depressie, genderdysforie, OCD en dat soort dingen. Denk dat het vooral komt door social media, de druk die op mensen ligt in de maatschappij, lockdowns, FOMO en dat soort dingen. En de farmaceutische bedrijven spelen daar maar al te graag op in door klaar te staan met peperdure medicijnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Echt, als ik het voor het zeggen had zou ik dit op dezelfde gronden laten vervolgen als mensen die het euthanasiemedicijn X verstrekken. Je zet iemand aan om zelfmoord te plegen door in te gaan tegen de adviezen en voorschriften van een gediplomeerd medisch professional, gebaseerd op niets anders dan het gereutel van dronken aardbeien met dementie en hersenverweking op Internet.
Je stelt een vraag in BNW en verwacht een antwoord in VER?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
in BNW.
Maar klopt de grafiek nou wel of niet ? is het waar dat de ziekenhuizen ¨vol¨ liggen met de gevaccineerde, aan de supercomputer aangesloten, (transhuman)medemens/bot
Ondertussen toon je dat niet aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ondertussen is de oversterfte van week 28 wederom de hoogste van de afgelopen zes jaar.
Kijk maar even op de website van het CBS.quote:
Straks worden al je geloofsgenoten in de Gazastrook gevaccineerdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Precies, je toont het niet aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Kijk maar even op de website van het CBS.
En dan? Ik zie nergens staan dat het door vaccinaties komt. Dat komt alleen op in het kippenbrein van wappies.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Kijk maar even op de website van het CBS.
Gekeken, en de hoogste sterftecijfers zijn maart 2020, en daarna nog enkele uitschieters die boven het hoogste niveau van 2924 uitkomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dan? Ik zie nergens staan dat het door vaccinaties komt. Dat komt alleen op in het kippenbrein van wappies.
Zucht. Dat is het enige dat je kunt. Links dumpen met een oneliner.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:37 schreef PSVCL het volgende:
Waarom zou je in de toekomst deze oplichters nog geloven ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |