Nee, er is geen enkel algemeen belang om deze specifieke medische gegevens te gebruiken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:00 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Art 6 is in ieder geval van toepassing, art 9 kun je over discussiëren
Het algemeen belang is volksgezondheid, en het zijn geen specifieke gegevens, je hoeft geen identificeerbare gegevens te gebruiken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, er is geen enkel algemeen belang om deze specifieke medische gegevens te gebruiken.
Nee dat is niet het belang wat hier speelt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:19 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Het algemeen belang is volksgezondheid, en het zijn geen specifieke gegevens, je hoeft geen identificeerbare gegevens te gebruiken.
Natuurlijk wel, je wil toch weten waardoor ie oversterfte is ontstaan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:19 schreef Wantie het volgende:
Nee dat is niet het belang wat hier speelt.
Dat is juist het punt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:25 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je wil toch weten waardoor ie oversterfte is ontstaan?
Uiteraard maar je kan niet op iedereen lijkschouwing uitvoeren, plus dat de onderliggende oorzaak vaak lastig te achterhalen is. Stel dat er sprake is van een ontsteking van de hartspier of thrombose, hoe toon je aan hoe lang dat al aanwezig was? Als je kijkt naar de correlatie met vaccinaties kun je in één keer dat uitsluiten dan wel bevestigen als oorzaak. Het lijkt me toch logisch dat als je kan aantonen dat het niet door vaccinaties komt het zorgt voor meer vaccinatiebereidheid? Maak je in één keer één einde aan de hele discussie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is juist het punt.
Dat achterhaal je niet door achteraf vaccinatie status te koppelen aan de sterftecijfers.
Achterhalen waarom iemand is overleden gebeurt dmv lijkschouwing.
Maar dan gaat het niet om het bepalen van de oversterfte, maar om het zoeken of het vaccin nu wel of niet dodelijk is .quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:40 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Uiteraard maar je kan niet op iedereen lijkschouwing uitvoeren, plus dat de onderliggende oorzaak vaak lastig te achterhalen is. Stel dat er sprake is van een ontsteking van de hartspier of thrombose, hoe toon je aan hoe lang dat al aanwezig was? Als je kijkt naar de correlatie met vaccinaties kun je in één keer dat uitsluiten dan wel bevestigen als oorzaak. Het lijkt me toch logisch dat als je kan aantonen dat het niet door vaccinaties komt het zorgt voor meer vaccinatiebereidheid? Maak je in één keer één einde aan de hele discussie.
Als je die vaccinaties kan afstrepen als mogelijke oorzaak, hoef je daar geen verder onderzoek naar te doen, en kun je je tijd besteden aan andere potentiele oorzaken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan gaat het niet om het bepalen van de oversterfte, maar om het zoeken of het vaccin nu wel of niet dodelijk is Dat kun je dan toch beter op andere manieren onderzoeken, dan te kijken naar vaccinaties tats? Dat kun je dan toch beter op andere manieren onderzoeken, dan te kijken naar vaccinaties tats?
Daarvoor kun je corrigeren. Als bijvoorbeeld 90% van de oude vrouwtjes gevaccineerd is, terwijl 98% van de overleden oude vrouwtjes gevaccineerd is, is er een duidelijke correlatie.quote:Volgens mij is 85% van de Nederlanders gevaccineerd, en van de kwetsbare groepen mogelijk een nog hoger percentage.
Hoe ga je dan statistisch bepalen of er een verband is met het vaccin?
Dus we wachten eerst totdat veel mensen overleden zijn, dan gaan we kijken of die gevaccineerd zijn en als het percentage gevaccineerd onder de overlijdens hoger is dan onder de bevolking, dan zou dat iets aantonen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:57 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Als je die vaccinaties kan afstrepen als mogelijke oorzaak, hoef je daar geen verder onderzoek naar te doen, en kun je je tijd besteden aan andere potentiele oorzaken.
[..]
Daarvoor kun je corrigeren. Als bijvoorbeeld 90% van de oude vrouwtjes gevaccineerd is, terwijl 98% van de overleden oude vrouwtjes gevaccineerd is, is er een duidelijke correlatie.
Ik denk dat er een erg grote kans zal zijn dat het aantal overledenen in het afgelopen jaar een zeer groot aantal gevaccineerden bevat...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus we wachten eerst totdat veel mensen overleden zijn, dan gaan we kijken of die gevaccineerd zijn en als het percentage gevaccineerd onder de overlijdens hoger is dan onder de bevolking, dan zou dat iets aantonen?
En dan?
Ja, die is leuk.quote:
Die logica kunnen we nog even doortrekkenquote:Op zondag 2 juni 2024 01:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat er een erg grote kans zal zijn dat het aantal overledenen in het afgelopen jaar een zeer groot aantal gevaccineerden bevat...
De simpele reden is dat het overgrote deel van de mensen die overlijden boven de 84 jaar oud is, en daar de vaccinatiegraad boven de 90% lag (vermoedelijk +95%)
Dat zegt dus helemaal niks, anders dan dat oude mensen sneller sterven, en tevens meer geneigd zijn te vaccineren.
Het zou wel wat zeggen als bv het aantal overleden ouderen boven de 84 die niet gevaccineerd zijn, bv 15-25% van deze doelgroep uitmaken, terwijl de vaccinatiegraad in die deelgroep op 90% ligt...
Zelfs dan is het probleem van zulk een onderzoek dat de indruk ontstaat dat men een these op de voorgrond stelt en vervolgens een onderzoek opstelt om de gedachte enkel te bewijzen.
Helaas kan zulk een aanpak gevaarlijk zijn.
Een voorbeeld, in 2009 werd wegens een verwachtte uitbraak van varkensgriep onder mensen, versneld een vaccin bereid gesteld: in twee varianten, een duurdere en een goedkopere.
Na uitgifte ervan ontstond in zweden een vermoeden dat een versterkt optreden van narcolepsie veroorzaakt kon zijn door dit vaccin.
(in canada, waar hetzelfde goefkope vaccin gebruikt was, maar op een eerder moment tijdens de epidemie, ontbrak deze stijging van narcolepsie overigens totaal)
Ook in Nederland verwachtte men daarna dat het vaccin mogelijk negatieve bijwerkingen kon hebben en steldde de overheid een schadevergoeding beschikbaar, tevens betaalde men een advocatenkantoor om mogelijke slachtoffers te vinden.
Dit kantoor kwam aan met 48 "slachtoffers"...
Bij nader beschouwing bleek echter in 90% van de gevallen er gen enkel verband te bestaan met vaccinatie, een aantal slachtoffers was helemaal niet met het betreffende vaccin gevaccineerd of had geen klachten, of juist al narcolepsie voor de vaccinatie...
Achteraf bleek dat contractueel het advocatenkantoot betaald werd per - iedere - potentieel slachtoffer; Dit kantoor had bv mensen opgeroepen via een forum van narcolepsiepatienten, zich te meldden en een claim in te dienen.
Ik ken ook iemand die daaraan is overleden!quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Weer iemand overleden aan de ziekte van Plots.
[ x ]
Ik weet ook dat de griepgolf van 2018 twee keer zo dodelijk was als corona.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die daaraan is overleden!
In 2007.
Jij denkt te weten dat is wat anders als echt weten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik weet ook dat de griepgolf van 2018 twee keer zo dodelijk was als corona.
Ik ook. In 1967.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die daaraan is overleden!
In 2007.
Buiten het feit dat, dat niet klopt. Het ging lang niet alleen over dodelijkheid. Er is ook nog zoiets als impact op de samenleving.. Weet je nog dat de UK heel populistisch eerder open ging dan NL? Heb je toen ook gezien wat er bijv gebeurde in het OV? Dat er te weinig personeel was om de metro's te laten rijden omdat ze allemaal ziek op bed lagen met Corona?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
80 doden per dag gemiddeld tijdens de griepgolf van 2018, 50 doden per dag gemiddeld tijdens de hevigste coronagolf. Klopt dus wel. En tijdens een griepgolf ligt ook half Nederland plat op bed. Long Covid is gewoon post viraal syndroom en ME/CFS wat altijd al voorkomt in Nederland.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Buiten het feit dat, dat niet klopt. Het ging lang niet alleen over dodelijkheid. Er is ook nog zoiets als impact op de samenleving.. Weet je nog dat de UK heel populistisch eerder open ging dan NL? Heb je toen ook gezien wat er bijv gebeurde in het OV? Dat er te weinig personeel was om de metro's te laten rijden omdat ze allemaal ziek op bed lagen met Corona?
En dan vergeten we nog even long covid...
Eerst is er 10 minuten stilte voor Kate Middleton, die door het vaccin Turbo kanker heeft gekregen....quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:27 schreef Basp1 het volgende:
WANNEER GAAN JULLIE NU WEER EENS HIERVOOR DEMONSTREREN? Ik wil weer koffie drinkende wappies zien op het Museumplein inclusief de militairen en nep artsen.
Of zijn het er heel veel doden voorkomen dankzij de coronavaccinatie en was die vaccinatie zeer effectief?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jeetje.. 18,3 miljoen mensen en er overlijd er een van op die leeftijd.. Dat gebeurde voor corona natuurlijk nooit!!quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Weer iemand overleden aan de ziekte van Plots.
[ x ]
Vergeet ook niet nog de 5 minuten oproep om te doneren voor de tribunaal financiering.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerst is er 10 minuten stilte voor Kate Middleton, die door het vaccin Turbo kanker heeft gekregen....
In Engeland zijn ze al goed op wegquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet nog de 5 minuten oproep om te doneren voor de tribunaal financiering.
Misschien kan Willem engel ook nog wel een of andere timeshare scam in Paraguay daar aan de wap verkopen.
De vaccinatie was niet effectief.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 01:08 schreef Inbox het volgende:
[..]
Of zijn het er heel veel doden voorkomen dankzij de coronavaccinatie en was die vaccinatie zeer effectief?
De wappie fuik was daarintegen voor sommigen erg effectief.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De vaccinatie was niet effectief.
hoe bedoel je, niemand stemt meer FvD, en steeds minder mensen geloven in wappie verhaaltjes.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt, je merkt ook meer wanhoop naar mate de tijd verstrijkt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:13 schreef dop het volgende:
[..]
hoe bedoel je, niemand stemt meer FvD, en steeds minder mensen geloven in wappie verhaaltjes.
Ik zeg hoe dan ook groot succes
Ja, veel mensen hebben een nieuwe hobby gevondenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De wappie fuik was daarintegen voor sommigen erg effectief.
Een klein groepje staat nog altijd op viaducten in Eindhoven. En elke laatste zaterdag van de maand staat mevrouw Petra petra petraxyz op de Dam met haar pro-Russische aanhang. Zogenaamd voor vrede en solidariteitquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:27 schreef Basp1 het volgende:
WANNEER GAAN JULLIE NU WEER EENS HIERVOOR DEMONSTREREN? Ik wil weer koffie drinkende wappies zien op het Museumplein inclusief de militairen en nep artsen.
LIEFDEquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:27 schreef Basp1 het volgende:
Ja grappig dat wappies dat altijd roepen, terwijl ze kunnen gaan en staan waar ze willen. Ze kunnen stemmen dus we hebben totaal geen dictatuur.quote:
Wat betekende die wartaal eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
JOTTA JOTTA WAHE EM KA DESH, in tienvoud naar jou terug.
- Sorry, dat versta ik niet hoor mevrouw
Goud
https://beam.eo.nl/artike(...)ktok-geluid-betekentquote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:08 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat betekende die wartaal eigenlijk?
Jawel. Maar dan op een andere manier..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Niet weten wat een booster isquote:Op zondag 9 juni 2024 00:23 schreef PSVCL het volgende:
Wat een agressie en persoonlijke aanvaller weer![]()
Ze moeten bij jullie binnenkort weer een paar boosters erin spuiten zodat jullie wat kalmeren
[ x ]
![]()
Check dit paniekzaaiende schaapje weer eens, hij loopt weer blind zijn overlords achterna zodat hij niet zelf hoeft na te denkenquote:Op zondag 9 juni 2024 00:23 schreef PSVCL het volgende:
Wat een agressie en persoonlijke aanvaller weer![]()
Ze moeten bij jullie binnenkort weer een paar boosters erin spuiten zodat jullie wat kalmeren
[ x ]
![]()
Sterker nog, voordat er vaccins waren ging niemand onder de 30 dood..quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:32 schreef PSVCL het volgende:
Heb geen idee of er een verband is met het corona¨vaccine¨ maar het komt wel steeds vaker voor...
[ x ]
[ x ]
Je hebt geen idee maar hint er wel naar. Goed verhaal weer.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:32 schreef PSVCL het volgende:
Heb geen idee of er een verband is met het corona¨vaccine¨ maar het komt wel steeds vaker voor...
[ x ]
[ x ]
Idd, was ook nooit onderzoek naar gedaan dat plots overlijden, kwam echt helemaal niet voor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sterker nog, voordat er vaccins waren ging niemand onder de 30 dood..
Je vergeet Enke die er een einde aan maakte door een visioen van de lockdowns:quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:15 schreef Wantie het volgende:
Hier nog een nieuwsbericht over plotseling overleden voetballers die met terugwerkende kracht aan het Covid vaccin kunnen zijn gestorven..
https://www.ad.nl/buitenl(...)l-te-vroeg~ab2e9cf5/
Marc-Vivien Foé (1975-2003)
Miklos Feher (1979-2004)
David di Tommaso (1979-2005)
Antonio Puerta (1985-2007)
Patrick Ekeng (1990-2016)
Allemaal op en top gezonde mensen die het eeuwige leven hadden moeten hebben.
Tot covid...
Over een lange periode ..quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:15 schreef Wantie het volgende:
Hier nog een nieuwsbericht over plotseling overleden voetballers die met terugwerkende kracht aan het Covid vaccin kunnen zijn gestorven..
https://www.ad.nl/buitenl(...)l-te-vroeg~ab2e9cf5/
Marc-Vivien Foé (1975-2003)
Miklos Feher (1979-2004)
David di Tommaso (1979-2005)
Antonio Puerta (1985-2007)
Patrick Ekeng (1990-2016)
Allemaal op en top gezonde mensen die het eeuwige leven hadden moeten hebben.
Tot covid...
En dat met een afnemende wereldbevolking...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Over een lange periode ..
De laatste 2/3 veel in een korte periode
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat met een afnemende wereldbevolking...
Okquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Je hele redenatie slaat nergens op.
Je bent niet teleurgesteld door hemquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik las vanmorgen dat bericht over die voetballer en het eerste wat ik dacht was "opperwappie @:PSVCL zal dat vaccinatieschadetopic wel weer kicken".
Die lui zijn allemaal zo voorspelbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik las vanmorgen dat bericht over die voetballer en het eerste wat ik dacht was "opperwappie @:PSVCL zal dat vaccinatieschadetopic wel weer kicken".
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Corona heeft helemaal nergens huisgehouden, behalve in de media. Maar je bent jezelf niet meer na al die boostershoots, dus kan het je niet kwalijk nemen
Dat dit forum dat ook blijft accepteren. Een andere mening is prima maar deze jongen is gewoon toe aan hulp.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat ben jij een ‘bijzonder figuur’. De maatschappij moet maar hopen dat mensen zoals jij nooit kinderen krijgen.
Ik zal mijn tante vertellen, dat ze helemaal niet dood is, maar dat het gewoon door de media aangepraat is en dat ze moet ophouden zich zo aan te stellen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Corona heeft helemaal nergens huisgehouden, behalve in de media. Maar je bent jezelf niet meer na al die boostershoots, dus kan het je niet kwalijk nemen
Oh jawel, verpleegkundige dr Campbell is hier de grote winnaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:09 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een verhaal! geen winnaars in dit verhaal
Vind het opvallend dat na de vaccinatierondes veel jonge mensen (sporters) lijken te sneuvelen of ernstig ziek worden, weet verder niet of er link is met het vaccine, maar opvallend is het wel.. mag je gerust vragen over stellen. Snap de woede daarom niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:06 schreef Irritatie100 het volgende:
ho maar weer.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vind het opvallend dat na de vaccinatierondes veel jonge mensen (sporters) lijken te sneuvelen of ernstig ziek worden, weet verder niet of er link is met het vaccine, maar opvallend is het wel.. mag je gerust vragen over stellen. Snap de woede daarom niet.
Zelf denk ik nog steeds dat het een psy op / smokescreen is voor waar de ´vaccines´'daadwerkelijk voor dienen ( #internofbodies #transhuminism etc etc, of misschien wel beide zaken.
https://veilofreality.com(...)nd-life-after-death/
Kijk deze angstzaaier weerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:32 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
[ x ]
Dat komt omdat je voor covid nooit het nieuws in de gaten hield, en nu focus je er op. Je probeert verbanden te zien die er niet zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vind het opvallend dat na de vaccinatierondes veel jonge mensen (sporters) lijken te sneuvelen of ernstig ziek worden, weet verder niet of er link is met het vaccine, maar opvallend is het wel.. mag je gerust vragen over stellen. Snap de woede daarom niet.
Zelf denk ik nog steeds dat het een psy op / smokescreen is voor waar de ´vaccines´'daadwerkelijk voor dienen ( #internofbodies #transhuminism etc etc, of misschien wel beide zaken.
https://veilofreality.com(...)nd-life-after-death/
*Symptoomquote:Op maandag 17 juni 2024 08:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat komt omdat je voor covid nooit het nieuws in de gaten hield, en nu focus je er op. Je probeert verbanden te zien die er niet zijn.
Bekend symptoon voor schizofrenie.
Ook grappig dat ie zijn statement niet kan onderbouwen met harde cijfers.. terwijl er al ver voor Covid onderzoeken liepen naar top sporters en plotselinge dood.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat komt omdat je voor covid nooit het nieuws in de gaten hield, en nu focus je er op. Je probeert verbanden te zien die er niet zijn.
Bekend symptoon voor schizofrenie.
Je wordt er wild van merk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:36 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
´Covid – An agenda for population control and transhumanism? – Part 1: Variations in the toxicity of the batches´
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |