abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 mei 2024 @ 15:24:12 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213667469
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:04 schreef xpompompomx het volgende:
Tribunalen!!!11
SLiNkSe TrIbUnALeN!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 24 mei 2024 @ 15:27:55 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213667511
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 14:27 schreef Tijger_m het volgende:
FIOD heet niets met V&J te maken, dat is MinFin.
En die hebben een reputatie hoog te houden na het toeslagen schandaal :') :|W
pi_213668354
Tja, ze doen zo'n inval niet zonder reden gok ik zo. Dan kan je wel roepen dat dit wederom een poging is van links om rechts te saboteren of aan te vallen, maar zo'n vent kan er natuurlijk ook voor kiezen om zich gewoon te gedragen. Dan is er ook niks om te vinden, als het al de agenda is om rechtse politici te naaien.
pi_213668928
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:27 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En die hebben een reputatie hoog te houden na het toeslagen schandaal :') :|W
Niet bepaald een linkse reputatie, echter.
pi_213669004
Vorig jaar al melding en dan nu een huiszoeking. Nee, jaa, daar gaat veel gevonden worden.
pi_213669053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 17:53 schreef Bugno3 het volgende:
Vorig jaar al melding en dan nu een huiszoeking. Nee, jaa, daar gaat veel gevonden worden.
Vorig jaar al een veroordeling, civiel-rechterlijke weliswaar, maar de rechter achtte toen fraude bewezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2024 17:57:12 ]
pi_213669174
Ik wacht al uren op Geert Wilders op X, die schreeuwt dat de FIOD verboden moet worden…
pi_213669192
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 16:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Tja, ze doen zo'n inval niet zonder reden gok ik zo. Dan kan je wel roepen dat dit wederom een poging is van links om rechts te saboteren of aan te vallen, maar zo'n vent kan er natuurlijk ook voor kiezen om zich gewoon te gedragen. Dan is er ook niks om te vinden, als het al de agenda is om rechtse politici te naaien.
De vraag is wat de reden is en wat de motivatie is. We hebben inmiddels geen enkele reden meer om zomaar aan te nemen dat OM en FIOD nooit politiek gemotiveerd op te treden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_213669423
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De vraag is wat de reden is en wat de motivatie is. We hebben inmiddels geen enkele reden meer om zomaar aan te nemen dat OM en FIOD nooit politiek gemotiveerd op te treden.
Als het FIOD politiek gemotiveerd had willen optreden jegens dhr Van Strien, dan hadden ze wel in z'n brievenbus gepist.
Dat is de rechtdoorzee leuterpraat die de PVV'er verstaat.

Maar nee, de linkse FIOD wil natuurlijk weer bewijzen verzamelen, documenteren en rechtszaken voeren, vanwege de centen!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_213669811
Bijzonder dat een hoop mensen hier van mening zijn dat lidmaatschap van een rechtse partij je vrijwaart van vervolging door het OM.
PWBF
pi_213669898
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 16:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Niks! Dit is gewoon een (s)linkse deepstate-operatie die politiek gemotiveerd is! :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_213669929
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 18:08 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik wacht al uren op Geert Wilders op X, die schreeuwt dat de FIOD verboden moet worden…
Eerlijk gezegd denk ik dat Geert PVV'ers die nu in opspraak raken gewoon onder de bus gooit nu een PVV-kabinet zo dichtbij is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 24 mei 2024 @ 19:40:29 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213669950
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:39 schreef OllieA het volgende:

[..]
Jouw talent om tussen de regels door te lezen blijft bewonderenswaardig. Als invullend lezen een vak was, kreeg jij een 10!
Zoals het locomotiefje dat nooit opgaf, blijf jij vrolijk doortuffen op je eigen spoorlijntje, stoomfluitend naar de bewonderende dorpelingen met hooivorken en dorsvlegels.

Veel succes met je zetels, ik ben al volledig gemeubileerd. Qua stijl is het vooral neo-hautain en gotisch-arrogant, met een vleugje rooskleurige desinteresse.

Smaakvol.
Ja, noem de ander, zonder uitleg uiteraard, weer iets, en je hebt weer denkbeeldig een argument gewonnen.

En daarom verliest jouw kant zetel na zetel, bedankt hiervoor trouwens :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_213670001
pfff, om 8:00u 's morgens al, arme man :{w
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_213670091
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 12:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je kan bijvoorbeeld er ook voor kiezen om geen oplichting en omkoping te plegen :)
Dan kan 90%van de VVD naar huis
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_213670113
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:52 schreef halfway het volgende:

[..]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_213671687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Geert PVV'ers die nu in opspraak raken gewoon onder de bus gooit nu een PVV-kabinet zo dichtbij is.
Kan weinig kwaad, al houdt hij dan weinig mensen over. Het scheelt dat Van Strien niet in zijn binnenste cirkel zit. Fleur, Marjolijn, Dion, Martin en Leon zal hij sneller de hand boven het hoofd houden.
pi_213671704
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:52 schreef halfway het volgende:

[..]
Die hebben nogal wat problemen gehad met integriteit ja. Al geloof ik dat het tegenwoordig (iig voor VVD-doen) wel meevalt.
pi_213671715
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:08 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Kan weinig kwaad, al houdt hij dan weinig mensen over. Het scheelt dat Van Strien niet in zijn binnenste cirkel zit. Fleur, Marjolijn, Dion, Martin en Leon zal hij sneller de hand boven het hoofd houden.
Voor zijn selecte gezelschap van getrouwen zal hij uiteraard wat eerder opkomen. Voor een senator die hij verder niet nodig heeft, laat maar gaan.
pi_213674644
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:10 schreef NgInE het volgende:
het is allemaal een complot mensen, geloof mij maar.
Nee gewoon corruptie.
pi_213675070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Geert Wilders geeft alleen iets om de leden van zijn partij.
pi_213675117
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:28 schreef Nielsch het volgende:
Bijzonder dat een hoop mensen hier van mening zijn dat lidmaatschap van een rechtse partij je vrijwaart van vervolging door het OM.
Nouja, lid kun je daar natuurlijk niet worden ;)

Maar ik blijf het inderdaad bijzonder vinden dat mensen zelf het ok vinden om vertegenwoordigd te worden door dit soort mensen.

Ik zou willen dat de FIOD achter leden van mijn partij aangingen als ze dit soort dingen deden, dat soort corrupte lui wil je toch niet in de buurt van het bestuur van je eigen land hebben? En ik hoop ook dan mijn partij rigoureus screent om ze van het landsbestuur weg te houden.
pi_213675531
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 10:35 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Nouja, lid kun je daar natuurlijk niet worden ;)

Maar ik blijf het inderdaad bijzonder vinden dat mensen zelf het ok vinden om vertegenwoordigd te worden door dit soort mensen.

Ik zou willen dat de FIOD achter leden van mijn partij aangingen als ze dit soort dingen deden, dat soort corrupte lui wil je toch niet in de buurt van het bestuur van je eigen land hebben? En ik hoop ook dan mijn partij rigoureus screent om ze van het landsbestuur weg te houden.
Het is gewoon usance in Nederland hoor. Je hebt net 14 jaar vvd-beleid achter de rug.
pi_213675547
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 17:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Vorig jaar al een veroordeling, civiel-rechterlijke weliswaar, maar de rechter achtte toen fraude bewezen.
Bron?
pi_213676434
Het zijn ook nooit normale mensen hè, die PVV-ers. :')
Aan het typen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')