vrij opmerkelijk op zijn minst inderdaadquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Waarom is mijn post met een tiental berichten van de NOS, NU, NRC (dus geen dubieuze bronnen) waar het antisemitisme in de islam besproken wordt verwijderd?
Omdat het niets toevoegt aan het topic. Mona heeft een uitspraak gedaan, daar kan je het mee eens zijn of niet. Het heeft geen zin om daar allerhande berichten over moslims bij te halen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Waarom is mijn post met een tiental berichten van de NOS, NU, NRC (dus geen dubieuze bronnen) waar het antisemitisme in de islam besproken wordt verwijderd?
Misschien moet je er maar aangifte van doen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
vrij opmerkelijk op zijn minst inderdaad
Heel erg kinderachtig, en nee, het is gewoon onzin deze moderatie, er werden gewoon duidelijke voorbeelden gegeven. Net zoals ik eerder deed. Dat het niet in jouw straatje past en je dus zo gata modereren zegt gewoon iets over de kwaliteit van moderatie en die is gewoon zeer treurigquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien moet je er maar aangifte van doen?
EEeeh het heeft alles met dit topic te maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Omdat het niets toevoegt aan het topic. Mona heeft een uitspraak gedaan, daar kan je het mee eens zijn of niet. Het heeft geen zin om daar allerhande berichten over moslims bij te halen.
Leuk, een activist als modquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien moet je er maar aangifte van doen?
Bizar werkelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
EEeeh het heeft alles met dit topic te maken.
Zeer vreemd gedrag dit.
Die moet echt hulp zoekenquote:
We zijn op joop beland blijkbaar...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Bizar werkelijk.
En zal wel weer ban opleveren maar kom op man
heel erg zielig gedrag
quote:
Van mij mogen jullie een pleurishekel hebben aan moslims, maar FOK! is niet de geschiktste plaats om dat uit te dragen. Dus haatspraak en off-topic gaan weg.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Die moet echt hulp zoeken![]()
mijn god wat een wrak
Niet echt he. Het gaat erom dat er aangifte wegens belediging is gedaan. Daar zou het topic over moeten gaan. Het feit dat er moslims zijn die aanslagen plegen of joden de tyfus inwensen heeft niets te maken met de vraag of de moslims die aangifte hebben gedaan zich beledigd voelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
EEeeh het heeft alles met dit topic te maken.
Zeer vreemd gedrag dit.
Kijk, jij snapt het!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet echt he. Het gaat erom dat er aangifte wegens belediging is gedaan. Daar zou het topic over moeten gaan. Het feit dat er moslims zijn die aanslagen plegen of joden de tyfus inwensen heeft niets te maken met de vraag of de moslims die aangifte hebben gedaan zich beledigd voelen.
Als ik aangifte wil doen tegen een belediding door een imam doet het er ook niets toe dat er blanken/atheïsten zijn die aanslagen op moskees plegen of moslims haten.
Dat zou nou niet heel D66esk zijn danquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:27 schreef MoreDakka het volgende:
De aangifte is belachelijk en een schande en wordt keihard de rechtbank uitgelachen door de eerste de beste rechter.
Mona Keijzer doet een uitspraak over de islam en antisemitisme. Linkjes naar NOS, Nu en NRC onderbouwen en verdiepen dit. Dat hoeft echt niet verwijderd te worden, sterker nog, dat is zelfs behoorlijk belachelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet echt he. Het gaat erom dat er aangifte wegens belediging is gedaan. Daar zou het topic over moeten gaan. Het feit dat er moslims zijn die aanslagen plegen of joden de tyfus inwensen heeft niets te maken met de vraag of de moslims die aangifte hebben gedaan zich beledigd voelen.
Als ik aangifte wil doen tegen een belediging door een imam doet het er ook niets toe dat er blanken/atheïsten zijn die aanslagen op moskees plegen of moslims haten.
Dieptriest zelfsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mona Keijzer doet een uitspraak over de islam en antisemitisme. Linkjes naar NOS, Nu en NRC onderbouwen en verdiepen dit. Dat hoeft echt niet verwijderd te worden, sterker nog, dat is zelfs behoorlijk belachelijk.
De Islam is alleen maar een levensfilosofie, een vrijwillige keuze. En er zijn (te veel) moslims die er vrijwillig voor kiezen om anderen kwaad te doen. Net zoals dat vroeger bij het Christendom zo was.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:38 schreef FYazz het volgende:
Wat is het verschil tussen haten op de islam of haten op het jodendom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |