SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ja nou...van mij weten ze het nu wel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:17 schreef INViCTuS het volgende:
DM (met plaats/stad naar); @:kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic: Ik sta er niet eens in![]()
Zutphen
Even check gedaan en inderdaad je staat er niet tussen, hmmm ik zal dit voor je fixenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:17 schreef INViCTuS het volgende:
DM (met plaats/stad naar); @:kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic: Ik sta er niet eens in![]()
Zutphen
In apeldoorn is er nog steeds wateroverlast in diverse kelders/bergingen. Dat gaat zo traag, echt wat een ellende.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
In zuid Limburg heb je veelal leem grond zie ik. Zegt me eigenlijk niks... Weet wel dat bijv zandgronden vrij snel water doorlaten en klei grond juist water langer vast houdt, maar hoe dat met bijv leem zit, geen idee...
Geen idee waar het bij hoort. Maar ik heb echt zo erg lang geklaagd bij de gemeente dat dit nu met enige regelmaat wordt bijgehouden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:48 schreef StateOfMind het volgende:
Fijn trouwens, overhangende brandnetels op enkel hoogte![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |