Ja klopt, helemaal niet labiel ofzoquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:33 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik verbaas me erover dat @:Zoon_John nog geen mod is hier. Komt mij over als zeer kundig imo.
Zijn stats spreken voor zich: KLB / [Klaagbaak Statistieken] Cijfers maand maart zijn erquote:
Hoef je geen klb mod voor te zijn hoor. Zaterdagavond 8 uur Uutje centraal in de toilettenquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil graag klb mod worden om user @:fok-it aan te pakken
als dat geen neuken wordt..quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoef je geen klb mod voor te zijn hoor. Zaterdagavond 8 uur Uutje centraal in de toiletten
Akkoordquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil graag klb mod worden om user @:fok-it aan te pakken
Bedankt maat, maar ik denk dat ik te belangrijk ben. Sowieso straks een master studie heb geen tijd, misschien kan @GGMM mij helpen met mijn master studie, dat ik dan stukje modden overneem van hem.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:33 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik verbaas me erover dat @:Zoon_John nog geen mod is hier. Komt mij over als zeer kundig imo.
Ik ook ze zijn allemaal extreem linksquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:39 schreef Näsenbar het volgende:
Ik zou het toejuichen als er ook onder de mods meer diversiteit is.
Beste oplossing lijkt me verkiezingen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ook ze zijn allemaal extreem links
Ja eensquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:51 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Beste oplossing lijkt me verkiezingen.
@Pharkus is helaas boos op mijquote:
Huh?quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
@:pharkus is helaas boos op mij
En @:yvonne ook
@:straatcommando zal het ook niet voor mij organiseren
Misschien weet @:sp3c bij wie ik moet zijn?
Ohquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |