SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
En de top 50 Van de KLB SC:Top 100 voor reeks "KLB SC" van 01-03-2024 t/m 31-03-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 1305 Zoon_John
02 0763 Fok-it
03 0738 FlippingCoin
04 0711 Mortaxx
05 0566 ChevyCaprice
06 0485 Bezsen
07 0364 Doug-Heffernan
08 0254 Playboy69
09 0191 Niels0Kurovski
10 0188 vrijgevochtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 50 zonder slowchat
1 394 Zoon_John
2 308 vogeltjesdans
3 239 benhorse
4 210 uitkeringsgenieter
5 180 Vvdjemoeder
6 150 Joopklepzeiker
7 138 de_boswachter
8 121 ToT
9 116 Ikbenookeenklant
9 116 CockwhaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door capuchon_jongen op 03-04-2024 22:38:24 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wil je mijn naam vervangen voor OranjeJaguar zodat ik een beetje anoniem blijf
BvdI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Even upgedate met een zelfgemaakte top 50 zonder slowchat:
1 394 Zoon_John
2 308 vogeltjesdans
3 239 benhorse
4 210 uitkeringsgenieter
5 180 Vvdjemoeder
6 150 Joopklepzeiker
7 138 de_boswachter
8 121 ToT
9 116 Ikbenookeenklant
9 116 CockwhaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dit begint er al wat meer op te lijken. De incelchat is mij iets te link namelijk.Je bent een waardeloze agent.![]()
Komt er ook nog een show waarin kenners deze cijfers gaan duiden?Denk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
Ik sta op plek 2! Yes yes jump jump!
Zien jullie wel dat jullie mij nodig hebben!
Graag ook een percentage van het aantal posts tov het totaal.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even upgedate met een zelfgemaakte top 50 zonder slowchat:
1 394 Zoon_John
2 308 vogeltjesdans
3 239 benhorse
4 210 uitkeringsgenieter
5 180 Vvdjemoeder
6 150 Joopklepzeiker
7 138 de_boswachter
8 121 ToT
9 116 Ikbenookeenklant
9 116 CockwhaleOef niet eens 50 mensen met 1 post in klbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ja, de top 3 is goed voor de hele rest ofzo?quote:Op donderdag 4 april 2024 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oef niet eens 50 mensen met 1 post in klb
Dan weet ik wat ik uitmaak als ze me weer een keer bannen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
En plompzakker op plaats 30 met 49 posts
GTWV!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Dit is trouwens heerlijk om in een Excel te gieten en daar een mooie analyse op los te laten!Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Plotten op het iq van de usersquote:Op donderdag 4 april 2024 17:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit is trouwens heerlijk om in een Excel te gieten en daar een mooie analyse op los te laten!
Ben benieuwd!!!!!!!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Trends zullen zichtbaar worden.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Plotten op het iq van de users
Ben benieuwd!!!!!!!
@capuchon_jongen is dit ook met terugwerkende kracht te achterhalen?Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Het zou nog erger zijn als jij op nr1 stondquote:
Is zo'n ban toch nog ergens goed voorI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you![]()
Ze zijn nu wel wat rustiger met bannen, want amper actieve ledenquote:Op woensdag 17 april 2024 12:35 schreef Solotovski het volgende:
Is zo'n ban toch nog ergens goed voor![]()
Hahahahahahah jaquote:Op zondag 21 april 2024 17:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ze zijn nu wel wat rustiger met bannen, want amper actieve leden
NeeI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: