Die sowieso al niet naar Pinkpop gaan. Ze gingen ook al niet naar de films waar ze zich zogenaamd zo druk over maken (The Little Mermaid is woke!!!). Deugen voor de eigen bühne, lekker wakker.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Zure rechtse boomers in de reacties.
En straks gaat iedereen toch los tijdens zijn optreden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
Zure rechtse boomers in de reacties.
Maar wat hebben die reacties dan met anti-Joost sentiment vanwege Europa te maken? Of vind je dat mensen niet negatief over Joost mogen zijn?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is this the hill you want to die on?
Toen ik dat postte stonden er pas een paar reacties, allemaal negatief.
Álle reacties die er op dat moment stonden op dat moment waren ultra negatiefquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat hebben die reacties dan met anti-Joost sentiment vanwege Europa te maken? Of vind je dat mensen niet negatief over Joost mogen zijn?
Maar wat is daar erg aan? Het waren er overigens welgeteld drie. Je hoeft Joost toch niet leuk te vinden? Om dan meteen in de 'zure boomers op X' modus te schieten is toch gewoon wat overdreven.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Álle reacties die er op dat moment stonden op dat moment waren ultra negatief
Tuurlijk, jij mag dat. En je moet het duidelijk kwijt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat hebben die reacties dan met anti-Joost sentiment vanwege Europa te maken? Of vind je dat mensen niet negatief over Joost mogen zijn?
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:51 schreef Momo het volgende:
Marcus en Martinus brengen ook een nummer "We are not the same" uit met bbno$, de Canadese makker van Joost.
Meh, saaiquote:
Als zij daar de vrijheid hebben om te kotsen heeft Momo toch de vrijheid om daar iets over zure boomers te roepen? Je maakt het nu zelf veel groter dan het is.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat is daar erg aan? Het waren er overigens welgeteld drie. Je hoeft Joost toch niet leuk te vinden? Om dan meteen in de 'zure boomers op X' modus te schieten is toch gewoon wat overdreven.
Ja ik ben sowieso niet zo'n fan van die rap, zo kabbelend ofzo.quote:
Ik vind Joost juist tofquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij mag dat. En je moet het duidelijk kwijt.
Mmmm doet mij een beetje denken aan een ander bekend nummerquote:
😂😂😂😂😂😂quote:
Oef, gewoon twee mensen zonder gevoel voor ritme onafhankelijk van elkaar dit laten inzingen en het over elkaar heen plakkenquote:
Ik hoef daar mijn best niet voor te doen hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:12 schreef Fretwork het volgende:
Als je het zo slecht had willen maken was dat je niet gelukt
Oh wat ontzettend schattig!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:31 schreef d_elise het volgende:
Ik gok dat dit een school in Estland is gezien de vlag, maar wat ontzettend leuk dit! Ik hoop dat Joost dit soort dingen ziet, want ondanks de DQ bereikt hij z'n doel: kinderen door heel Europa plezier geven![]()
[ x ]
NOS filmpje kan je hier niet rechtstreeks plaatsen denk ik. Heb je een link naar het artikel? Die kan je hier wel gewoon plakken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:03 schreef Sandrie het volgende:
Ik kwam net ook een filmpje tegen op NOS, video van 4 meisjes die viral is gegaan.
Helemaal blij EN ze hebben een reactie van Joost gekregen op hun filmpje 😁
[de knoppen om een fb/insta/twitter/url link te plaatsen werken bij mij helaas helemaal niet. Tips?]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |