ja het wordt er niet makkelijker op voor de detailhandelquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lees dit maar eens
https://www.nu.nl/economi(...)%2Fwww.google.com%2F
Rookwaren zie ik her en der al flinke handel voor schappelijke prijzen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:40 schreef Rob het volgende:
maar meer boodschappen doen in Duitsland wordt met rookwaren meegerekend steeds lucratiever.
Ook vanuit regio Amsterdam maak je dan met een maandelijks ritje ruime "winsten".
Je bent er alleen meer tijd aan kwijt.
En voor de brandstofrijders ook goedkoop tanken voor de terugweg
wel gevaarlijke handel. Kunnen ook illegale imitatie rookwaren zijn me : godweetwat" voor ingrediënten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rookwaren zie ik her en der al flinke handel voor schappelijke prijzen.
per stuk ?quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
Heb nu nog wat JPS pakjes 54 stuks voor 17 euro.
Per pakje ja.Kwam opeens tevoorschijn bij het overlijden van Soul haar vader.Dus gratuit.quote:
Duurste in Europa toch?quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:50 schreef Rob het volgende:
Hollandse prijzen voor rookwaar zijn absurd..
Klopt,die Oost Europese bende moet je niet hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:46 schreef Rob het volgende:
[..]
wel gevaarlijke handel. Kunnen ook illegale imitatie rookwaren zijn me : godweetwat" voor ingrediënten.
Daarbij als er een paar van deze handelaren opgepakt worden zullen de straffen wel wereldnieuws worden in Nederland zodat anderen er toch maar van afzien om verder te gaan met hun handeltje
Ja straks wordt roken nog ongezondquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,die Oost Europese bende moet je niet hebben.
volgens mij wel.quote:
lijkt mij geen goed plan.. Gewoon uitsterfbeleid voeren. leeftijdsgrens 18+ voor rookwaar elk jaar opvoeren totdat de laatste rokende generatie uitgestorven is, ipv prijsverhogingenquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:52 schreef JustinK het volgende:
Ze moeten het gewoon in heel Europa duur maken
Dat is wel een goed plan ja. Alleen blijft het dan wel (goedkoop) verkrijgbaar en komt de jeugd er toch wel aan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:53 schreef Rob het volgende:
[..]
volgens mij wel.
[..]
lijkt mij geen goed plan.. Gewoon uitsterfbeleid voeren. 18+ voor rookwaar elk jaar opvoeren totdat de laatste rokende generatie uitgestorven is,
Zijn ze alweer te laat mee dan,want tegenwoordig doet de jeugd vapen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:53 schreef Rob het volgende:
[..]
volgens mij wel.
[..]
lijkt mij geen goed plan.. Gewoon uitsterfbeleid voeren. 18+ voor rookwaar elk jaar opvoeren totdat de laatste rokende generatie uitgestorven is, ipv prijsverhogingen
En dat blijkt na elk nieuw onderzoek steeds schadelijker te zijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn ze alweer te laat mee dan,want tegenwoordig doet de jeugd vapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |