Dat wordt hem niet meer inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:57 schreef Chiappucci het volgende:
@:maxi-mus Wel leuk dat je er nog vertrouwen in hebt dan Milan de roze trui gaat winnen
Ik zie het Conci of Hermans morgen nog wel flikken.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:05 schreef Marcoss het volgende:
Alpecin moet nu wel echt gaan vrezen dat ze voor het eerst geen ritzege pakken in een grote ronde
Er zijn droge periodes want het zijn buien, maar hele regio zit nu wel vol met buien. Dus ja het gaat redelijk nat worden.quote:
Toch niet..quote:
https://www.wielerflits.n(...)ts-en-jan-bakelants/quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:37 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom is vtm na de eerste week gestopt met uitzenden...ik mis de kreten van 'moeder gods!' Wuyts.
De zender heeft gekozen voor de eerste vier etappes, de eerste individuele tijdrit op 10 mei en de laatste bergetappe van de Giro.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)ts-en-jan-bakelants/
klein beetje googlen, ik wist niet eens dat ze wat uitzonden. Dacht dat eurosport nog steeds alleen de rechten had. Laatste bergetappe mag je weer naar Wuyts luisteren, maar als je eenmaal Karsten gewend bent dan wil je niks anders meer.
Waarom ze morgen voor een heel lange vlakke aanloop en aankomst bergop kiezen is ook weer onbegrijpelijk. Zo'n constante op/af-rit met wat bultjes in de finale geeft vaak een leukere rit. Napoli-Napoli uit 2022 bijvoorbeeld, dat was leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze Giro mist wel een aantal interessante overgangsetappes. Die ritten met Pelayo Sanchez en Julian Alaphilippe waren vermakelijk.
Morgen zou nog door kunnen gaan als heuvelrit, maar kan ook maar zo weer voor de klassementsrenners zijn. Voor de rest is het of sprinten of een echte bergrit.
Of de etappe van Julian, of zoals de eerste etappe, dat zijn ook vaak de leukste etappes om te kijken en zover in de giro gaat Pogacar zich daar vast niet in mengenquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom ze morgen voor een heel lange vlakke aanloop en aankomst bergop kiezen is ook weer onbegrijpelijk. Zo'n constante op/af-rit met wat bultjes in de finale geeft vaak een leukere rit. Napoli-Napoli uit 2022 bijvoorbeeld, dat was leuk.
Het moet geografisch wel kunnen natuurlijk. Voor morgen zou je dan een heel stuk verder moeten starten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom ze morgen voor een heel lange vlakke aanloop en aankomst bergop kiezen is ook weer onbegrijpelijk. Zo'n constante op/af-rit met wat bultjes in de finale geeft vaak een leukere rit. Napoli-Napoli uit 2022 bijvoorbeeld, dat was leuk.
Ja op de Povlakte is alles vlak, het is erg vervelend. En hij is groot en elke Italiaan woont er bijna. Het Zuid-Holland van Italië.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het moet geografisch wel kunnen natuurlijk. Voor morgen zou je dan een heel stuk verder moeten starten.
Net als de kritiek op die etappe met de Stelvio wel makkelijk was, want daar waren eigenlijk ook geen goede alternatieven voorhanden als je richting Wolkenstein in Gröden gaat.
Maar idealiter zeker meer heuveletappes vanaf de start.
Daar is em.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tim van Dijke heeft weer ambities zo te zien
Wat een vreselijk figuur is dat aan het worden inderdaadquote:Op donderdag 23 mei 2024 17:00 schreef WAvanBuren het volgende:
De altijd bijzonder onsympathieke T. Merlier.
Vind jij die presentator ook Peer van Berry vibes hebben?quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Waltschijt besluit Ewan de moord te stikken en gaat gewoon zelf sprinten. Verstandig.
Maximilian.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:01 schreef wimderon het volgende:
Mezgec die alweer z'n eigen sprint rijdt
Ja, maar dan wel met een pak extra IQ punten ondanks dat hij lijdt aan Limburgs.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind jij die presentator ook Peer van Berry vibes hebben?
Bas is AI gegenereerd met de stem van Sander Kleikers.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met een pak extra IQ punten ondanks dat hij lijdt aan Limburgs.
Geeft Merlier hem nou een zetje?quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:04 schreef wimderon het volgende:
Merlier en Milan beginnen vanuit dezelfde positie aan hun sprint.
Waltschijt!quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee is wel Caleb, Mezgec is 12e of zo.
Hier snap ik helemaal niets van. Wat hebben ze dan besproken in ploegbus?quote:De laatste kilometer was heel snel, ik was verbaasd met de twee bochten
Jij verstond hem?quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bedankt Davide, wij hebben ook gekeken.
Hij zei dat hij verrast was dat hij opeens in de laatste 500/600 meter met de twee bochten zat omdat het zo snel ging in de slotfase. Gewoon slecht vertaald.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier snap ik helemaal niets van. Wat hebben ze dan besproken in ploegbus?
Zondag alles uit de kastquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Grofs is echt rotslecht. Definitief einde tijdperk zegereeks in grote rondes Alpecin.
Waarom doen die Belgen toch altijd zo mal?quote:Merlier geeft criticasters lik op stuk met 2e sprintzege in grote ronde: "Haters zullen teleurgesteld zijn"
'Haters' ook echt. Alsof Merlier interessant genoeg is om redelijkerwijs te kunnen haten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom doen die Belgen toch altijd zo mal?
Mezgec is sinds etappe 14 al niet meer opgestaptquote:Op donderdag 23 mei 2024 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee is wel Caleb, Mezgec is 12e of zo.
Voelt lullig dat ik dit moet zeggen omdat ik zelf mis zat met Mezgec maar Van Poppel zit ook thuis.quote:
Het Remco-virus woekert hardnekkig bij de mannen van PatLef.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom doen die Belgen toch altijd zo mal?
Lowie Vervaeke maakt as we speak een screenshot van jouw post.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het Remco-virus woekert hardnekkig bij de mannen van PatLef.
Misschien wil Pogi er zondag nog een show van maken zoals Evenepoel vorig jaar in de Vuelta. Al gok ik dan eerder dat Milan mee zit ipv Groves..quote:
Toch lastig vanaf de bank thuisquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:51 schreef VoMy het volgende:
David Dekker wist ook deze sprint weer geen potten te breken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |