ja ben het gewent , maar moet zeggen dat de wisselende dienst mij soms op breken als ik 2 keer in de week bijvb laat vroeg draaiquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is arbotechnisch gelukkig wel een beetje ingedekt.
de rest vrij?quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:34 schreef Cupfighter het volgende:
Ik werk 2 ochtenden in de week, voor mij is dat een soort breek in de week, na woensdag
Wisselende diensten is nooit goed voor je ritme.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ben het gewent , maar moet zeggen dat de wisselende dienst mij soms op breken als ik 2 keer in de week bijvb laat vroeg draai
3 ploegen vond ik nog wel te doen.Maar 5 ploegen sloopte me echt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wisselende diensten is nooit goed voor je ritme.
Maar soms doordeweeks extra vrij zijn is soms leuk en handig.
ja heb ook nachtdiensten erbij gehad vorige locatie draaide je aan avond tot 2300 uur dan mocht je slapen op de groep... en ochtend erachter aan je werd wel 5 keer wakker gemaakt in 1 nacht was een hellquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wisselende diensten is nooit goed voor je ritme.
Maar soms doordeweeks extra vrij zijn is soms leuk en handig.
Ja ik ben helemaal afgekeurd, maar van de hele week thuis zitten word ik niet vrolijk dus zolang ik het nog kan werk ik 2 ochtenden in de week, ik vind mijn werk leuk en heb fijne collega’s, moet me soms inhouden om niet teveel te doenquote:
ja ook gehad rijbewijs verlengen .. stonden 2 datums open de rest was al wegquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Een afspraak bij de gemeente maken is wel gedoe. Die van mij is geloof ik 1 avond open, op donderdag.
Oh, ellendig.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja heb ook nachtdiensten erbij gehad vorige locatie draaide je aan avond tot 2300 uur dan mocht je slapen op de groep... en ochtend erachter aan je werd wel 5 keer wakker gemaakt in 1 nacht was een hell
Zorg?quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja heb ook nachtdiensten erbij gehad vorige locatie draaide je aan avond tot 2300 uur dan mocht je slapen op de groep... en ochtend erachter aan je werd wel 5 keer wakker gemaakt in 1 nacht was een hell
Ja, gedoe. Gelukkig hoeft dat niet te vaak.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ook gehad rijbewijs verlengen .. stonden 2 datums open de rest was al weg
oh dat is wel erg goed van je . goed dat je nog wel werkt , goed voor lichaam en geestquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal afgekeurd, maar van de hele week thuis zitten word ik niet vrolijk dus zolang ik het nog kan werk ik 2 ochtenden in de week, ik vind mijn werk leuk en heb fijne collega’s, moet me soms inhouden om niet teveel te doen
quote:
Pittig hoorquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]werk met mensen met beperking nu hiervoor in verpleeg unit
Ja inderdaad, pittig. Niet het makkelijkste beroep.quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]werk met mensen met beperking nu hiervoor in verpleeg unit
nou diep respect ik zou dat dus niet kunnen ben te bewegelijk. zit dan niet op mijn plekquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Niet het makkelijkste beroep.
Ik heb een kantoorbaar. De hele dag een beetje op kantoor achter een computer zitten.
Wij lopen van en naar de koffieautomaatquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou diep respect ik zou dat dus niet kunnen ben te bewegelijk. zit dan niet op mijn plek![]()
![]()
![]()
nou ik zou niets anders willen . de diensten zijn vaak even lastig en ook de feestdagen soms werken is lastig voor de rest ja ik doe het al zoveel jaar ben gewent eraanquote:
ik heb respect voor elk beroep, want ieder beroep is nodig of je nu vuilnisman ben of directeur iedereen heeft zijn kwaliteitenquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij lopen van en naar de koffieautomaat
post bezorgen lijkt mij ook leuk lekker alleen aan werk je komt overal..quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:44 schreef Cupfighter het volgende:
Ik sorteer post en indien ik me erg fit voel bezorg ik soms ook maar dat staat niet in mijn contract en is dus geen verplichting maar ik vind het zo leuk zeker nu het beter weer is
De zorg is dankbaar werk vind ik, ik doe op de zaterdag vrijwilligerswerk in de zorgquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ik zou niets anders willen . de diensten zijn vaak even lastig en ook de feestdagen soms werken is lastig voor de rest ja ik doe het al zoveel jaar ben gewent eraan
wouw daar heb ik respect voor de vrijwilligersquote:Op donderdag 23 mei 2024 05:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De zorg is dankbaar werk vind ik, ik doe op de zaterdag vrijwilligerswerk in de zorg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |