Graag gedaan!quote:
Oh ... maar een schoon huis is fijnquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:35 schreef Tegan het volgende:
Nu alleen nog motivatie vinden om schoon te gaan maken.
Ja klopt. Laatst de badkamer gedaan, maar nu moet de rest nogquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ... maar een schoon huis is fijn
Oh ik heb nu een soort ambulant begeleider om me te leren het huis schoon en netjes te houden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja klopt. Laatst de badkamer gedaan, maar nu moet de rest nog.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
We kunnen even lief vragen aan de rest of je toch mag blijven?
Wat goed!quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik heb nu een soort ambulant begeleider om me te leren het huis schoon en netjes te houden.
We maken de lijst met klussen elke week langer. Vandaag ermee begonnen en dus ook de badkamer schoongemaakt
En ook de vloeren goed schoonmaken deze week en zo
Hahaha kan jij er tegen als een relatief vreemde een la opentrekt in een hobbykamer om te vragen waarom er theezakjes in liggen?quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat goed!
Ik lees dat ik bij jou kan intrekken. Verbranden we gewoon mijn huis
.
Als het niet mijn spullen zijn welquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha kan jij er tegen als een relatief vreemde een la opentrekt in een hobbykamer om te vragen waarom er theezakjes in liggen?
(Ik vond het nogal slikkenprivacy en zo)
Ik stond met mijn bek vol tandenquote:
Mwah, valt wel meequote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeg niet hoe vaak ik F5de tot iemand anders het oude topic sloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |