Volgens mij ging de jurering vroeger ook zo. Maar zeker weten doe ik het niet. Naar mijn idee zat er toen iig wel een aannemer in de jury.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maak gewoon een jury die bestaat uit: de aannemer, de makelaarster en de styliste. Iedereen geeft een cijfer en dat gemiddelde is het cijfer voor een kamer per koppel. Het hoogste gemiddelde wint de oplevering. Simpel. Eventueel geef je aan 1 van de onderdelen een zwaarder gewicht als je dat zou willen.
Ik snap niet waarom Rene en Jessica niet veel meer focussen op de styling. Ik had allang een paar hipsters uit die Rivierenbuurt meegetrokken om mee te denken over de styling van de kamer. Want dat is wat de jury nu eenmaal wil..
Die hebben op NLziet gestaan maar die afleveringen staan er steeds maar kort op. Ik schat een week ofzo. Dat is dus gelijk kijken als er weer een nieuw seizoen komt.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:30 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik was ook op zoek naar de afleveringen van het blok Australië
Zoals ik het begreep aan het eind van de voice-over iedereen die zijn lijstje af had, dus zowel René en Jessica als Hans en Famke.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
Beetje onduidelijke aflevering, wie heeft nu die bonus voor het afwerken gewonnen?
Dat zou absoluut een goede oplossing zijn, dan krijg je gewoon een eerlijk gewogen oordeel.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat RobertCarlos hierboven schrijft, dat zou een oplossing zijn. Nu zijn het twee verdwaalde hipsters die als jury fungeren.
Correct.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:16 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep aan het eind van de voice-over iedereen die zijn lijstje af had, dus zowel René en Jessica als Hans en Famke.
Ben ik helemaal met je eens, en dan kan je per opdracht inderdaad een gewicht bepalen. Zo kan ik mij voorstellen dat voor de badkamer en keuken de aannemer belangrijker is en voor een woonkamer of slaapkamer de stylist. Simpelweg omdat een badkamer en keuken constructief goed in elkaar moeten zitten en bij een woonkamer of slaapkamer gaat het om hoe het eruit ziet, daar hoef je constructief niets anders voor te doen dan wat muren en elektra te plaatsen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maak gewoon een jury die bestaat uit: de aannemer, de makelaarster en de styliste. Iedereen geeft een cijfer en dat gemiddelde is het cijfer voor een kamer per koppel. Het hoogste gemiddelde wint de oplevering. Simpel. Eventueel geef je aan 1 van de onderdelen een zwaarder gewicht als je dat zou willen.
Wat ik niet begrijp is dat de andere 3 koppels geen werklui hebben ingehuurd om die klussen af te maken. Al hadden ze 4000 uitgegeven hadden ze nog 1000 gewonnen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:16 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep aan het eind van de voice-over iedereen die zijn lijstje af had, dus zowel René en Jessica als Hans en Famke.
Natuurlijk is zo klussen zwaar en is het goed dat hij bij-eet, alleen is snacken en alle andere zooi die hij eet erg slecht voor oa je diabetes. Ik vind Hans trouwens toch nog steeds te dik voor een persoon met diabetes, zo'n stip heeft dan geen echt effect (behalve dat je weet wanneer je glucose te hoog/laag is)quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:17 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Vlak niet uit wat het klussen en de arbeid doet. Ik heb zelf diabetes en toen ik ging verhuizen liep ik continu tegen te lage bloedsuikers aan waardoor ik moest bij blijven eten (ook al gebruikte ik al minder insuline).
Als ik kort na het eten een paar schroeven indraai dan heeft dat ook een verlagend effect op de bloedsuikers (want je spieren gebruiken de glucose direct en wordt minder in je bloed opgenomen).
Ik vind overigens dat Hans als een smaller bekkie heeft dan toen hij in het Blok kwam.
Ja dit. Rene en Jes kregen een hand en Hans en Famke waren ineens blij (met name Famke...). Bij de anderen was het al zo duidelijk dat het niks werd dat er verder niks over werd gezegd...quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:16 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Het heet een sensor en die is niet bedoeld voor je gewicht, maar om te weten hoe hoog of hoe laag je bloedsuiker is en daar je insuline op aan te passen (of om bij te eten als je laag zit).quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Natuurlijk is zo klussen zwaar en is het goed dat hij bij-eet, alleen is snacken en alle andere zooi die hij eet erg slecht voor oa je diabetes. Ik vind Hans trouwens toch nog steeds te dik voor een persoon met diabetes, zo'n stip heeft dan geen echt effect (behalve dat je weet wanneer je glucose te hoog/laag is)
Weet jij er iets van? Dat ding kostte 850 euro, is dat reëel?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:55 schreef Irri-tante het volgende:
Gelukkig voor Anouk had ze dat kristal. Het had veel slechter kunnen aflopen.
Verder vraag ik me wel af wat je ermee moet en waarom ze niets gekozen hebben voor het huis.
Geen idee. Ik had mijn geld daar niet aan uitgegeven. Mijn voorkeur ging uit naar de kast en de deuren.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet jij er iets van? Dat ding kostte 850 euro, is dat reëel?
Los van de smaak, voldeed de bank naar mijn idee eigenlijk het beste aan de opdracht van een pareltje van Marktplaats kopen. Waarbij je je dan kan afvragen wat een pareltje is, een doorsnee bank die je voor weinig op de kop kan tikken en precies past in je huis of iets wat echt design is voor weinig.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe vonden jullie de eyecatchers? Ik vond de kast het mooist en de bank een miskoop.
De laatste loodjes!quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij weer een avondje met ellende
😄quote:
Bij Daniël en Sanne moet idd. het stucen nog, de vloer ook dacht ik en met een beetje pech het plafond ook nog.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:12 schreef d.k. het volgende:
Het geld is zeker op. Ineens zitten ze zelfs al bijna op -4k. Als dat Excel document klopt want Jair heeft al een week niks er aan gedaan. O en dan moeten de tegels in de badkamer nog lijkt me, op kosten van de aannemer.
Hoop dat ze nog wat bonnen bewaard hebben, er ligt nog heel veel apul in dat appartement, misschien kunnen ze nog wat terugbrengen?
En beneden, stucen na de keuken? En hoe zit het met de vloer? Die lag ook nog niet toch? Dat wordt ook nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |