abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213657739
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hans is heel sympathieke kerel, maar volgens mij niet altijd even efficiënt met zijn tijd en het stellen van prioriteiten enz
Echte klusjesman van de oude stempel. Kan alles, maar is ook licht chaotisch. En zeer sympathiek met een hoge gunfactor.
pi_213657754
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 14:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja het is ontzettend krap, mee eens. Toch: voor de doorgewinterde klusser is het te doen (René en Jessica). De rest gaat de mist in, waarschijnlijk sympathieke Hans ook.
Die jury stelt inderdaad niets voor. In de beoordeling wordt niet meegenomen wat de kwaliteit van het werk is. Grote fout.
De jury beoordeelt of er een plantje staat en of de kleur ze aanstaat. Absurd eigenlijk. Natuurlijk wel van belang, maar niet als belangrijkste punt zou ik zeggen.

Zelfs René en Jessica halen het niet gezien de lijst die ze nog voor de kiezen krijgen. Ook zoiets vreemds overigens dat dat zomaar komt.

En ik heb mij ook verbaasd over Tim en Anne. Ik had de rest met dat afdakje lekker in de poep laten zakken. Toen de gezamenlijke schoorsteen een probleem was werden ze ook compleet genegeerd.
  donderdag 23 mei 2024 @ 15:47:44 #53
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213657847
Ik snap niet dat dat afdakje ineens vanuit de VVE geregeld moest worden en inderdaad die schoorsteen niet en het dakterras ook niet.

Vind het ook raar dat ze elke week de opdracht krijgen om de andere ruimtes ook af te maken, die ze de vorige keren niet af hadden. maar er geen consequenties aan zitten als dat niet gebeurt.

Een week is inderdaad erg krap om alle ruimtes af te maken, zeker als je nog zo'n prut opdracht tussendoor moet afmaken. Ook wel jammer dat je de stellen alleen in het begin naar de winkel zag gaan om bijv een badkamer uit te kiezen. maar dit nu niet ziet voor de keuken of andere spullen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 23 mei 2024 @ 20:58:34 #54
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_213661054
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 15:47 schreef TaMieke het volgende:
...maar dit nu niet ziet voor de keuken of andere spullen.
Je wordt op je wenken bediend.
  donderdag 23 mei 2024 @ 22:45:01 #55
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_213662202
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 15:47 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap niet dat dat afdakje ineens vanuit de VVE geregeld moest worden en inderdaad die schoorsteen niet en het dakterras ook niet.

Vind het ook raar dat ze elke week de opdracht krijgen om de andere ruimtes ook af te maken, die ze de vorige keren niet af hadden. maar er geen consequenties aan zitten als dat niet gebeurt.

Een week is inderdaad erg krap om alle ruimtes af te maken, zeker als je nog zo'n prut opdracht tussendoor moet afmaken. Ook wel jammer dat je de stellen alleen in het begin naar de winkel zag gaan om bijv een badkamer uit te kiezen. maar dit nu niet ziet voor de keuken of andere spullen.
Die consequentie is er op een gegeven moment wel. Het blok huurt dan werklui in om de kamers af te maken en de kosten gaan van het budget af. Komt een koppel daardoor in de min, dan wordt dat bedrag van de overwaarde afgehaald.
  donderdag 23 mei 2024 @ 22:46:25 #56
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_213662214
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 15:30 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Echte klusjesman van de oude stempel. Kan alles, maar is ook licht chaotisch. En zeer sympathiek met een hoge gunfactor.
En doet veel alleen. Hij heeft niet zoveel aan Famke. Maar dat geldt voor meer mannen in dat huis.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 02:25:43 #57
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213663015
Lieve gozer die Daniel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 09:35:36 #58
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213664295
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:58 schreef Beavis het volgende:

[..]
Je wordt op je wenken bediend.
Top :D Al lijkt het me sterk dat men 1 week voordat de keuken gemaakt moet worden, je pas inspiratie gaat opdoen :+

quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:45 schreef Marrije het volgende:

[..]
Die consequentie is er op een gegeven moment wel. Het blok huurt dan werklui in om de kamers af te maken en de kosten gaan van het budget af. Komt een koppel daardoor in de min, dan wordt dat bedrag van de overwaarde afgehaald.
Nou vooruit, maar niet iets wat hun nu direct raakt.

Hoe kan het budget van Tim en Anne al op zijn? Ze hebben net de badkamer af? En dan moeten ze de keuken en woonkamer nog. Ik weet dat ze een kleiner budget, maar zo klein :?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_213664774
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:35 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Top :D Al lijkt het me sterk dat men 1 week voordat de keuken gemaakt moet worden, je pas inspiratie gaat opdoen :+
[..]

Hoe kan het budget van Tim en Anne al op zijn? Ze hebben net de badkamer af? En dan moeten ze de keuken en woonkamer nog. Ik weet dat ze een kleiner budget, maar zo klein :?
Volgens mij is de keuken al lang besteld, dat heb ik hen in aflevering 1 ofzo al horen zeggen. En als je de keuken al besteld hebt, dan is ie ook al betaald lijkt me. Tim en Anne hebben een kleiner budget waar wel meteen 7k afging voor hun pui naar het dakterras. Dus dat was een flinke hap uit het budget. En de badkamer en keuken zullen kleiner zijn dan bij de andere stellen maar zijn wel net zo compleet. En dat kost nou eenmaal geld. De besparing zit in minder tegels/minder kasten, dat zet minder zoden aan de dijk dan ovens of kranen.

Anouk en Jair willen de mannetjes van de aannemer de klusjes in de badkamer laten oplossen. Zou dat ook tegen 50 euro per uur gaan? Ik vrees dat het ze nog gaat tegenvallen...
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 24 mei 2024 @ 11:28:05 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213665153
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:35 schreef TaMieke het volgende:

[..]
[..]

Volgens mij is hun badkamer om de één of andere reden duur uitgevallen.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 11:34:04 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213665202
Komt die Beun de Haas die de lekkages veroorzaakt heeft het verhelpen, zaagt ie zó een vierkant uit de pas gestucte wand🤨
pi_213666305
In de Australische/Nieuw-Zeelandse versie lukt het toch ook in een week om de ruimtes al te maken? (meestal dan...) En daar zijn de ruimtes (meestal) groter!

[ Bericht 15% gewijzigd door the_X op 24-05-2024 13:53:47 ]
pi_213666614
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:37 schreef the_X het volgende:
In de Australische/Nieuw-Zeelandse versie lukt het toch ook in een week om de ruimtes al te maken? (meestal dan...) En daar zijn de ruimtes (meestal) groter!
Ja... dat denk ik dus ook
pi_213666997
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:37 schreef the_X het volgende:
Daar werken ze wel vaak langer door (hele nachten schilderen) en lopen er vaak hele teams aan aannemers rond. Dat is in Nederland minder. Zou boven ook niet passen.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_213671288
Die Famke wordt steeds minder sympathiek...alleen maar negatief.
Hans vind ik een leuke vent, maar zij...
  vrijdag 24 mei 2024 @ 21:31:47 #67
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213671349
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Famke wordt steeds minder sympathiek...alleen maar negatief.
Hans vind ik een leuke vent, maar zij...
Helemaal eens. Er komt geen gezellig woord uit.
En Sanne was weer het zielige meisje die papa Daniël nodig heeft om op te staan. Alles draait om haar….
Tim en Anne vind ik steeds sympathieker: werken allebei hard en Tim is altijd geduldig en vriendelijk.
Anouk tja… wat moet ik daar nog over zeggen… }:|
pi_213671360
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Helemaal eens. Er komt geen gezellig woord uit.
En Sanne was weer het zielige meisje die papa Daniël nodig heeft om op te staan. Alles draait om haar….
Tim en Anne vind ik steeds sympathieker: werken allebei hard en Tim is altijd geduldig en vriendelijk.
Anouk tja… wat moet ik daar nog over zeggen… }:|
Ja! Helemaal mee eens

Snap ook dat Hans haar Helemaal zat is!

En Tim en Anne , die hebben een gunfactor
  vrijdag 24 mei 2024 @ 21:38:52 #69
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_213671415
Mijn oordeel. Van boven naar beneden:

Anne is een gezellige lachebek, Ik hou van haar *;
Tim is een mooie droogkloot en vult Anne prima aan. Hij is erg handig en werkt lekker door.

Anouk is best een zeikwijf maar volgens mij ligt dat ook aan de edit van het Blok. Ze wordt neergezet als feeks die niet veel doet en alles vanuit bed regelt...maar ze regelt een hoop en doet het best goed.
Jaïr is top!! Lekker relaxed en hij lacht alle gezeik van Anouk weg. Fantastische vent!! ^O^

Famke is een boomer dramaqueen. Ik waardeer haar zweverige karakter en dito instelling.
Hans is een ouwe dibbes die lekker doorklust en de nukken van Famke neemt zoals het komt.
Mooi stel. Ze zijn gescheiden maar volgens mij zijn ze nog best gek op elkaar.

Jessica en René hoef ik niet eens apart te omschrijven. Passen prima bij elkaar. Lekker nuchter, hardwerkend, lekker achterbaks de rest erbij naaien en enorm fanatiek. Mooi koppel om erbij te hebben.

Sanne irriteert mij enorm!! Als ze niet jankt, is ze wel verkouden waardoor ze alsnog snottert. Snottert ze niet dan zeikt ze wel. Als ze niet zeikt is ze niet aanwezig want dan trekt ze het niet. :r
Daniël is veel te goed voor deze wereld en hij heeft enorm veel geduld.

Mijn favoriet is Jaïr maar ik gun die koppel niet om te winnen. Sorry Anouk.
Mijn favoriete koppel is Anne en Tim...of toch Famke en Hans....of Jessica en René...?
Mijn last place is Sanne en Daniël. Dat komt niet door Daniël.

Je hebt er niks aan maar je had wat te lezen :D
pi_213671424
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 21:38 schreef Beavis het volgende:
Mijn oordeel. Van boven naar beneden:

Anne is een gezellige lachebek, Ik hou van haar *;
Tim is een mooie droogkloot en vult Anne prima aan. Hij is erg handig

Anouk is best een zeikwijf maar volgens mij ligt dat ook aan de edit van het Blok. Ze wordt neergezet als feeks die niet veel doet en alles vanuit bed regelt...maar ze regelt een hoop en doet het best goed.
Jaïr is top!! Lekker relaxed en hij lacht lacht alle gezeik van Anouk weg. Fantastische vent!! ^O^

Famke is een boomer dramaqueen. Ik waardeer haar zweverige karakter en dito instelling.
Hans is een ouwe dibbes die lekker doorklust en de nukken van Famke neemt zoals het komt.
Mooi stel. Ze zijn gescheiden maar volgens mij zijn ze nog best gek op elkaar.

Jessica en René hoef ik niet eens apart te omschrijven. Passen prima bij elkaar. Lekker nuchter, hardwerkend, lekker achterbaks de rest erbij naaien en enorm fanatiek. Mooi koppel om erbij te hebben.

Sanne irriteert mij enorm!! Als ze niet jankt, is ze wel verkouden waardoor ze alsnog snottert. Snottert ze niet dan zeikt ze wel. Als ze niet zeikt is ze niet aanwezig want dan trekt ze het niet. :r
Daniël is veel te goed voor deze wereld en hij heeft enorm veel geduld.

Mijn favoriet is Jaïr maar ik gun die koppel niet om te winnen. Sorry Anouk.
Mijn favoriete koppel is Anne en Tim...of toch Famke en Hans....of Jessica en René...?
Mijn last place is Sanne en Daniël. Dat komt niet door Daniël.

Je hebt er niks aan maar je had wat te lezen :D
Goede analyse. Niet overal mee eens, maar dat mag ;)

Was lekker lezen hoor;)
pi_213672248
Weekje afmaaktijd? Opdracht is enkel wat shoppen op MP.
pi_213673964
Ik vind dat jurystel echt niks, alsof een koper die gekke kamer van Rene en Jessica zo houdt. Dan zet je er toch zelf een bureau neer als je een homeoffice wilt.
pi_213674051
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 08:26 schreef Michellee het volgende:
Ik vind dat jurystel echt niks, alsof een koper die gekke kamer van Rene en Jessica zo houdt. Dan zet je er toch zelf een bureau neer als je een homeoffice wilt.
Precies dat. Die makelaar heeft kennelijk alleen maar achterlijke klanten die niet kunnen inschatten dat ze in dat kamertje een bureau of kinderbedje kwijt kunnen....
Ja er zijn veel mensen die nergens doorheen kunnen kijken, maar in je hoofd een bureau in een ruimte zetten lukt toch vrijwel iedereen (in ieder geval voor deze ruimte).
pi_213674135
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 08:41 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Precies dat. Die makelaar heeft kennelijk alleen maar achterlijke klanten die niet kunnen inschatten dat ze in dat kamertje een bureau of kinderbedje kwijt kunnen....
Ja er zijn veel mensen die nergens doorheen kunnen kijken, maar in je hoofd een bureau in een ruimte zetten lukt toch vrijwel iedereen (in ieder geval voor deze ruimte).
Ik snap best wel dat je er niet doorheen kan kijken, als je muren eruit moet breken, of een keuken naar de andere kant van het huis moet verplaatsen en dat je potentie in een woning moet zien. Maar die opmerkingen, klanten raken in de war van deze kamer en weten niet wat ze moeten doen.

Het lijkt mij niet heel lastig, je hebt 2 kamers, dus naast je slaapkamer moet je bedenken wat je nog meer wilt. Het is niet alsof je legio mogelijkheden hebt, het is een 2de slaapkamer of een studiekamer of een kastenkamer.
pi_213674153
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 08:49 schreef Michellee het volgende:

[..]
Ik snap best wel dat je er niet doorheen kan kijken, als je muren eruit moet breken, of een keuken naar de andere kant van het huis moet verplaatsen en dat je potentie in een woning moet zien. Maar die opmerkingen, klanten raken in de war van deze kamer en weten niet wat ze moeten doen.

Het lijkt mij niet heel lastig, je hebt 2 kamers, dus naast je slaapkamer moet je bedenken wat je nog meer wilt. Het is niet alsof je legio mogelijkheden hebt, het is een 2de slaapkamer of een studiekamer of een kastenkamer.
Sommige mensen hebben ook wel moeite met als een woonkamer helemaal volgepropt is met grote meubels om te zien hoe groot een ruimte is en hoe hun eigen spullen erin passen. Dat snap ik nog wel.
Maar in zo'n lege kamer.

Was ook raar dat ze ineens zo gingen ageren op de afwerking bij Anne en Tim (op zich terecht, dat wel), maar een badkamer zonder voegen laten winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')