SP van Dijkquote:Op woensdag 22 mei 2024 11:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wie was die man daarnet trouwens? Was dat Van Dijk van de PvdA?
Ah, PvdA Van Dijk is allang exit. Maar wie is deze man nu dan?quote:
Jimmy Dijk (SP)quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wie was die man daarnet trouwens? Was dat Van Dijk van de PvdA?
Dit was Jimmyquote:Op woensdag 22 mei 2024 11:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah, PvdA Van Dijk is allang exit. Maar wie is deze man nu dan?
Dat helpt niet echt want dat staat pas voor 2027 op de rol, waar gaat bijvoorbeld het geld in de tussentijd vandaan komen om boeren uit te kopen want dat moet toch echt gebeuren, realiteit kan je even ontkennen maar verdwijnt niet.quote:
Ja, die vorige, maar die nu net dan met die baard?quote:
Van Denk bedoel je?quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, die vorige, maar die nu net dan met die baard?
Hij was van Denk toch?quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, die vorige, maar die nu net dan met die baard?
Dat is een eenmalige uitgave dus dat zou je eventueel op de staatsschuld kunnen plakken. Dat gehannes met die ambtenaren gaat ook niet lukken en de asielkosten liggen ook hoger dan gepland, maar dat blijkt allemaal pas na een jaar. Wie weet of ze er dan nog zitten.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt want dat staat pas voor 2027 op de rol, waar gaat bijvoorbeld het geld in de tussentijd vandaan komen om boeren uit te kopen want dat moet toch echt gebeuren, realiteit kan je even ontkennen maar verdwijnt niet.
Ah ja, dat was Van Baarle van Denk.quote:
Voor de extreem-rechtse tranen! /squote:Op woensdag 22 mei 2024 11:41 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zet mijn warmtepomp straks nog een tandje harder.
Nee juist wel.(wmb)quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah ja, dat was Van Baarle van Denk.
Ik had de indruk dat Dijk wel goed overkwam voor de SP?! Maar kennelijk vonden de meesten dat hier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |