En wat denk je van Omtzigtquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:27 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie Rita wel minister of staatssecretaris worden namens de PVV of BBB, maar premier lijkt me wel iets te hoog gegrepenDie komt echt niet door de keuring van Dilan heen.
Er is weinig andere keuze.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:27 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie Rita wel minister of staatssecretaris worden namens de PVV of BBB, maar premier lijkt me wel iets te hoog gegrepenDie komt echt niet door de keuring van Dilan heen.
Dilan's probleem is "Wie dan wel".quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:27 schreef Jojoke het volgende:
Het record in Sint-Maarten staat op 17 dagen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat is het record voor het kortst zittende kabinet?
Colijn V heeft het 2 dagen volgehouden, meen ikquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat is het record voor het kortst zittende kabinet?
Klopt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:31 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Colijn V heeft het 2 dagen volgehouden, meen ik
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rita_Verdonkquote:Verdonk studeerde in 1983 af en ging vervolgens als stagiaire aan de slag op het ministerie van Justitie. In 1984 werd ze adjunct-directeur van het Huis van Bewaring in Scheveningen, in 1988 lid van de directie en plaatsvervangend directeur van de gevangenis De Schie in Rotterdam. Van 1992 tot 1996 vervulde zij diverse managementfuncties op het ministerie van Justitie, zowel bij de directie Gevangeniswezen als bij de Justitiële Jeugd- en TBS-inrichtingen. Verdonk was vervolgens tot 1999 directeur Staatsveiligheid bij de Binnenlandse Veiligheidsdienst. Tot 2003 was zij werkzaam als senior manager en directeur bij accountantsorganisaties KPMG en Atos (KPMG) Consulting.
Bij de vorming van het kabinet-Balkenende II werd Verdonk minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie op het haar vertrouwde ministerie van Justitie, als opvolger van LPF'er Hilbrand Nawijn.
Zijlstra was wel een rompkabinet. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt.
Naoorlogs is het record 134 dagen, dat was Zijlstra.
Dat is maar deels waar. Wilders vindt zichzelf de meest geschikte kandidaat. Uiteindelijk kunnen ze niet én dat blokkeren én alle andere keuzes blokkeren.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dilan's probleem is "Wie dan wel".
Dit is een probleem van Wilders' makelij en die moet met een oplossing komen.
Dat weet ik niet maar een tijd geleden kwam in het nieuws dat ze samen met Teeven flink bij de Ind gelobbied heeft voor een 'schijn'constructie voor Aziatische verpleegkundigen waar nogal een luchtje aan zat.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:31 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die kijkt meer naar integriteit denk ik. Of heeft Rita ook rechtszaken lopen?
Maar als Wilders MP wordt dan verliest hij alle grip op zijn fractie. Dan krijgen figuren als Graus en Boutkan de vrije handquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is maar deels waar. Wilders vindt zichzelf de meest geschikte kandidaat. Uiteindelijk kunnen ze niet én dat blokkeren én alle andere keuzes blokkeren.
Met dit soort namen hoopt Wilders misschien dat ze alsnog akkoord gaan?
Oeps, ook dat nog. Samen met Teeven ook nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar een tijd geleden kwam in het nieuws dat ze samen met Teeven flink bij de Ind gelobbied heeft voor een 'schijn'constructie voor Aziatische verpleegkundigen waar nogal een luchtje aan zat.
Ach, je bent lobbyist of je bent het niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:43 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Oeps, ook dat nog. Samen met Teeven ook nog.
Dus hij kan in de fractie wel het kabinet in de hand houden, maar in het kabinet niet de fractie?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:42 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Maar als Wilders MP wordt dan verliest hij alle grip op zijn fractie. Dan krijgen figuren als Graus en Boutkan de vrije hand
Was dat niet met die Indonesiërs?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar een tijd geleden kwam in het nieuws dat ze samen met Teeven flink bij de Ind gelobbied heeft voor een 'schijn'constructie voor Aziatische verpleegkundigen waar nogal een luchtje aan zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |