Bij die voetafdruk lig je toch in een deukquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:14 schreef RipCity het volgende:
Stefan lult overal een eind aan om haar maar te pleasen
Oh verrassend dat zij afwijst
Echt onzin van de jeugd van tegenwoordig. Die positieve insteek liet ik na m'n 13de wel achter. Denken dat je verschil kan makenquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij die voetafdruk lig je toch in een deuk
Ik heb speciaal voor jou @DKUp @Sapstengel @Bugno3 @RamboDirk @Coco @RipCity @MizzezAmy gebeld.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Kijken er ook leuke mensen mee vanavond?
De wedstrijd is niet zo boeiend, dus ik ga naast je zitten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Kijken er ook leuke mensen mee vanavond?
Leuk voor de mensen die nu willen posten maar niet door jou genoemd wordenquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou @:dkup @:sapstengel @:bugno3 @:rambodirk @:coco @:ripcity @:mizzezamy gebeld.
wat bedoel je? Leuk juffie tochquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
25? Je mag weer een zelfbedachte leeftijd opgeven?
Deze directheid heeft ze geleerd in VBL.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die nu willen posten maar niet door jou genoemd worden
Niet iedereen is zo pieperig. Ons bad is groot genoeg voor elke user.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die nu willen posten maar niet door jou genoemd worden
Zeker leuk, maar ik had er wel 30 geschat.quote:
tot nu toe is het een heel leeg badquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo pieperig. Ons bad is groot genoeg voor elke user.
Herhalingen. Heeft niemand zin in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |