quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:39 schreef M.Melandri het volgende:
Lammers kopen als vervanger van Gimenez
Mag hopen voor een dik bedrag, anders is dat echt een enorme blunder.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Biljow gaat naar Arsenal
Wie wordt zijn opvolger
Wellenreuter zal nu wel blijven
Wat vind jij een dik bedrag? Hij wordt wel reservekeeper.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mag hopen voor een dik bedrag, anders is dat echt een enorme blunder.
15 miljoen lijkt me redelijk voor bijlowquote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat vind jij een dik bedrag? Hij wordt wel reservekeeper.
het is een internationalquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
15 miljoen lijkt mij iets teveel voor een keeper die structureel stuk is.
Noppert was ook een international, een basiskeeper zelfs. Ik denk zo rond de 8-10 miljoen Klaas.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is een international
15 miljoen is een lachertje voor een engelse club om een international binnen te halen
als bijlow er financieel zelf een paar miljoen op vooruit kan gaat hij denk ik wel op de bank zitten
geld maakt gelukkig
Noppert speelt niet bij Feyenoordquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noppert was ook een international, een basiskeeper zelfs. Ik denk zo rond de 8-10 miljoen Klaas.
Ideaal voor een blessuregevoelige keeper toch? Een paar potjes spelen per seizoen bij een absolute topclub. Beter dan 1e keeper worden bij een Duitse subtopper en daar dan vervolgens ook weer weg moeten omdat ie te vaak geblesseerd is.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:51 schreef Wotte het volgende:
Gelukkig voor Bijlow werkt de zorgverzekeraar niet met schade vrije jaren. Lijkt me overigens een kutmove om op deze leeftijd achter Raya te zitten.
Ik zou inzetten op Wellenreuther (geen idee hoe dat groot die kans is?) en die keeper van Excelsior als tweede keepert. @tekloesequote:
Bij Wellenreuther toch nog wel het idee dat dat een soort Brad Jones kan zijn al is dat nergens op gebaseerdquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou inzetten op Wellenreuther (geen idee hoe dat groot die kans is?) en die keeper van Excelsior als tweede keepert. @:tekloese
Misschien kunnen we wel vragen of Neuer een jaartje bij ons komt banken?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Je haalt gewoon die keeper van sparta erbij
dan heb je gewoon weer een goed duo
met geld is alles mogelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel vragen of Neuer een jaartje bij ons komt banken?
Ik vind Van Gassel overrated, het ziet er spectaculair uit omdat ie zo klein is. Dan liever Vaessen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou inzetten op Wellenreuther (geen idee hoe dat groot die kans is?) en die keeper van Excelsior als tweede keepert. @:tekloese
Hij is 1.86 en Vaessen 1.87 volgens Wiki. Al oogt hij mij wel kleiner ja. Vaessen zou ook een prima optie zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Van Gassel overrated, het ziet er spectaculair uit omdat ie zo klein is. Dan liever Vaessen.
Daar heb je wel een punt. Sowieso zonde dat die jongen zo vaak geblesseerd is geweest. Had gezien zijn talent inmiddels al de onbetwiste nummer 1 van Nederland moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ideaal voor een blessuregevoelige keeper toch? Een paar potjes spelen per seizoen bij een absolute topclub. Beter dan 1e keeper worden bij een Duitse subtopper en daar dan vervolgens ook weer weg moeten omdat ie te vaak geblesseerd is.
Die 1.86 geloof ik totaal niet. Bij Azarkan stond ook lang dat ie 1.75 is, maar die is zo'n beetje de kleinste speler van de Eredivisie. Verschilt ook sterk per bron vaak. Volgens mij vullen sommige spelers dat zelf in.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is 1.86 en Vaessen 1.87 volgens Wiki. Al oogt hij mij wel kleiner ja. Vaessen zou ook een prima optie zijn.
Zo klein is Van Gassel niet. Wel een ietwat smal mannetje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 1.86 geloof ik totaal niet. Bij Azarkan stond ook lang dat ie 1.75 is, maar die is zo'n beetje de kleinste speler van de Eredivisie. Verschilt ook sterk per bron vaak. Volgens mij vullen sommige spelers dat zelf in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |