1 juni zenden ze Tribute in Concert uit op SBS6quote:
O echt, dank je voor de melding, wist ik niet. Ga zeer zeker kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
1 juni zenden ze Tribute in Concert uit op SBS6
Zie toch liever bands die hun eigen muziek maken.quote:
Dat heeft iedereen toch..is gratis. Je kan een gratis account aanmaken en daar kun je dan ook heel veel zien wat allemaal op NPO komt.quote:
Dat is ook zo, maar ik vind deze wel goed hoorquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie toch liever bands die hun eigen muziek maken.
Niet om vooruit te kijken helaas, die moet je betalenquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch..is gratis. Je kan een gratis account aanmaken en daar kun je dan ook heel veel zien wat allemaal op NPO komt.
Waar kan je dat zien? Ik kan niet zover vooruit kijken in de tv gids?quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
1 juni zenden ze Tribute in Concert uit op SBS6
Oké dat wist ik niet.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet om vooruit te kijken helaas, die moet je betalen
Via de site van Talpa zelf, op pagina 12 van deze PDF staat het uitzendschema van juniquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien? Ik kan niet zover vooruit kijken in de tv gids?
Wel fijn dat je toch nog even in slaap bent gevallen/quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:13 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Was er vannacht al om vier uur uit omdat ik niet in slaap kon komenDacht om half zes toch nog maar even proberen of ik kan slapen en ben als een blok in slaap gevallen en schrok pas tegen negen uur wakker
Niet eens wakker geworden van manlief die er altijd om half zeven opstaat
Zenden ze ook niet alles uit of wel> The beegees zouden een uur hebben dacht ikquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Via de site van Talpa zelf, op pagina 12 van deze PDF staat het uitzendschema van juni
Dat is NPO Plus toch? NPO Start is gratis maar dan kun je niet vooruit kijken.quote:
Ja dat wel en zal het wel nodig hebben gehadquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn dat je toch nog even in slaap bent gevallen/
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat wel en zal het wel nodig hebben gehad
Vanaf 15/6 begint Ik hou van Holland, dus ze zullen dat concert wel in 2 delen uitzenden, op 1 en op 8 juni.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zenden ze ook niet alles uit of wel> The beegees zouden een uur hebben dacht ik
Klopt.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is NPO Plus toch? NPO Start is gratis maar dan kun je niet vooruit kijken.
Dat zou jammer zijnquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vanaf 15/6 begint Ik hou van Holland, dus ze zullen dat concert wel in 2 delen uitzenden, op 1 en op 8 juni.
Ze kunnen inderdaad nooit Beegees, CCR, Sinatra en The Blues Brothers in ~1 uurtje proppen zonder te veel eruit te knippen.
quote:
Morguh herenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |