Nintendogames kosten nog altijd maar 50-60 euro.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:44 schreef over_hedge het volgende:
ik zou 100 nog prima vinden. Mits je dan een af spel krijgt en niet vol met bugs zit en een half jaar op patches moet wachten voor het normaal te spelen is (kuch kuch starfield)
Daar heb ik dan weer niks aan. Want heb geen nintendo consolequote:Op maandag 3 juni 2024 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendogames kosten nog altijd maar 50-60 euro.
En zijn altijd kwaliteitsgames.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit zegt meer over de soort games die jij speeltquote:Op maandag 3 juni 2024 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
100¤ voor een game vol microtransacties, seizoens passes etc.
Nee? Bijna elke game doet dit. Zeker grote AAA games.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit zegt meer over de soort games die jij speelt
Nee hoor. Single player games zitten geen battlepasses in. Dat is toch vaak meer voor de f2p games.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee? Bijna elke game doet dit. Zeker grote AAA games.
Want?quote:Op maandag 3 juni 2024 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
Total Warhammer 3 is absoluut geen AAA game though.
Creative Assembly heeft 800 medewerkers. Hoe is dit geen AAAquote:In the video game industry, AAA (Triple-A) is an informal classification used to classify video games produced or distributed by a mid-sized or major publisher,
Het is een niche game. Als jij het wil classificeren als AAA ook prima.quote:
Jij hebt het over main stream online games. Daar zou ik dan ook geen 100 euro voor betalen. Die speel ik überhaupt nietquote:Op maandag 3 juni 2024 13:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is een niche game. Als jij het wil classificeren als AAA ook prima.
Ik heb het over games die het gros aanspreken, sport games, shooters.
Grote games van grote publishers waar ze naast de volle mep ook de volle f2p genotten van willen.
quote:Op maandag 3 juni 2024 13:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij hebt het over main stream online games. Daar zou ik dan ook geen 100 euro voor betalen. Die speel ik überhaupt niet
Starfield bijvoorbeeld. Heeft 0 micro dingen. geen season passes. Is toch aardig AAA. Of je het nou een kut spel vind of niet doet er van de rest niet zo toe. Maar is wel zeker een voorbeeld van AAA spellen zonder die dingen er in
Klopt want alle andere games kosten geen 70 euro. Of 80 euro.quote:Jij hebt het over main stream online games. Daar zou ik dan ook geen 100 euro voor betalen. Die speel ik überhaupt niet
Jij hebt het over main stream online games. Daar zou ik dan ook geen 100 euro voor betalen. Die speel ik überhaupt nietquote:
Ik heb het over dat ik voor een goed AAA spel. Prima vind om 100 euro te betalen. Mits het dus dan af is.quote:Klopt want alle andere games kosten geen 70 euro. Of 80 euro.
En daar hadden we het toch over? .
Iddquote:Op maandag 3 juni 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind sommige indie-games veel leuker dan die zogenaamde AAA-drollen die uitkomen.
Hadesquote:Op maandag 3 juni 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind sommige indie-games veel leuker dan die zogenaamde AAA-drollen die uitkomen.
Die worden ook nooit goedkoperquote:Op maandag 3 juni 2024 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo games zijn weer nooit in een (goede) sale. Dus als patient gamer ben je weer goedkoper uit bij Sony/Ubisoft/EA/etc.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En zijn altijd kwaliteitsgames.
Waarom zijn hun games niet duurder als het volgens de industrie nodig is? (Dat vinden Sony/Ubisoft/EA).
Of zijn die andere publishers gewoon greedy?
Hint: ja die andere publishers zijn greedy af
Als het inhoudelijk dieper gaat en er wordt gewoon op een normale manier discussie gevoerd hoef je niet net te doen alsof ik een spier hebt die op knappen staatquote:Op maandag 3 juni 2024 14:41 schreef Friday12 het volgende:
Mmarsu relax eens man je krijgt nog een maagzweer zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |