Vraag je je toch af hoeveel stront er nog niet aan de oppervlakte is verschenen. Valt op dat in de tijden van de PvdA Plasterk niet wordt aangepakt, maar zodra hij in de running is voor premier in een pvv kabinet gooien ze de vuile was buiten. Hoeveel vuile was is er nog in het linkerkant van het politieke spectrum en waarom wordt dat pas bekend gemaakt zodra ze de PVV een hak kunnen zetten. Was hij niet in de running geweest als premier dan hadden we dit niet geweten, want dat zou de PvdA niet ten goede komen.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:48 schreef ReplaR het volgende:
Links wachtend op de volgende kandidaat:
[ afbeelding ]
Hmm nou die patentkwestie en het gedoe met Sywert liggen natuurlijk ver na zn actieve PvdA dagen...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Vraag je je toch af hoeveel stront er nog niet aan de oppervlakte is verschenen. Valt op dat in de tijden van de PvdA Plasterk niet wordt aangepakt, maar zodra hij in de running is voor premier in een pvv kabinet gooien ze de vuile was buiten. Hoeveel vuile was is er nog in het linkerkant van het politieke spectrum en waarom wordt dat pas bekend gemaakt zodra ze de PVV een hak kunnen zetten. Was hij niet in de running geweest als premier dan hadden we dit niet geweten, want dat zou de PvdA niet ten goede komen.
Hopen dat hij nu met Rita Verdonk komt aanzetten.
Misschien omdat dit toen nog niet speelde. Ik weet niet, is maar een ideetje hoor.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Valt op dat in de tijden van de PvdA Plasterk niet wordt aangepakt
Waarom niet? Keijzer is een populaire keuze bij de PVV achterban.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wilders bepaalt en hij gaat echt niet Keijzer voordragen.
Hahahaha tuurlijk. Als deze kwestie rondom Rutte had gespeeld dan stond Geert woest te stampen om zn aftreden.quote:
Eens, maar ook ver voor zijn PVV tijd.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm nou die patentkwestie en het gedoe met Sywert liggen natuurlijk ver na zn PvdA dagen...
Het was de coalitie zelf die hem niet moest hebben. Daar zit geen enkele linkse politicus tussen hoor.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Eens, maar ook ver voor zijn PVV tijd.
Dat de man wordt aangepakt ben ik helemaal voor, we willen integere politici. Maar dan vraag ik mij af hoeveel er nog op de plank ligt en ze pas gebruiken zodra het ze goed uitkomt. Wie weet hoeveel corrupte politici we nog hebben aan de linkerkant maar waar ze het doodzwijgen. Het valt natuurlijk op dat het nu uitkomt en niet jaren geleden terwijl het al jaren bekend blijkt te zijn, dat zijn politieke spelletjes, waar ik nogmaals herhaal dat het de eigen schuld van Plasterk is en ik hem daardoor premier onwaardig vind. Maar hadden we dit geweten als hij niet in de running voor premier was geweest? Was het dan uitgekomen en zo opgeblazen? Iets zegt mij van niet, anders hadden we dit al langer geleden gehoord, en dat vind ik een angstige ontwikkeling in dit land.
Laten we eerlijk zijn, als ie niet voor premierschap was gegaan was ie nooit aangeklaagd.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Misschien omdat dit toen nog niet speelde. Ik weet niet, is maar een ideetje hoor.
Calimero? Ik constateer gewoon iets, nergens krijs ik dat plasterk geen premier wordt. Het gaat mij even niet om Plasterk maar om het feit dat zijn integriteit pas in twijfel wordt getrokken zodra hij aan een pvv kabinet wil meedoen.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het was de coalitie zelf die hem niet moest hebben. Daar zit geen enkele linkse politicus tussen hoor.
Wat is dat toch tegenwoordig met dat eeuwige gecalimero van rechtse types?!
Flauwekul. Het onderzoek naar het patent liep al een tijdje.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:07 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, als ie niet voor premierschap was gegaan was ie nooit aangeklaagd.
Ze hoort bij de BBB, een coalitiepartij. Waarom zou Wilders daar niet een 'eigen' mannetje neerzetten die hij beter kan controleren?quote:Op maandag 20 mei 2024 13:00 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Waarom niet? Keijzer is een populaire keuze bij de PVV achterban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |