quote:We weten allemaal dat een man pijpen bijvoorbeeld je niet meteen gay maakt.
Neequote:Op maandag 20 mei 2024 00:54 schreef dikkedaniel het volgende:
Zou jij dit doen met je vriend? Of zou je zelfs verder gaan als je afspreekt t er daarna nooit meer over te hebben?
ik bedoel meer dat je hooguit bi curious bent als je het een keer wilt proberen zonder verdere consequenties. Als je het er daarna niet meer over hebt en daarna niet steeds 'echte seks' gaat hebben met mannen lijkt me niets aan de handquote:Op maandag 20 mei 2024 01:11 schreef sturmpie het volgende:
jij snapt de definitie van hetero niet.
homo/bisexueel/gay zuigt pik
Pas als je terug duwt...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:44 schreef Filosoofert het volgende:
Ow en als je bottom bent zonder ervan te genieten is het wel twijfelgeval.
je kak van zijn tak likken gaat me te verquote:Op maandag 20 mei 2024 19:27 schreef Jahr00n het volgende:
Ik laat me wel eens anaal pakken en vervolgens zuig ik zijn lul waar mijn resten aan zitten nog af ook
ik roep wel hard no homo op het eind waardoor ik geen vieze flikkertje ben
leuk! en wie kwam er als eerste?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:44 schreef DjVero het volgende:
Het verste wat ik met een andere man (beste mattie in dit geval) ben gegaan, was een slaapbank in het midden van de kamer en elk aan weerszijden onszelf afgetrokken. Het was een wedstrijdje wie het snelst zou komen
Nooit meer over gehad, dus nooit 'awkward' geweest idd. Nu lachen we erom.
Wel elkaars hand vastgehouden tijdens?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:44 schreef DjVero het volgende:
Nooit meer over gehad, dus nooit 'awkward' geweest idd. Nu lachen we erom.
Zeker niet. We zagen elkaar niet eensquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wel elkaars hand vastgehouden tijdens?En hoe vaak lachen jullie erom? Dit lijkt wel een grensgevalletje hoor.
Geen idee, is inmiddels alweer 20 jaar geleden. We waren een jaar of 16. Volgens mij had ik 'gewonnen'quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
leuk! en wie kwam er als eerste?en dacht je dan ook aan de ander?
Dat pakt niemand je meer af.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:18 schreef DjVero het volgende:
[..]
Zeker niet. We zagen elkaar niet eens
[..]
Geen idee, is inmiddels alweer 20 jaar geleden. We waren een jaar of 16. Volgens mij had ik 'gewonnen'
Hoer!quote:Op woensdag 9 april 2025 10:11 schreef Wannebehoer het volgende:
Ik was ooit ergens aan het chatten en toen hadden we het ineens over hoe duur alles is geworden. Ik zei dat ik het allemaal niet meer kon betalen, omdat ik in de bijstand zat. Hij maakte een geintje en zei, als je wat geld wilt verdienen mag je mij pijpen voor 30 euro. We lachten er beiden om, helemaal omdat ik een hetero man ben, maar gaandeweg de chat zei hij het nog een keer en heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering erin toegestemd hem te pijpen. Ik vond het in eerste instantie vies en raar maar gaandeweg toch ook wel spannend en onderdanig geil om te doen. Ik wilde niet dat hij in mijn mond klaarkwam en hij spoot op mijn gezicht. Terwijl zijn zaad over mijn gezicht droop betaalde hij me en zei, helemaal niet slecht gedaan voor de eerste keer. Sindsdien denk ik erover om zoiets vaker te gaan doen, aangezien het geld toch wel heel goed van pas kwam,
Dan slik je alles door en vraag je 50 pegels ?quote:Op woensdag 9 april 2025 10:11 schreef Wannebehoer het volgende:
Ik was ooit ergens aan het chatten en toen hadden we het ineens over hoe duur alles is geworden. Ik zei dat ik het allemaal niet meer kon betalen, omdat ik in de bijstand zat. Hij maakte een geintje en zei, als je wat geld wilt verdienen mag je mij pijpen voor 30 euro. We lachten er beiden om, helemaal omdat ik een hetero man ben, maar gaandeweg de chat zei hij het nog een keer en heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering erin toegestemd hem te pijpen. Ik vond het in eerste instantie vies en raar maar gaandeweg toch ook wel spannend en onderdanig geil om te doen. Ik wilde niet dat hij in mijn mond klaarkwam en hij spoot op mijn gezicht. Terwijl zijn zaad over mijn gezicht droop betaalde hij me en zei, helemaal niet slecht gedaan voor de eerste keer. Sindsdien denk ik erover om zoiets vaker te gaan doen, aangezien het geld toch wel heel goed van pas kwam,
Als het 100% clean is zou ik dat voor 50 euro zeker doenquote:Op donderdag 24 april 2025 07:06 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dan slik je alles door en vraag je 50 pegels ?
Niet homo, wel biseksueel.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:11 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
je kak van zijn tak likken gaat me te verMaar ik ben van mening dat een paar keer seks met een man, je niet direct homo maakt
![]()
Zoals ik zei, zolang je belooft het er niet meer over te hebben gaat t leven daarna gewoon normaal door![]()
Dan pak je daarna gewoon weer een meid, prima toch.
Nooitquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Maar zouden jullie (onder bepaalde omstandigheden) nou een goed uitziende maat ban je hoofd geven of niet?
Ik heb vannacht je zusje nog afgetastquote:
Ja hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Maar zouden jullie (onder bepaalde omstandigheden) nou een goed uitziende maat ban je hoofd geven of niet?
Fout,quote:Op donderdag 6 maart 2025 04:38 schreef Invisibli het volgende:
Uhm, als hetero man heb je helemaal niets met penissen van een ander. Geen fantasie, geen per ongeluk situaties en niet eens de behoefte om daar zo lang over na te denken en om ieder half jaar de topics erover nieuw leven in te blazen.
Tietjes, vrouwen, die zijn voor hetero mannen interessant.
Biseksueel gespot!quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:32 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
Fout,
hetero man hier en ik vind al de bovenstaande heel interessant.
ik vind dat OP een HELE leuke avond heeft gehad, ik wou dat ik er bij was.
#heteros #ditisnietgaybro
stop met mensen gay noemen, neit iedereen is homo, gewoon comfortabel in hun seksualiteit.
jij,, bent.. dat.. niet.
Ik kan niet goed verstaan wat je zegt want je mond zit vol met pik lieve jongen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:32 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
Fout,
hetero man hier en ik vind al de bovenstaande heel interessant.
ik vind dat OP een HELE leuke avond heeft gehad, ik wou dat ik er bij was.
#heteros #ditisnietgaybro
stop met mensen gay noemen, neit iedereen is homo, gewoon comfortabel in hun seksualiteit.
jij,, bent.. dat.. niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |