Komt door het trage internet daar.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:25 schreef d_elise het volgende:
[..]
Heeft ie dit nou live op het podium gepost?![]()
(Of kun je stories ook inplannen?)
Heel herkenbaar... waarschijnlijk ben jij vanavond aan de beurt..quote:Op zondag 19 mei 2024 21:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee joh ik vind de hele structuur echt supervaag
Gelukkig wel! Al werd ik eergisternacht wakker gehouden omdat de (inmiddels) peuter alles onderkotste, en gisternacht omdat de 10 jarige datzelfde deed![]()
.
Hou m’n hart vast voor aankomende nacht
Hij had net wel een live verhaal op instaquote:Op zondag 19 mei 2024 21:25 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer meer een soort van Chattenquote:
leuk filmpje, stond hier boven ook al om 21.13uquote:
Precies nu m’n man weg is met de Roprunquote:Op zondag 19 mei 2024 21:29 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Heel herkenbaar... waarschijnlijk ben jij vanavond aan de beurt..![]()
Hier inmiddels ook een peuter. Die de hele dag europapa en euromama zingt hahaha...
Op dit moment 11 minuten geleden.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat niet hoe laat die storie geplaatst is
hmm dan moet er iemand anders toegang hebben tot het account... of hij heeft zn mobiel meequote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 21:25 schreef d_elise het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook 10 keer zo hard balen als het straks echt mee blijkt te vallen met wat er gebeurd is. We krijgen niet snel meer iemand dit dit zo graag wilde en er zo'n plezier in had.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:33 schreef d_elise het volgende:
Dit voelt voor ons ook als een soort groepstherapie heb ik het ideeDesondanks de afloop was dit echt het leukste songfestivaljaar ooit en het wordt moeilijk om in de toekomst een artiest te vinden die ons zoveel plezier en saamhorigheid geeft als Joost. Vind het echt oprecht heel mooi hoe we hem allemaal in ons hart hebben gesloten
Nou ja, als Joost echt iets ernstigs zou hebben gedaan, zou ik daar ook wel heel teleurgesteld in zijn hoor. Maar dat lijkt me zeer sterk.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook 10 keer zo hard balen als het straks echt mee blijkt te vallen met wat er gebeurd is. We krijgen niet snel meer iemand dit dit zo graag wilde en er zo'n plezier in had.![]()
Ja, dat lijkt me véél rottiger.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als Joost echt iets ernstigs zou hebben gedaan, zou ik daar ook wel heel teleurgesteld in zijn hoor. Maar dat lijkt me zeer sterk.
Tubantiaquote:Joost Klein laat in Enschede tijdens zijn optreden in woord weinig los over zijn diskwalificatie op het Eurovisie Somgfestival. „Jullie hebben lang op me gewacht, sorry daarvoor”, is het enige dat hij lange tijd zegt.
Tot hij na een nummer even zijn show stop zet met naar eigen zeggen ‘breaking news’. „Ik ga nu iets op mijn Insta Story plaatsen, ik wil eerder zijn dan het nieuws.”
Hij pakt vervolgens zijn telefoon, maakt een selfie en plaats die online. „Breaking”, aldus de artiest met cynische ondertoon.
Dan keert die publieke opinie zich ook weer meteen tegen hem en dat zou ik idd nog veel erger vinden, ook al is het dan terecht.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als Joost echt iets ernstigs zou hebben gedaan, zou ik daar ook wel heel teleurgesteld in zijn hoor. Maar dat lijkt me zeer sterk.
Ik ook hoor, sowieso. En zelfs nu denk ik weleens, was nou gewoon maar doorgelopen.. had heel wat gezeik gescheeld. Maar goed gok dat hij zelf de tijd ook wel terug wil draaien achteraf.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |