Ik heb nog enigszins vertrouwen in de AT omdat ze wel meteen en fel achter Joost zijn gaan staan. Zeker nu zij ook zien hoe een nummer als Europapa scoort, hoop ik dat ze niet terugvallen in de zoveelste ballad ieder jaar, maar dat ze risico's blijven nemen. Als we überhaupt meedoen de komende jaren natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2024 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar echt. Ze dachten dit jaar we doen eens gek en dat doen ze vast nooit weer.![]()
En dan afsluiten met de remix van Elstak.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:39 schreef d_elise het volgende:
Het zou toch wat zijn als ie met Europapa opent, meteen er vol in
Ik wil alleen maar zeggen: hij komt. Dat straalt de hele organisatie van het Festival al dagen uit.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Joost komt gewoon dus het is niet van toepassing?
Ik ben bang dat ze weer op safe gaan spelen.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:41 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik heb nog enigszins vertrouwen in de AT omdat ze wel meteen en fel achter Joost zijn gaan staan. Zeker nu zij ook zien hoe een nummer als Europapa scoort, hoop ik dat ze niet terugvallen in de zoveelste ballad ieder jaar, maar dat ze risico's blijven nemen. Als we überhaupt meedoen de komende jaren natuurlijk
Ja dat is waar, Twan zei dat het een hit zou worden in Europa en die had wel gelijk.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:41 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik heb nog enigszins vertrouwen in de AT omdat ze wel meteen en fel achter Joost zijn gaan staan. Zeker nu zij ook zien hoe een nummer als Europapa scoort, hoop ik dat ze niet terugvallen in de zoveelste ballad ieder jaar, maar dat ze risico's blijven nemen. Als we überhaupt meedoen de komende jaren natuurlijk
Een of andere multi-culti band of artiest iddquote:Op zondag 19 mei 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze weer op safe gaan spelen.
Ligt aan het aanbod natuurlijk, wat er aan liedjes binnenkomt.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze weer op safe gaan spelen.
Waar las je dit?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:35 schreef Ama het volgende:
Oh hij komt net aan. Ja beetje te laat denk ik.
Ook een ding ja: welke artiest wil nog als er niets veranderd? Misschien niet de artiesten die al een redelijke fanbase hebben/een goed lied hebben liggen.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt aan het aanbod natuurlijk, wat er aan liedjes binnenkomt.
Weet zeker dat dit succes ze naar meer smaakte.
Dat is me nog nooit gelukt grazzquote:Op zondag 19 mei 2024 20:45 schreef grazz het volgende:
beelden? iemand? insta lives ergens? @:Em31 @:Hole1988 voor een geheime stream ergens
te druk met kijkersquote:
Jaquote:Op zondag 19 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Met zestigduizend haperingen per 10 seconden.
Ik niet hoor.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:48 schreef Zigsky het volgende:
Zo vet, hij is gewoon live en we kijken ernaar
quote:Op zondag 19 mei 2024 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh geenszins te laat dus.
Gewoon op de minuut op tijd begonnen.
niets aan het handjequote:Joost Klein is omstreeks 19.15 uur gearriveerd bij het Freshtival-terrein. Hij zou om 20.45 uur optreden. Zijn act kan elk moment beginnen.
Jaa heel jammer.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Met zestigduizend haperingen per 10 seconden.
Dat weet ik maar vroeg me af waar ze had gelezen dat hij toen pas aankwam. Gewoon even nieuwsgierig wie dat zei omdat diegene het dus mis had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |