Soort zoekt soort is de eerste gedachte.quote:https://www.geenstijl.nl/5176352/sorry-sywert
Ronald Plasterk vroeg Sywert van Lienden zijn bedrijf te financieren
Plasterk bevestigt tegen GS: 'We hebben stad en land afgezocht naar financiers'
Ronald Plasterk heeft Sywert van Lienden gevraagd te investeren in zijn bedrijf Frame Therapeutics. Dat bevestigt de oud-informateur zondag aan GeenStijl. Van Lienden plaatste zaterdagavond een tweet van die strekking die hij daarna verwijderde. Plasterk tegen GS: "Toen het bedrijf Frame een eerste klinische trial had voorbereid, maar als kleine startup geen geld voor de uitvoering had, hebben we stad en land afgezocht naar financiers om ons product naar de kliniek te brengen. Er is toen ook kort contact met hem geweest; dat heeft geen vervolg gehad. Uiteindelijk is er gekozen voor overname door een degelijk Duits vaccinbedrijf CureVac dat nu het product inderdaad in klinische trials naar de patiënt brengt."
Volgens Van Lienden is hij benaderd door Plasterk op donderdag 3 juni 2021. Op maandag 31 mei dat jaar kwam naar buiten dat Van Lienden 9 miljoen euro had overgehouden aan zijn mondkapjesdeal met de overheid.
In de bewuste Telegraaf-column schrijft Plasterk op donderdag 24 juni 2021 onder meer over het CDA en Van Lienden die zijn lidmaatschap had opgezegd: "De tweede opzegger Sywert van Lienden personifieerde een oud (voor)oordeel over sommige CDA’ers, namelijk de neiging tot sjoemelen en ritselen."
Benieuwd of er straks nog meer excuses aangeboden moeten worden.
Dus terwijl Wilders Sywert cum suis voor rotte vis uitmaakte belde Ome Roon of hij misschien wat centjes had
Het was toen nog niet bekend dat Sywert de boel opgelicht had. Dus zo kwalijk is dit allemaal niet.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Soort zoekt soort is de eerste gedachte.
Jawel, dat gebeurde op 3 juni een paar dagen na dat bekend werd op 31 mei van dat jaar.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het was toen nog niet bekend dat Sywert de boel opgelicht had. Dus zo kwalijk is dit allemaal niet.
Volkskrant artikel over de deal is van 15 mei 2021.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het was toen nog niet bekend dat Sywert de boel opgelicht had. Dus zo kwalijk is dit allemaal niet.
Ja bovendien ga je geen grof geld vragen aan iemand waarvan niet bekend is dat hij het heeft.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Volkskrant artikel over de deal is van 15 mei 2021.
De geheime coronadeals van Sywert van Lienden
https://www.volkskrant.nl(...)an-lienden~b2dff054/
FTM artikel verscheen op 31 mei 2021.
Sywert van Lienden sluisde 9 miljoen euro naar persoonlijke holding
https://www.ftm.nl/artike(...)persoonlijke-holding
Plasterk vroeg om geld op 3 juni 2021. Dus vlak na het hoogtepunt van de openbaringen.
Oeps ik zie het. Zou wel kwalijk zijn als het klopt. Die (gewiste) verklaring van 3 juni van Sywert dus.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Volkskrant artikel over de deal is van 15 mei 2021.
De geheime coronadeals van Sywert van Lienden
https://www.volkskrant.nl(...)an-lienden~b2dff054/
FTM artikel verscheen op 31 mei 2021.
Sywert van Lienden sluisde 9 miljoen euro naar persoonlijke holding
https://www.ftm.nl/artike(...)persoonlijke-holding
Plasterk vroeg om geld op 3 juni 2021. Dus vlak na het hoogtepunt van de openbaringen.
En Geert vond daar op dezelfde dag het zijne van:
@ geertwilderspvv
Ik zei het al op 3 juni vorig jaar.
Dit stinkt erger dan rotte vis en is pure CDA-vriendjespolitiek en oplichting!
Juist wel, want daardoor wist Ronald dat Sywert centen had.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach metaal breekt niet bij de eerste keer buigen. Je moet gewoon doorgaan met buigen tot het moe wordt.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:42 schreef probeer het volgende:
De GeenStijl 'reaguurders' lijkt het iig niet veel te kunnen schelen, mbt de integriteit van Ronald. Men lijkt liever zsm een rechts kabinet te willen.
Als die lui een afspiegeling zijn van de PVV-achterban (ik gok van wel)
PVV gaat er niet in zijn eentje over gelukkig. Lijkt me heel sterk dat NSC en VVD met deze man in een kabinet willen. Remkes heeft vanmorgen al uitgesproken dat hij hem ongeschikt vindt.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:42 schreef probeer het volgende:
De GeenStijl 'reaguurders' lijkt het iig niet veel te kunnen schelen, mbt de integriteit van Ronald. Men lijkt liever zsm een rechts kabinet te willen.
Als die lui een afspiegeling zijn van de PVV-achterban (ik gok van wel)
Tsja .. ik heb heden ten dage een lichte moeite om te vertrouwen op de integriteit van de VVD en het NSC.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
PVV gaat er niet in zijn eentje over gelukkig. Lijkt me heel sterk dat NSC en VVD met deze man in een kabinet willen. Remkes heeft vanmorgen al uitgesproken dat hij hem ongeschikt vindt.
Dat idee krijg ook door dit stukje:quote:Op zondag 19 mei 2024 11:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:In de bewuste Telegraaf-column schrijft Plasterk op donderdag 24 juni 2021 onder meer over het CDA en Van Lienden die zijn lidmaatschap had opgezegd: "De tweede opzegger Sywert van Lienden personifieerde een oud (voor)oordeel over sommige CDA’ers, namelijk de neiging tot sjoemelen en ritselen."
Sywert seniorquote:Op zondag 19 mei 2024 12:32 schreef junkiesietze het volgende:
ik vond het al op een sywertje lijken en jahoor, hij heeft er nog mee te maken ook
quote:Op zondag 19 mei 2024 12:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja dit gaat hem zo niet worden he![]()
Misschen kan Sjon de Mol er een leuke spelshow van maken. Kunnen de kijkers kiezen tussen verschillende BN'ers die wel premier kunnen worden. Zoals Douwe Bob (pro-fertiliteit), Joost Klein (pro-Europapa, maar rot wel op met die camera's) of Harry Mens.
Luke Sywert, i am your father 😱quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |