Bij Lidl-Trek zijn ze dat wel.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker vroege start vandaag, hopelijk is iedereen op tijd wakker!
Hier heb je echt niets aan nee.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk heel slechte groep voor bergetappe
Ik denk dat door tussen de wedstrijden vrij relaxed te leven, dat je dan als wielrenner best oud en lang kunt presteren.quote:...knip....
5. Thomas. Geraint, uiteraard. Vermoeiend hoe goed die man nog fietst op zijn leeftijd, en met zijn voorbereiding. Je zou er bijna wat van gaan denken. Ach ja.
Ik snap niet waarom ze Alberto niet gewoon op een cursus Engels doen. Best een leuke kerel met interessante info maar zijn Engels is gewoon altijd weer een probleem.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:18 schreef Mani89 het volgende:
Hoe moeilijk is het om godverdomme iemand op die motor te zetten die fatsoenlijk engels kan. Tragisch.
De interviews aan de start maakten het al duidelijk dat de meeste renners deze etappe zouden overslaan (energieverspilling).quote:Op zondag 19 mei 2024 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Matig, slecht.
Dat scenario met koers op de San Zeno kan de prullenbak in, vrees ik.
Wood gaat niet winnen natuurlijk, die zal wel moeten werken als Geschke erbij komt. Maar het is al 3,5 minuut dat gaat Geschke niet dichtrijdenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:16 schreef TAmaru het volgende:
Maar Cofidis zit dus nu op kop, terwijl ze Wood in de kopgroep hebben, die dan niet mee mag werken? Waar gaat dit over? Geschke? Wat een onzin.
Wij treuren niet om Sonny Mussolini.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:28 schreef DecoAoreste het volgende:
De fanclub van Colbrelli.
Blijft wel sneu dat zijn carrière ineens voorbij was.
Berlusconi-aanhangers kunnen hier niet op mededogen rekenenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:28 schreef DecoAoreste het volgende:
De fanclub van Colbrelli.
Blijft wel sneu dat zijn carrière ineens voorbij was.
Was hij serieus zo'n fascist? Dat had ik even gemist. Ik ben doorgaans meer bezig met hun koersinstelling dan hun politieke opvattingenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achja, fascist Colbrelli. Vast goede vriendjes met JJ Rojas.
in WLR ben je vrij snel een fascistquote:Op zondag 19 mei 2024 11:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Was hij serieus zo'n fascist? Dat had ik even gemist. Ik ben doorgaans meer bezig met hun koersinstelling dan hun politieke opvattingen
Van Rojas wist ik het wel idd.
Beetje overdreven, in Italië is Forza een vrij gematigde partijquote:Op zondag 19 mei 2024 11:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Was hij serieus zo'n fascist? Dat had ik even gemist. Ik ben doorgaans meer bezig met hun koersinstelling dan hun politieke opvattingen
Van Rojas wist ik het wel idd.
Daarvan ben ik me bewustquote:Op zondag 19 mei 2024 11:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
in WLR ben je vrij snel een fascist
Logisch, de enige op wie je 3 minuten moet goedmaken is Velasco.quote:
Nouja, volgens mij was er wel ooit een (uit zijn verband gerukte) uitspraak dat een nieuwe Mussolini tenminste de buitenlanders buiten zou houden. Maar goed, ik weet er het fijne niet van.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
in WLR ben je vrij snel een fascist
ZiekGOD?quote:Op zondag 19 mei 2024 11:38 schreef TAmaru het volgende:
waarom zit Pogi eigenlijk zo ver achterin. ...
Of toneelspelen in de hoop dat de anderen koers gaan maken en UAE het niet hoeft te doen? Toch niet handig om die mannen van Ineos zo te laten rijden. Plus Rubio.quote:
Hij is op ene of ander manier echt ziedend vandaag. Benieuwd waarom dat isquote:Op zondag 19 mei 2024 11:43 schreef Szura het volgende:
Ja pak dan de volle punten of niet, gaat ie nog zitten gebaren ook vlak voor de lijn
Weet ik niet.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Of toneelspelen in de hoop dat de anderen koers gaan maken en UAE het niet hoeft te doen? Toch niet handig om die mannen van Ineos zo te laten rijden. Plus Rubio.
Nou ja het lijkt er nu toch op dat ze het dichtrijden voor de top van de klim.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uitstekende samenwerking wel, een aardige groep is wel handig om de vallei te overleven
Dat is toch ook nog vies vals plat 60km lang.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uitstekende samenwerking wel, een aardige groep is wel handig om de vallei te overleven
Mwah, tot aan Malonno is het iets van 1%, dat voel je als prof niet. Daarna wordt het wel vals plat ja.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is toch ook nog vies vals plat 60km lang.
Denk het wel. Met zn allen over San Zeno en dan heb je Laengen en Molano om de vallei te doen. Die zijn toch nutteloos op Mortiroloquote:
Als ze doorrijden kan Storer vandaag een enorme zaak doenquote:Op zondag 19 mei 2024 12:34 schreef vaarsuvius het volgende:
als dit samenkomt is het wellicht de grootste kopgroep die ik ooit gezien heb in een bergetappe
Dat is onvoldoende om de kopgroep op schootsafstand te houden. Daar zitten misschien nog wel 10 knechten.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk het wel. Met zn allen over San Zeno en dan heb je Laengen en Molano om de vallei te doen. Die zijn toch nutteloos op Mortirolo
Die wil dadelijk het peloton gaan koloniseren.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:38 schreef TAmaru het volgende:
waarom zit Pogi eigenlijk zo ver achterin. ...
We zijn het zowaar een keer eens.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen die een elektrische fiets heeft omdat hij niet bezweet wil aankomen als hij acht kilometer verderop een drankje gaat doen.
De mensheid is de grootste vergissing ooit.
Waar komt in hemelsnaam die misvatting vandaan dat je bezweet moet aankomen als je 5 tot 10 kilometer gaat fietsen?quote:Op zondag 19 mei 2024 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen die een elektrische fiets heeft omdat hij niet bezweet wil aankomen als hij acht kilometer verderop een drankje gaat doen.
We wachten op Bahrain dat in het peloton gaat rijden.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze doorrijden kan Storer vandaag een enorme zaak doen
Dit zou gelijk moeten staan aan het ontslag als wielercommentator. Wat een schande voor het vak.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En zelfs al kom je wel bezweet aan, wat dan nog?quote:Op zondag 19 mei 2024 12:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waar komt in hemelsnaam die misvatting vandaan dat je bezweet moet aankomen als je 5 tot 10 kilometer gaat fietsen?
Ja interessantquote:Op zondag 19 mei 2024 12:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waar komt in hemelsnaam die misvatting vandaan dat je bezweet moet aankomen als je 5 tot 10 kilometer gaat fietsen?
In een kleine stad als Utrecht zit je al snel boven de 7.5 km, daar hoef je toch geen elektrische fiets voorquote:Volgens Shuttel bieden werkgevers tegenwoordige hogere vergoedingen voor gefietste kilometers en introduceren ze vaker leasefietsen. "Steeds meer bedrijven zetten in op duurzaamheid en vitaliteit", zegt directeur Klaas Pieter Roemeling. "Fietsen is een zeer goed duurzaam alternatief voor de auto, vooral voor medewerkers die minder dan 7,5 kilometer met een gewone fiets en minder dan 15 kilometer met een e-bike van hun werkplek wonen."
Nou.. als Bobbie dat stuk in zijn huidige conditie gaat fietsen?quote:Op zondag 19 mei 2024 12:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een gevalletje lollerGPS.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rijdt er in de afdaling zomaar een flopgroep weg, ook een rubriek.
Misschien dan iemand op de motor zetten die wel fatsoenlijk Engels praat, zo moeilijk moet dat niet zijn.quote:Op zondag 19 mei 2024 13:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zijn Engels is toch niet te volgen, dus zou het wat uitmaken?
Aan alle kanten. Makke schapen.quote:Op zondag 19 mei 2024 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rode loper wordt uitgelegd voor Potjakker
Die heeft er denk ik nooit bijgezeten maar is fout gemeldquote:
In het pulleton. Heeft ook nooit in de vlucht gezeten.quote:
Inderdaad; onbegrijpelijk dat ze niet gewoon met 7/8 man vol doorknallen in de vallei.quote:Op zondag 19 mei 2024 13:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Jammer dat die grote groep niet doorfietst. Dan had het nog een leuke strijd kunnen worden.
Voigt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 mei 2024 13:11 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Misschien dan iemand op de motor zetten die wel fatsoenlijk Engels praat, zo moeilijk moet dat niet zijn.
De angst voor de mortirolo is grootquote:Op zondag 19 mei 2024 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Groep van 40 man en niemand wil draaien. Leuk.
Eerst behoedt Cofidis ons voor een snoozefest, nu Poltiquote:Op zondag 19 mei 2024 13:55 schreef wimderon het volgende:
En dan is het Polti of all places dat die tussengroep redt.
Soms ergerlijk hoe dat gaat. Ben benieuwd hoe de ploeg van de laatst overblijvende vluchter zo'n etappe nou evalueertquote:Op zondag 19 mei 2024 13:55 schreef wimderon het volgende:
Ik ga maar geen users taggen die ik verdenk het te zijnquote:Op zondag 19 mei 2024 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou ie ook op FOK! zitten?
Alles voor de top 15-plaats van mijn Piganzoliquote:Op zondag 19 mei 2024 13:55 schreef wimderon het volgende:
Deze kant is toch gewoon een “normale” klim, niet heel bijzonder (maar doet wel pijn uiteraard)quote:
alle 5 raak schieten ook hèquote:
De voorsprong is niet heel groot met nog twee zware klimmen te gaan. Het zal er echt aan liggen hoe er gekoerst gaat worden. Als ze rustig tempen rijden bij UAE dan gaan ze niet winnen nee. Maar als INEOS het wellicht overpakt op de Mortirolo en iets probeert, kan Pogi nog zeker winnen.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:26 schreef wimderon het volgende:
Bjerg al ribbedebie.
Pogacar gaat niet winnen.
Weet even niet meer waar ik het heb gelezen, maar er zouden zelfs meerdere ploegen in zijn diensten geïnteresseerd zijn, waaronder Quick Step. (lol)quote:Op zondag 19 mei 2024 14:55 schreef wimderon het volgende:
Conci heeft geheel toevallig een aflopend contract.
Als Pogi het aandurft vroeg te beginnen dan kan het nog steeds.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik twijfel ook of het peloton het redt, was benieuwd naar de live odds maar mijn weddenschapaanbieder heeft geen live odds van wielrennen.
Ja of ze optimaliseren om het ook niet te zwaar voor Pogi te maken.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een mokersaaie rit. UAE heeft de krachten niet om tempo echt hoog te leggen lijkt het wel
Het lijkt alsof iedereen al voor plek 2 rijdt. Lijken de Armstrong-jaren wel joh. Saaier nog.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja of ze optimaliseren om het ook niet te zwaar voor Pogi te maken.
Wel beetje een impasse in de Giro. Iedereen te bang voor Pogi, dus we zijn afhankelijk van wat hij bepaalt.
Tja erger wel, in mijn herinnering dan. In Armstrong-jaren had je altijd wel iemand die vergeefts aanviel, een Beloki, een Mayo, een Ullrich, een Vino. Hier hebben we een paar speldenprikjes gezien van Tiberi en is de grote durfal-actie geweest dat O'Connor Pogacar een seconde of 10 durfde te volgenquote:Op zondag 19 mei 2024 15:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het lijkt alsof iedereen al voor plek 2 rijdt. Lijken de Armstrong-jaren wel joh. Saaier nog.
Je zou toch op zijn minst in deze rit een kleine testaanval van Bora of Ineos verwachten op de Mortirolo om in elk geval Pogi te isolerenquote:Op zondag 19 mei 2024 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja erger wel, in mijn herinnering dan. In Armstrong-jaren had je altijd wel iemand die vergeefts aanviel, een Beloki, een Mayo, een Ullrich, een Vino. Hier hebben we een paar speldenprikjes gezien van Tiberi en is de grote durfal-actie geweest dat O'Connor Pogacar een seconde of 10 durfde te volgen
Decathlon zou wel iets meer mogen proberen met de wonderbenen die de hele ploeg heeft. Maar misschien komt het nog.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja erger wel, in mijn herinnering dan. In Armstrong-jaren had je altijd wel iemand die vergeefts aanviel, een Beloki, een Mayo, een Ullrich, een Vino. Hier hebben we een paar speldenprikjes gezien van Tiberi en is de grote durfal-actie geweest dat O'Connor Pogacar een seconde of 10 durfde te volgen
Quintana pakte twee jaar geleden twee minuten op peak Pogacar in een zware bergrit, je zou wat mogen proberen imo. Maar dat is natuurlijk wel makkelijk zeggen als liefhebber, voor al die ploegen en renners zijn plek 2, 3, 4, 5, 6 aardig wat waard.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:57 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je zou toch op zijn minst in deze rit een kleine testaanval van Bora of Ineos verwachten op de Mortirolo om in elk geval Pogi te isoleren
Wanneer was dat, dat van Quintana?quote:Op zondag 19 mei 2024 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Quintana pakte twee jaar geleden twee minuten op peak Pogacar in een zware bergrit, je zou wat mogen proberen imo. Maar dat is natuurlijk wel makkelijk zeggen als liefhebber, voor al die ploegen en renners zijn plek 2, 3, 4, 5, 6 aardig wat waard.
Ah ja ik had het denk ik verdrongenquote:
Dat zou wel ongeveer de laatste zijn die ik zou hebben opgeschreven van die kopgroep van 9 ja.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Georg Steinhauser of all places.
Gelukkig is het daarachter wel interessant.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Gaat serieus fucking Steinhauser deze rit winnen? Wat een gigantische anticlimax.
Wielrennen blijft gewoon heerlijke slow-tvquote:Op zondag 19 mei 2024 16:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ach ja dat is ook wielrennen he, urenlang naar het baren van een muis zitten kijken.
Vquote:Op zondag 19 mei 2024 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Welke Paret-Paintre zit er eigenlijk?
Steinhauser ging ook niet zo vlot meer.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Meteen een minuut dichtgereden binnen een paar honderd meter, ga weg joh.
Dit is wel wonderlijk jaquote:Op zondag 19 mei 2024 16:35 schreef silverhill het volgende:
Misschien had Atilla die energie moeten steken in het aanhaken bij Quintana of Steinhauser.
Die paar km naar Mottolino is ook loeizwaarquote:Op zondag 19 mei 2024 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pogiboy...het is nog maar een paar kilometer klimmen
Edit: Het gaat nu wel heel snel
Kruijswijk vindt dit geen leuke opmerkingquote:Op zondag 19 mei 2024 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moet wel heerlijk zijn om hier in het zonnetje te fietsen, tussen de sneeuwmuren.
Dit gaat Pogacar makkelijk halen. Totaal geen spanning in de ritten.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Geen idee van de tijdsverschillen maar Quintana ziet er goed uit.
Voorzichtig wapperend met Colombiaans vlaggetje.
Dat weten we niet zeker.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij zit op 40-45 seconden van Quintana.
Ik heb net zelf getakt.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat weten we niet zeker.
Als dat klopt is Quintana fucked idd.
Ah oké.quote:
Dat was puur genot ja.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel een beetje flashbacks naar Basso, mooi was die tijd.
Of Thomas en Quintana zijn gewoon best goed, maar Pogi is buitenaardsquote:Op zondag 19 mei 2024 16:46 schreef VoMy het volgende:
De groep Thomas klimt trager dan Quintana. Echt, haal die mensen uit koers.
Bardet, die op dag 1 zijn klassement al om zeep reed, rijdt er gewoon van wegquote:Op zondag 19 mei 2024 16:46 schreef VoMy het volgende:
De groep Thomas klimt trager dan Quintana. Echt, haal die mensen uit koers.
Ook als hij niet wint wel oprecht blij om een glimp van de oude glorie van Quintana te zien.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Of Thomas en Quintana zijn gewoon best goed, maar Pogi is buitenaards
quote:Op zondag 19 mei 2024 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk morgen niet! Dat zal ze leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |