Veel plezierquote:Op maandag 20 mei 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga mijn laptop dicht doen en even de afwas doen en dan richting zoonlief en zijn gezin.
Fijne daten tot later.
Aah wat leukquote:Op maandag 20 mei 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een hele mooie bos bloemen gekregen. Zo lief
Heftig zegquote:
Ze kunnen elkaar niet loslaten he.quote:
Ik vind het altijd vreemd dat je de mensen waar je jaren lief en leed mee deelt wel drie maanden achter kan latenquote:Op maandag 20 mei 2024 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk na zo'n avontuur
Oh drie maanden vind ik wel te overzien. Mijn vrienden zie ik pp ook vier keer per jaar of zoquote:Op maandag 20 mei 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vreemd dat je de mensen waar je jaren lief en leed mee deelt wel drie maanden achter kan laten
Het is wat anders als je vrienden hebt of een gezin met kinderen lijkt mijquote:Op maandag 20 mei 2024 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh drie maanden vind ik wel te overzien. Mijn vrienden zie ik pp ook vier keer per jaar of zo
Drie maanden is echt niet lang
Touchequote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat anders als je vrienden hebt of een gezin met kinderen lijkt mij
Lekker gegeten gister Dot?quote:
Ja heerlijk. Bij de Griek. Al moet ik zeggen dat het niet zo lekker was als anders daar. Vlees was wat droger en taaier. Maar even goed nog goed te eten.quote:
Ai,dat is dan wel jammer.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Bij de Griek. Al moet ik zeggen dat het niet zo lekker was als anders daar. Vlees was wat droger en taaier. Maar even goed nog goed te eten.
Wij nemen altijd een vlees schotel voor twee personenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ai,dat is dan wel jammer.![]()
Wat heb je gegeten?
We hebben hier in de stad echt een top Grieks restaurant en eentje die iets minder is.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij nemen altijd een vlees schotel voor twee personen
ZIt van alles op en best heel veel.
Ik krijg mijn deel nooit op.
DIe hier in Zutphen vinden wij echt heel slecht. ALles is te zout.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben hier in de stad echt een top Grieks restaurant en eentje die iets minder is.
In Heerenveen ,vlakbij hier zitten ook een paar goede.Ooit een keer meegemaakt dat er een nieuwe eigenaar was,die bleef ons maar drankjes aanbieden.Toen we hem later in de kroeg tegenkwamen heb ik bij hem hetzelfde gedaan.Dat werd wel heel gezellig.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe hier in Zutphen vinden wij echt heel slecht. ALles is te zout.
Wij gaan altijd naar Duiven die is goed, alleen deze keer iets minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |