Dan is Deventer qua stad en historie toch interessanter dan Zutphen? Of vergis ik me?quote:Op maandag 20 mei 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vaak stilstaan om die uitleg aan te horenBen benieuwd hoe dat gaat, het is op zaterdag altijd druk in de stad. ALthans dat was het altijd, ben al jaren niet op zaterdag in de stad geweest
Hahaha klinkt allemaal als een planquote:Op maandag 20 mei 2024 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Over asfalt, en als de scoot eenmaal op gang is, dan valt het wellicht mee, maar in een binnenstad, met van die klinkers enzo.... Vergeet het dan maar.
Dan zou ik een Uber bestellen en Dotteke alvast naar het restaurant laten vertrekken...![]()
Of gewoon de hele stadswandeling cancelen.
Geen idee eigenlijk. Deventer is ook een mooie stad. Maar hun moeder heeft ooit hier gewoond als kind zijnde vandaar dat ze Zutphen wildequote:Op maandag 20 mei 2024 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is Deventer qua stad en historie toch interessanter dan Zutphen? Of vergis ik me?
Dat laatste lijkt mij een strak planquote:Op maandag 20 mei 2024 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Over asfalt, en als de scoot eenmaal op gang is, dan valt het wellicht mee, maar in een binnenstad, met van die klinkers enzo.... Vergeet het dan maar.
Dan zou ik een Uber bestellen en Dotteke alvast naar het restaurant laten vertrekken...![]()
Of gewoon de hele stadswandeling cancelen.
ZO dat is nogal wat. Ik moet hier ook de kasten eens opruimen, vooral de kledingkasten.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
zo vier vuilniszakken met zooi om weg te brengen
En er komen meer! Echt even goed alles wegwerken wat ik niet (meer)(met plezier) ga gebruiken of afmaken.
En morgen komt de vrouw die me gaat helpen met opruimen en schoonmaken en schoon houden van mijn huis. Er moet veel gebeuren en ik moet denk ik veel aanleren. Dus het is fijn dat ik hulp krijg. Een opluchting. Ze is een soort coach/begeleider. Het werk moet ik zelf doen en dat is fijn
Soms moet een mens kritisch kijken. Er komt nog wel meer. Kledingkast moet ook nog iddquote:Op maandag 20 mei 2024 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dat is nogal wat. Ik moet hier ook de kasten eens opruimen, vooral de kledingkasten.
Maar moet er ook hulp b ij hebben en die vind ik maar niet.
Straks in juni is mijn dochter hier een week overdag wel weg maar in de avond en nacht hier. Misschien dat die een keertje mee wil helpen, als ze nog zin heeft natuurlijk
O zal mij er niet goed door voelen, het is bitterenoodzaak niet alles pas meer in de kastquote:Op maandag 20 mei 2024 11:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Soms moet een mens kritisch kijken. Er komt nog wel meer. Kledingkast moet ook nog idd
Zou fijn zijn als je dochter erbij kan/wil helpen. Het zijn klussen die een mens goed doet voelen
quote:Op maandag 20 mei 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zal mij er niet goed door voelen, het is bitterenoodzaak niet alles pas meer in de kast
Moeten gewoon een paar dingen die ik toch niet merr draag weg. EN dan wil ik van een kast alleen hang maken en van de andere kast ( op en andere kamr) leg maken. Dus moet er heen en weer gelopen worden. En aangezien ik boven geen trippelstoel heb gaat dat moeilijk.
Nu wil mijn hulp ook wel helpen, maar dan blijft het werk weer liggen.
EN zo is er altijd wat
Dat is zeker fijn. Ik heb dat niet zeker boven niet kom daar alleen om te slapen, wakker worden douchen aankleden en naar beneden om pas als ik ga slapen weer naar boven te gaan.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
dat is wel lastig...
Hier is het echt de chaos van mijn hoofd dat reflecteert op mijn huis. Dus dan is het fijn als orde scheppen lukt. Daarom heb ik vanuit het WMO ook een instantie die me helpt ermeesoort heropvoeding
Ja dan is het minder storend, dunkt mijquote:Op maandag 20 mei 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker fijn. Ik heb dat niet zeker boven niet kom daar alleen om te slapen, wakker worden douchen aankleden en naar beneden om pas als ik ga slapen weer naar boven te gaan.
Beneden is het hier altijd opgeruimd en rustig
Ja hier ook beneden kamer, keuken hal en toilet en boven 3 slaapkamer en douche en nog een etage hoger een slaapkamer en een zolderquote:Op maandag 20 mei 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dan is het minder storend, dunkt mij
Beneden is hier de woonkamer en keuken. Boven mijn hobbykamer en een hele grote kamer met spuk
Wow groot huisquote:Op maandag 20 mei 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook beneden kamer, keuken hal en toilet en boven 3 slaapkamer en douche en nog een etage hoger een slaapkamer en een zolder
Ja ik heb ruimte genoegquote:Op maandag 20 mei 2024 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow groot huis
Badkamer is hier ook boven. Eveneens mijn slaapkamer.
En beneden het toilet.
Oh en ik heb nog de nodige inloop/inbouwkasten.
148m2 heb ik hierquote:
quote:
De zolder gebeurd niet zo heel veel hoor, daar komt niemand meer een keer in de zoveel tijd maarquote:Op maandag 20 mei 2024 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]jemig! Dat onderhouden... hopelijk lukt het je een vervangende hulp te vinden
Mij lukt het met mijn huisje al niet. Laat staan met zoveel ruimte
I know... dat is echt zwaar balen. Helaas weet ik ook zo snel geen oplossing. Sorryquote:Op maandag 20 mei 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zolder gebeurd niet zo heel veel hoor, daar komt niemand meer een keer in de zoveel tijd maar
Hulp owrdt donderdag geopereeerd, ze komt woensdag nog en geen vervangende hulp gevonden helaas
Nee, was het maar zo simpel hequote:Op maandag 20 mei 2024 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know... dat is echt zwaar balen. Helaas weet ik ook zo snel geen oplossing. Sorry
Ja idd... zes weken toch? Misschien voor drie keer toch zwart? Kost wel wat, maar ja...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo simpel he
Maar goed het is niet ander, zelf maar beetje bij beetje doen en het bijhouden
Nee, dat ga ik echt niet doenquote:Op maandag 20 mei 2024 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd... zes weken toch? Misschien voor drie keer toch zwart? Kost wel wat, maar ja...
Morgen komt mijn huishoudbegeleider voor het eerst. Vind het zo spannendschaam me nogal. En ik hoef/mag niet van te voren alles toonbaar maken. Dat is een stapje voor stapje proces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |