Nou dat. Koffie, broodje, tuindeur open en ramen, beetje fokken, intussen toch ook nog wat aan het doen (de was wegdraaien, bezig met een planning en wat uitzoekwerk) .... Prima zo even...quote:Op maandag 20 mei 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonnetje er bij, raam open. Kopje koffie er bij en dag is goed begonnen.
Alles op je gemakje. Lekker genieten van je vrije dag, niet te veel doen.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat. Koffie, broodje, tuindeur open en ramen, beetje fokken, intussen toch ook nog wat aan het doen (de was wegdraaien, bezig met een planning en wat uitzoekwerk) .... Prima zo even...
Nee, nouja, ik heb zat te doen helaas, maar alles inderdaad op z'n gemak. Wat je zegt.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles op je gemakje. Lekker genieten van je vrije dag, niet te veel doen.
Ja als je werkt blijven dingen vaak liggen voor de vrije dagenquote:Op maandag 20 mei 2024 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, nouja, ik heb zat te doen helaas, maar alles inderdaad op z'n gemak. Wat je zegt.
Ook al lekker bezigquote:Op maandag 20 mei 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben lekker aan het haken en de was draait en lekker een luisterboekje aan
Gezellig jaquote:Op maandag 20 mei 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al lekker bezig
Ik doe niet, drink koffie en zit op FOK!
Tegen een uurtje op 12 ga ik naar mijn zoon.dus richting Arnhem
Even voor kleindochter haar verjaardag. Dat vieren ze aanstaande zaterdag maar dan heb ik al een afspraak staan met mijn zussen en de kinderen van de overleden vriendin van mijn overleden vader.quote:
Vandaag klinkt gezellig en volgende week klinkt best pittig...quote:Op maandag 20 mei 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even voor kleindochter haar verjaardag. Dat vieren ze aanstaande zaterdag maar dan heb ik al een afspraak staan met mijn zussen en de kinderen van de overleden vriendin van mijn overleden vader.
We gaan een stadswandeling doen hier in Zutphen ( dat had van mij niet gehoeven) daarna ergens koffie drinkene n dan een hapje eten
Ja Zutphen ken je natuurlijk wel. Maar dat koffie drinken en eten is natuurlijk wel.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even voor kleindochter haar verjaardag. Dat vieren ze aanstaande zaterdag maar dan heb ik al een afspraak staan met mijn zussen en de kinderen van de overleden vriendin van mijn overleden vader.
We gaan een stadswandeling doen hier in Zutphen ( dat had van mij niet gehoeven) daarna ergens koffie drinkene n dan een hapje eten
Ja, ik kan niet lopen dus ik ga rollend meequote:Op maandag 20 mei 2024 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vandaag klinkt gezellig en volgende week klinkt best pittig...
Ja, en zeker dat etenquote:Op maandag 20 mei 2024 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja Zutphen ken je natuurlijk wel. Maar dat koffie drinken en eten is natuurlijk wel.
oh wat zijn we blij.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en zeker dat eten
Vorige week vrijdag heeft mijn zoon mij mee genomen daar waar wij zaterdag ook heen gaan. En het is mij daar toch lekker, ook echt een aanrader
quote:Op maandag 20 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet lopen dus ik ga rollend mee![]()
DIe stadwandeling is met een gids. Is ook niet zo mijn ding maar dat willen haar kinderen graag
Nou ja ik rol wel mee
quote:Op maandag 20 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en zeker dat eten
Vorige week vrijdag heeft mijn zoon mij mee genomen daar waar wij zaterdag ook heen gaan. En het is mij daar toch lekker, ook echt een aanrader
Hoeveel kilometer kun je rijden met de scoot, met een volle accu?quote:Op maandag 20 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet lopen dus ik ga rollend mee![]()
DIe stadwandeling is met een gids. Is ook niet zo mijn ding maar dat willen haar kinderen graag
Nou ja ik rol wel mee
Dus dat, en eigenlijk hoeeft het helemaal niet voor mij, maar wilde geen spelbreker zijnquote:Op maandag 20 mei 2024 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oh wat zijn we blij.
Niet om de wandeling
maar om de vreterij.
Ik heb geen idee, daar heb je wel een punt, ik moet heen, stadswandeling van 1,5 uur en dan moet ik ook nog terugquote:Op maandag 20 mei 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer kun je rijden met de scoot, met een volle accu?
Gewoon laten duwenquote:Op maandag 20 mei 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, daar heb je wel een punt, ik moet heen, stadswandeling van 1,5 uur en dan moet ik ook nog terug
Snap ik!quote:Op maandag 20 mei 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, en eigenlijk hoeeft het helemaal niet voor mij, maar wilde geen spelbreker zijn
Ik heb niet veel met haar kinderen. Ze zijn wel aardig hoor maar ik ken ze amper
Geen idee van?quote:Op maandag 20 mei 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, daar heb je wel een punt, ik moet heen, stadswandeling van 1,5 uur en dan moet ik ook nog terug
Dat lijkt mij zwaar zo scoot duwenquote:
Ja en vaak stilstaan om die uitleg aan te horenquote:Op maandag 20 mei 2024 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee van?
O maar een stadswandeling is vooral slenteren, dus dat zal een paar kilometer zijn maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |