En nu weer zon en 17 graden.quote:
Jolanda is mijn echte naam en heb er Lojanda van gemaakt omdat mijn petekind dat niet kon zeggen en die letters omdraaide.. kinderen kunnen het vaak niet uitspreken. Ander neefje noemde me altijd Lola en een dochtertje van een vriendin zei altijd Jowejaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja héérlijl
Dit is je echte naam, dacht dat je je eigen naam Jolanda door elkaar had gehusseld en er Lojanda van gemaakt had
Nou gelukkig maar.. hopen dat het droog blijft daarquote:
MOONtje.quote:
Wat leuk dit.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jolanda is mijn echte naam en heb er Lojanda van gemaakt omdat mijn petekind dat niet kon zeggen en die letters omdraaide.. kinderen kunnen het vaak niet uitspreken. Ander neefje noemde me altijd Lola en een dochtertje van een vriendin zei altijd Jowejaen nu noemen ze me nog steeds Lojanda
Ja die had dat ook hè.quote:
Had ik toch gelijk 🤣 ja kinderen hebben soms moeite met namen. Leuk wat er soms uitkomt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jolanda is mijn echte naam en heb er Lojanda van gemaakt omdat mijn petekind dat niet kon zeggen en die letters omdraaide.. kinderen kunnen het vaak niet uitspreken. Ander neefje noemde me altijd Lola en een dochtertje van een vriendin zei altijd Jowejaen nu noemen ze me nog steeds Lojanda
Morguh Moonquote:
Hello 😘 nog leuke plannen voor vandaag?quote:
Je hebt het jezelf niet gegevenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen en kinderen komen ook nooit uit mijn naamZo vaak dat ik word aangesproken met "jij met de moeilijke naam"
Ja vandaag naar de boerderijquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello 😘 nog leuke plannen voor vandaag?
Sterrekind klinkt toch best prima?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen en kinderen komen ook nooit uit mijn naamZo vaak dat ik word aangesproken met "jij met de moeilijke naam"
O leuk. Diertjes zijn altijd leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja vandaag naar de boerderijal ben ik nu ook op een boerderij
Dus daar lekker met de hondjes en andere diertjes bezig
![]()
jij dan?
Aah succes met de fysioquote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Diertjes zijn altijd leuk.
Nee ik heb weinig vandaag. Alleen fysio vandaag
Jij hebt ook een mooie naam.quote:
Komt vast goed. Iedere dinsdag van 10 tot 11 en dan soms tussen door ook nog.quote:
Helpt het een beetje?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed. Iedere dinsdag van 10 tot 11 en dan soms tussen door ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |