Best wel ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje een beetje zielig, hoe ze onderuit geschoffeld wordt
Hoop dat ze er sterk uitkomt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje een beetje zielig, hoe ze onderuit geschoffeld wordt
Nee, ik kijk er niet veelquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ts, jij kijkt ook je reality niet
(meisje van Au Pairs)
Nee absoluut niet. Ik zou stuk gaan van heimwee, pas me slecht aan, ben een controlfreak... Het lijkt me verschrikkelijkquote:
De kinderen zou voor mij geen probleem zijn.Mss wat strubbeling met de ouders.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Ik zou stuk gaan van heimwee, pas me slecht aan, ben een controlfreak... Het lijkt me verschrikkelijk
Oh kinderen is op zich prima, niet leuk, maar soitquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kinderen zou voor mij geen probleem zijn.Mss wat strubbeling met de ouders.
Ik zou niet naar het buitenland willen, maar met kinderen ben ik wel goedquote:
Goedemorgen Lolanda.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:34 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Nou dat was weer het laatste lange weekend van het jaar. Iedereen gaat nu weer aftellen naar de vakantie
Hey Lojandaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:34 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Nou dat was weer het laatste lange weekend van het jaar. Iedereen gaat nu weer aftellen naar de vakantie
Ik zit altijd fout met die naamquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Lolanda.
Zo noemt @:Dotteke je.![]()
Moguh Fresh..quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Lolanda.
Zo noemt @:Dotekke je.
Hi Dottekequote:
Je bent niet de enige hoorquote:
Het is tussendoor hier niet echt koeler geweestquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:43 schreef lojanda het volgende:
Het wordt weer warm vandaag zag ik dus heb net al mijn planten water gegeven. Zo gezellig altijd die potten op mijn terras
Hier hebben ze gister genoeg water gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:43 schreef lojanda het volgende:
Het wordt weer warm vandaag zag ik dus heb net al mijn planten water gegeven. Zo gezellig altijd die potten op mijn terras
Ja héérlijlquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke![]()
Je bent lekker uit eten geweest zag ik..
Zoiets als @Ebinasquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja héérlijl
Dit is je echte naam, dacht dat je je eigen naam Jolanda door elkaar had gehusseld en er Lojanda van gemaakt had
Ja het blijft nog steeds een beetje verdeeld in Nederlandquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is tussendoor hier niet echt koeler geweest
Echt bizar gewoonquote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier hebben ze gister genoeg water gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |