Je bent een bigquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:18 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu tony chocolonely ben & jerry smaak
en drink nu ook spa Rood
Cola Zero @KingRolandquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik drink een ijskoude 7-up.
Wat een godenweer vandaag.
Water is veel gezonderquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik drink een ijskoude 7-up.
Wat een godenweer vandaag.
Hier lijkt iets mis te gaanquote:Op zondag 19 mei 2024 06:52 schreef alpeko het volgende:
@:vrijgevochten ik heb weekend maar vooruit die 5 letter variant
Woordle 1065 4/6
?????
?????
?????
?????
Apple kan dit niet kopiëren.
quote:,,Deze heeft iets groenigs’’, stelt Fiona de Lange, bieroloog en -sommelier gedecideerd terwijl ze nog een slokje neemt. ,,Iets aangenaam vegetaals, dat mij doet denken aan twijgjesgroen’’, vindt Joël Broekaert, culinair journalist en recensent. Henri Reuchlin, oprichter van het BIERburo proeft ook groen: ,,Ik zeg: pas gemaaide madeliefjes, met een vanilleachtig zoetje. Lichtvoetig als een danseres’’, concludeert hij.
quote:,,Bloemig zoet ruikt deze’’, zegt De Lange een paar biertjes later ,,Een beetje een rozengeur, maar ik ruik ook lelies.’’
quote:,,Kijk eens wat een mooie heldergele kleur’’, roemt Reuchlin het volgende biertje. ,,En een prachtige schuimlaag, wit en donzig, precies zoals-ie moet zijn.’’ De Lange ruikt een volle moutsmaak. ,,Alsof je met je handen langs het rijpe graan strijkt.’’
Ik krijg het idee dat deze mensjes zichzelf iets te serieus nemen, wat jij @maxi-musquote:,,Broodkorst ruik ik’’, roept Broekaert bij het volgende biertje. ,,Met een vleugje banaan. Je moet er een beetje op kauwen ook.’’ En het biertje erna vindt hij een ,,Knetterstrak en het ruikt naar anijsmelkblokjes’’. Weer een andere krijgt de diagnose ,,voorgesneden meloen uit het achterste hoekje van de supermarkt.’’
Denk jij wel eens bij een Heineken Silver in de Kuip: ‘smaakt naar pas gemaaide madeliefjes, met een vanilleachtig zoetje. Lichtvoetig als een danseres.’?quote:Op zondag 19 mei 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik krijg het idee dat deze mensjes zichzelf iets te serieus nemen, wat jij @:maxi-mus
Nee, maar hij traant wel als een huilend zigeunermeisje en voelt een tikkeltje brutaal tegen de huig.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk jij wel eens bij een Heineken Silver in de Kuip: ‘smaakt naar pas gemaaide madeliefjes, met een vanilleachtig zoetje. Lichtvoetig als een danseres.’?
Dit kan niet.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik krijg het idee dat deze mensjes zichzelf iets te serieus nemen, wat jij @:maxi-mus
wat leuk dat iemand met een typgebrek ook bestaansrecht heeft op dit forumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |