Lekker toeteren.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die Turken vaak nogal hoog in de emotie zitten
Ook door Szymanski?quote:Op zondag 19 mei 2024 18:16 schreef Bezsen het volgende:
Kijktip: Galatasaray tegen Fenerbahçe.
Een uur van te voren werd er al door spelers gevochten.
Interessant doen over homobier met je hippe baardje.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik krijg het idee dat deze mensjes zichzelf iets te serieus nemen, wat jij @:maxi-mus
Ik heb zojuist een 2,5 jaar oud topic van je gekickt. Goed héquote:
FF kijkequote:Op maandag 20 mei 2024 09:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een 2,5 jaar out topic van je gekickt. Goed hé
Dit gaat over pils uit blik.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Interessant doen over homobier met je hippe baardje.
Klein beetje, maar eigenlijk niet. 2-2 gespeeld bij hun. Leek wel een thuiswedstrijd qua sfeer en supporters. Nu thuis volgende week tegen Achilles (tijdje geleden nog profclub) winnen en we zijn kampioen. Bij gelijkspel of nederlaag van Theole ook.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft Roda boys nog roet in het eten gegooid?
Ik reken op een uitgebreid wedstrijdverslag (inclusief foto's, bij voorkeur van achter het doel) gegoten in een mooi VBL topicquote:Op maandag 20 mei 2024 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klein beetje, maar eigenlijk niet. 2-2 gespeeld bij hun. Leek wel een thuiswedstrijd qua sfeer en supporters. Nu thuis volgende week tegen Achilles (tijdje geleden nog profclub) winnen en we zijn kampioen. Bij gelijkspel of nederlaag van Theole ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |