Oohja. Dan is het prima om iemand dood te rijden natuurlijk....quote:Op maandag 20 mei 2024 19:36 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Je gaat toch geen geld stelen uit een busje van de ANWB. Hier missen we niks aan.
Zoiets noemen we eigen rechter spelenquote:Op maandag 20 mei 2024 19:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oohja. Dan is het prima om iemand dood te rijden natuurlijk....
Wellicht niet maar ik vind de doodstraf wel zwaar voor zo'n vergrijp.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:36 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Je gaat toch geen geld stelen uit een busje van de ANWB. Hier missen we niks aan.
Als ie hem in de achtervolging per ongeluk overreden heeft heet het pech gehad.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zoiets noemen we eigen rechter spelen
Wel de dader zal het geen tweede keer meer doen.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zoiets noemen we eigen rechter spelen
Jij steelt ook geld uit bussen van de ANWB en Route Mobiel?quote:Op maandag 20 mei 2024 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
Meteen abonnement opgezegd en naar Route Mobiel overgestapt. Mafkezen.
Oh nog niet gelezen, zover was ik nog niet.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:18 schreef Nober het volgende:
'Dodelijk slachtoffer had geld uit bus van wegenwachter gestolen'
[..]
Als je het risico op de koop toeneemt dat je een fietser omver rijdt met je busje is het gewoon doodslag. En dat mag flink gestraft worden imo.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat je achter een dief aangaat is natuurlijk niet raar.
[..]
Misschien zelfs niet eens opzettelijk.
Ik denk dat een vergelijking met onenigheden met de dood tot gevolg met PostNL-bezorgers zoals in Wijchen en Hoogvliet beter is.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
Misschien kan dit topic alvast gereekst worden met dat topic over Weiteveen toen, het begint er al aardig op te lijken.
Ze kenden elkaar al en die man mocht hem niet.? Owh het staat hierboven al.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:34 schreef Shotty het volgende:
Zelfs de gezamelijke Fok! Hivemind kan geen motief bedenken? Wauw.
Oei, is dat wel inclusief genoeg? Een handige mannelijke blanke monteur die een clueless blanke dame op weg helpt en passant de rollen bevestigtquote:
Een zin beginnen met 'wel' is geen Nederlands, maar overgenomen van het Engelse 'well'. Ik zie jou dat vaker doen, is echt heel raar.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Wel de dader zal het geen tweede keer meer doen.
In plaats draaideur criminaliteit waar ze binnen een uurtje weer buiten staan.
En ik zie dit nog wel vaker gaan gebeuren dat de mensen voor hun bezittingen en familie gaan opkomen.
Oorzaak ligt toch echt bij de overheid en de rechtssysteem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |