Is niet mijn werk. Is @3rr0rquote:
idd, hij heeft toch mooi dit topicnummer de wereld in gebrachtquote:
of de fan wist dat die middelvinger beter zou helpen dan klappen.quote:
Bij SKY is hij prima tevreden over zijn kwaliquote:
In interview met F1TV deed hij het voorkomen alsof er meer in had gezeten. We weten het nooit. Maar de RB (VCARB) is wel weer terug op niveau en Yuki>Ric. Dat is nice.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
of de fan wist dat die middelvinger beter zou helpen dan klappen.
Treiteren die knul zodat hij getergd is
[..]
Bij SKY is hij prima tevreden over zijn kwali
Hulkquote:
Ik denk dat hij het best goed gedaan heeft maar het kan heel goed zijn dat de veranderingen die bij Max wel goed uitgepakt hebben juist bij Perez niet zo goed werkte.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[ x ]
hij geeft toe dat hij een fout gemaakt heeft.
Zag helemaal geen fout. Heeft de pace gewoon nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[ x ]
hij geeft toe dat hij een fout gemaakt heeft.
hij zal het ook best goed gedaan hebben, maar normaal hoor je hem zeggen dat we iets fout hebben gedaan enzo... legt weinig fouten bij zichzelf neer, dit keer dus wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het best goed gedaan heeft maar het kan heel goed zijn dat de veranderingen die bij Max wel goed uitgepakt hebben juist bij Perez niet zo goed werkte.
Het hele weekend hebben ze geworsteld met de auto.
Te voorzichtig wellicht vanwege training 3, beter iets laten liggen dan de muur in.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zal het ook best goed gedaan hebben, maar normaal hoor je hem zeggen dat we iets fout hebben gedaan enzo... legt weinig fouten bij zichzelf neer, dit keer dus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |