SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Heb er net een uurtje opzitten. Die graphics, man man manquote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb er net een uurtje opzitten. Die graphics, man man man
Moet eerlijk zeggen dat ik geen enorme fan was van deel 1. Indrukwekkend en origineel zeker, maar ben niet zo'n enorme fan van dat schizofrene, deprimerende, beklemmende, bijna alleen maar donkere gedoe, constant die ASMR-stemmetjes, constant 'verliezen' terwijl je wint...quote:
Zit er ook een balanced/vrr modus op voor geschikte schermen?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik geen enorme fan was van deel 1. Indrukwekkend en origineel zeker, maar ben niet zo'n enorme fan van dat schizofrene, deprimerende, beklemmende, bijna alleen maar donkere gedoe, constant die ASMR-stemmetjes, constant 'verliezen' terwijl je wint...
Het is wel enorm goed gedaan, maar ik hou meer van een nadruk op gameplay ipv een nadruk op het cinematische element. Maar goed so far so good, net een paar hele sicke zwaardgevechten gehad en waar ik nu ben is het zowaar (dag)licht waarbij unreal engine 5 echt shinet, letterlijk en figuurlijk. En 30fps voelt echt prima hier, zeg ik als fervent 60fps-enthusiast
Gewoon capped, enige graphics settings zijn de mate van motion blur en HDR-calibratie.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zit er ook een balanced/vrr modus op voor geschikte schermen?
Of echt puur capped 30fps.
Ook nog eens de beste JRPG imo.quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Begonnen aan Like A Dragon: Infinite Wealth. Nog niet eens chapter 1 maar het is een echte Yakuza game
Tot zover zie ik veel extra goede toevoegingen aan Like A Dragon. En die was ook echt goed als JRPGquote:
#Gaathetinstalleren.quote:Op woensdag 22 mei 2024 23:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot zover zie ik veel extra goede toevoegingen aan Like A Dragon. En die was ook echt goed als JRPG
Yakuza is wellicht 1 van mijn favoriete franchises ooit. Heerlijke gamesquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
#Gaathetinstalleren.
Nu veel te veel leuke games op game pass om te spelen
Ik ben tot nu fan van Final Fantasy en Kingdom Heartsquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza is wellicht 1 van mijn favoriete franchises ooit. Heerlijke games
Ik val ook in jouw kamp qua rpg, maar Yakuza vond ik verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben tot nu fan van Final Fantasy en Kingdom Hearts
Tales of Arise als ik dat speel, daar vermaak ik me ook prima mee
quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik val ook in jouw kamp qua rpg, maar Yakuza vond ik verschrikkelijk.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 23 mei 2024 09:34 schreef StateOfMind het volgende:
In het verleden diverse keren aan Yakuza games begonnen, maar ik kan er telkens maar niet inkomen, niks voor mij die games.
Ik heb gewoon helemaal niks met die settings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |