Vorige week Death Stranding (pareltje) en Sheepo ge-100%ed, nu bezig met Carrion, ook wel grappig.quote:Op maandag 2 december 2024 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bijna klaar met Like A Dragon Infinite Wealth. Dan NG+
Carrion heb ik op PC, die is erg leukquote:Op maandag 2 december 2024 21:34 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Vorige week Death Stranding (pareltje) en Sheepo ge-100%ed, nu bezig met Carrion, ook wel grappig.
Het is wachten op Indy en Commandos Origins voor mij 💪🏻
Hier ook niet, en ik moet echt de moed verzamelen om aan Bloodborne te gaan beginnenquote:Op maandag 2 december 2024 21:39 schreef OMG het volgende:
Death Stranding moet ik nog steeds op m'n PS5 spelen waar ik 'm ooit in een sale heb gekocht. Dat ding is al maanden niet aan geweest. M'n Xbox backlog is te groot en zit nog midden in die nieuwe Dragon Age. Toffe game wel.
The Last Crusade is nog steeds de beste vind ikquote:Op maandag 2 december 2024 21:54 schreef Jimbo het volgende:
hoop dat de game beter is dan de film, ben ze nu opnieuw aan het kijken tvv de game, maar wat een bagger zeg
Nog altijd die nieuwe film niet gezienquote:Op maandag 2 december 2024 21:54 schreef Jimbo het volgende:
hoop dat de game beter is dan de film, ben ze nu opnieuw aan het kijken tvv de game, maar wat een bagger zeg
Die is echt slecht, recent nog gekeken op Disney+.quote:Op maandag 2 december 2024 23:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog altijd die nieuwe film niet gezien
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 2 december 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Last Crusade is nog steeds de beste vind ik
De 4e begon goed maar ging snel onderuit. De 5e heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
De laatste 2 waren maar bagger vond ik.
Niet zo slecht als The Crystal Skullquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is echt slecht, recent nog gekeken op Disney+.
De eerste 3 zijn het beste (deel 2 mijn favoriet).
Death Stranding?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Infinite Wealth uitgespeeld
Heerlijke game
Nu verder met de postgame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |