Heb je misschien 2FA aanstaan? Twee factor authenticatie..quote:Op maandag 15 juli 2024 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weet even niet of ik de vraag al eerder had gesteld, maar wie weet kunnen jullie me helpen.
Op de Xbox Series X speel ik met regelmaat ook 360-games. Nu moet ik elke keer inloggen op mijn account om te kunnen spelen. Dat betekent dus ook telkens het wachtwoord invullen. Ook al vink ik aan dat het wachtwoord onthouden moet worden, de volgende keer weer moet ik dat wachtwoord intikken. Weet iemand of ik een setting mis of dat dit gewoon zo hoort? Alvast bedankt!
Niet dat ik weet. Waar vind ik dat? En volgens mij heeft dat weinig te doen met wachtwoord?quote:Op maandag 15 juli 2024 10:34 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Heb je misschien 2FA aanstaan? Twee factor authenticatie..
Ik kon laatst niet inloggen op mijn oude Xbox360, na uitzetten 2FA wel.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Waar vind ik dat? En volgens mij heeft dat weinig te doen met wachtwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige game
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Shirtje kopen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even een break genomen van Like A Dragon: Infinite Wealth om een 360 klassieker te spelen: Ninja Gaiden II. En holy shit blijft dat een geweldige game
Wauwquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shirtje kopen?
[ afbeelding ]
Lquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
L
En als je 'm over je hoofd trekt ben je een echte ninja en staat het logo ook goed.
[ afbeelding ]
Heel tof ja, gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Franklin's lost expedition.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
DLC van DREDGE is geweldig
Doelde eigenlijk op The Iron Rig, maar Pale Reach was ook erg goed ja!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heel tof ja, gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Franklin's lost expedition.
Seizoen 1 van TV serie The Terror gaat hier ook over, hele grote aanrader imo, echt heel goed. Het is maar één seizoen, seizoen 2 verteld een ander verhaal.
Is Iron Rig al uit?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op The Iron Rig, maar Pale Reach was ook erg goed ja!
Sinds (eer)gisterenquote:
Ah cool, binnenkort maar even checken.quote:
Tof, even gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah cool, binnenkort maar even checken.
Sinds 4 dagen staat deze docu op Noclip, heel tof om te zien.
Moet dus eerst wachten met activeren tot Ultimate verlopen isquote:Uw code omzetten
Als u uw Xbox Game Pass Core-code inwisselt, wordt uw lidmaatschap automatisch omgezet naar een kortere duur van Xbox Game Pass Ultimate en wordt dat toegevoegd aan uw huidige Xbox Game Pass Ultimate-account. Zie informatie over omzetting. Door deze code in te wisselen gaat u akkoord met deze omzetting. Alle lidmaatschapsomzettingen zijn definitief en omzettingsverhoudingen kunnen voor toekomstige codeomzettingen veranderen. Als u ervoor kiest uw code nu niet in te wisselen, kunt u de code houden en die vóór de eventuele vervaldatum ervan alsnog inwisselen.
Uw bestaande abonnement op Xbox Game Pass Ultimate loopt af op 26/9/24
Nadat deze code is ingewisseld, eindigt uw abonnement op Xbox Game Pass Ultimate op 25/1/25
Klopt en conversie is 3:2. Voor 12 maanden Core krijg je 8 Ultimate terug. Vanaf september kan je tot max 13 maanden stacken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:31 schreef Elan het volgende:
Ah dat kan dus überhaupt niet.
Op de console krijg ik een foutmelding en op de site krijgt ik dit als ik mijn code wil inwisselen:
[..]
Moet dus eerst wachten met activeren tot Ultimate verlopen is
En Switchquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor de Castlevania DS liefhebbers: Konami heeft een soort shadow drop gedaan van alledrie de Castlevania DS games, samen met een Japanse Haunted Castle (Castlevania in de arcade) en Haunted Castle Revisited. Te krijgen op Steam, Playstation en Xbox
Ja daar ook ja, sorry heurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |