Ik ga straks beginnen aan Kiwami 2. Wel weer zin om met m’n vuisten te praten. Stiekem wil ik Dragon’s Dogma II ook kopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Like a Dragon: Ishin is best leuk![]()
Maar ik ga niet al die courtesan minigames doen
Kiwami 2 is ook erg goed. Die pak ik later op, want eerst nog door Infinite Wealth heen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ga straks beginnen aan Kiwami 2. Wel weer zin om met m’n vuisten te praten. Stiekem wil ik Dragon’s Dogma II ook kopen.
Wauwquote:Op zondag 7 juli 2024 13:08 schreef Friday12 het volgende:
Liep net op een vlooienmarkt.. ziet mijn oog een fable 2 in seal liggen
Stond zeker op de hoes?quote:
Erg jammer, heb hem nu nog gestackt tot april 2026 met de 1:1 gold conversie dus daarna wordt het wel erg duur dan 😢quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:13 schreef Elan het volgende:
https://www.xboxnederland(...)flink-duurder-maken/
Goh, wie had dat nou verwacht.
En jammer dat je Game Pass niet meer kan stacken voor drie jaar met een nieuw account.
Heb nog tot half 2025.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:34 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Erg jammer, heb hem nu nog gestackt tot april 2026 met de 1:1 gold conversie dus daarna wordt het wel erg duur dan 😢
Gold zelf is ook vrij aan de prijs als je dat los koopt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nog tot half 2025.
Snel nog ff 2 jaar Ultimate bijgekocht voor 200 piek op Live kaarten.nl.
Toch weer een besparing van 100 wanneer ik zou wachten tot volgend jaar gok ik zo maar.
Komt wel dichtbij het punt dat ik me afvraag of het het waard is voor mij persoonlijk.
Jup.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gold zelf is ook vrij aan de prijs als je dat los koopt.
In ieder geval nog ff Indiana Jones en Gears E-Day meepakken 💪🏻quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nog tot half 2025.
Snel nog ff 2 jaar Ultimate bijgekocht voor 200 piek op Live kaarten.nl.
Toch weer een besparing van 100 wanneer ik zou wachten tot volgend jaar gok ik zo maar.
Komt wel dichtbij het punt dat ik me afvraag of het het waard is voor mij persoonlijk.
Ik kocht toen 3 jaar argentijnse Gold codes via Eneba en met VPN geredeemed, in totaal 3 jaar Ultimate voor 95 euro.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gold zelf is ook vrij aan de prijs als je dat los koopt.
Ja dit kan helemaal niet meer volgens mij. Goedkoopste is nu Ultimate via Livekaarten. Dat is 105 voor een jaar.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik kocht toen 3 jaar argentijnse Gold codes via Eneba en met VPN geredeemed, in totaal 3 jaar Ultimate voor 95 euro.
Dat kan wel gewoon nog.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja dit kan helemaal niet meer volgens mij. Goedkoopste is nu Ultimate via Livekaarten. Dat is 105 voor een jaar.
Maar dan moet je dus drie jaar GP core stacken, en dan upgraden naar Ultimate?quote:
Geen idee hoe je het doet, vrienden van me hebben het vanmiddag nog gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus drie jaar GP core stacken, en dan upgraden naar Ultimate?
Ja kan nog, maar nu is de conversie anders.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus drie jaar GP core stacken, en dan upgraden naar Ultimate?
Nope.quote:
quote:Update 01/05/23 → In Argentinië, Brazilië, Chili, Columbia, Mexico, Singapore, Taiwan en Turkije is het niet langer mogelijk om kaarten te stapelen. Je kan momenteel alleen nog 1 jaar toevoegen, wat kan worden omgezet naar 8 maanden Xbox Game Pass Ultimate. De Europese kaarten zijn nog steeds stapelbaar en zijn probleemloos om te zetten naar Xbox Game Pass Ultimate.
Wel duurder. Zoals alles dus dat ik geen probleem op zich.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel duurder. Zoals alles dus dat ik geen probleem op zich.
Waar ik wel moeite mee heb is dat ze het tegenovergestelde doen van de belofte die ze een paar maanden geleden gedaan hadden. Namelijk dat COD niet Game Pass duurder zou gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |