Ik heb een whopping 53 uur gespeeld.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:19 schreef OMG het volgende:
De persoonlijke Year in Review is er weer! https://www.xbox.com/en-US/year-in-review
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vond je van Ishin? Ik wil die nog spelen, staat nu op PS+ Extra maar, was van plan eerst Kiwami 2 en Like a Dragon (7) spelen.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yakuza-fan gespot
wilde dat echt net gaan vragen hahaha voor diezelfde reden.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wat vond je van Ishin? Ik wil die nog spelen, staat nu op PS+ Extra maar, was van plan eerst Kiwami 2 en Like a Dragon (7) spelen.
quote:Op donderdag 5 december 2024 10:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wat vond je van Ishin? Ik wil die nog spelen, staat nu op PS+ Extra maar, was van plan eerst Kiwami 2 en Like a Dragon (7) spelen.
Ishin is best leuk, vooral met de 4 verschillende stijlen die je kan gebruiken. Er zitten wel enkele evil minigames inquote:Op donderdag 5 december 2024 10:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wilde dat echt net gaan vragen hahaha voor diezelfde reden.
En hoe is het om deze als eerste yakuza te spelen
Ik ben zelf begonnen met Kiwami 1 (de 2016 remake van de allereerste Yakuza PS2 game uit 2006) en heb daarna Yakuza 0 pas gespeeld. Yakuza 0 is chronologisch gezien de voorloper van Kiwami 1 en is uitgebracht in 2017.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wilde dat echt net gaan vragen hahaha voor diezelfde reden.
En hoe is het om deze als eerste yakuza te spelen
Verbaast me wel. Dacht dat het een goedkope Uncharted zou worden.quote:
Als je de dev kent zou het je niet moeten verbazen..quote:Op zondag 8 december 2024 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verbaast me wel. Dacht dat het een goedkope Uncharted zou worden.
Dat devs een goede naam hebben (of hadden) is geen garantie.quote:Op zondag 8 december 2024 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je de dev kent zou het je niet moeten verbazen..
The Darkness
Chronicles of Riddick
Wolfenstein games
Allemaal toppers (behalve Youngblood)
De beste mensen zijn bij Arkane vertrokken, voordat Deathloop en Redfall uitkwamen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat devs een goede naam hebben (of hadden) is geen garantie.
Zie bijvoorbeeld Arkane, van de veelgeprezen Dishonored games.
Maar ook van flops als Deathloop en Redfall.
*in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Klopt maar er zijn bepaalde devs weer teruggekomen naar Machine Head die bij Starbreeze aan die vorige titels hebben gewerktquote:Op zondag 8 december 2024 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat devs een goede naam hebben (of hadden) is geen garantie.
Zie bijvoorbeeld Arkane, van de veelgeprezen Dishonored games.
Maar ook van flops als Deathloop en Redfall.
*in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |