Oh, ik ben in 1998 al van Windows afgestapt, vanwege de praktijken van Microsoft.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:28 schreef QAnonn het volgende:
[..]
https://www.weforum.org/organizations/apple/
niet van jou verwacht.
Bijzonder dat je daar wel kritisch op bent maar de huidige praktijken van Gates niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, ik ben in 1998 al van Windows afgestapt, vanwege de praktijken van Microsoft.
Meteen weer een katquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:08 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Bijzonder dat je daar wel kritisch op bent maar de huidige praktijken van Gates niet.
Nou nee, ik vind het oprecht bijzonder. Nogal wat mensen zijn niet op de hoogte vd dubieuze Microsoft/Gates praktijken uit het verleden. Jij wel en sowieso lijk je best goed op de hoogte over wat er wereldwijd zoal scheef gegroeid zit. Dus ik sta er van te kijken dat je dan geen vraagtekens zet bij Gates huidige imago als filantropische weldoener. En ook bijzonder dat je het meteen weer als een aanval opvat.quote:
Is toch geen kat?quote:
Nou, je doet bij voorbaat de veronderstelling dat mijn mening ten aanzien van Gates is veranderd.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Is toch geen kat?
Gewoon een constatering.
Kan je toch normaal uitleggen waarom je wel tegen Microsoft bent en niet tegen het huidige beleid.
Niemand hier zit op 1 lijn met een ander.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, je doet bij voorbaat de veronderstelling dat mijn mening ten aanzien van Gates is veranderd.
En roept mij vervolgens ter verantwoording.
Ik gun de moderator een dagje mooi weer.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:15 schreef Candymannetje het volgende:
Stel je niet zo aan man.
Zet anders gewoon een TR.
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:08 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Bijzonder dat je daar wel kritisch op bent maar de huidige praktijken van Gates niet.
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:15 schreef Candymannetje het volgende:
Stel je niet zo aan man.
Zet anders gewoon een TR.
[..]
Fuck dat mooie weerquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik gun de moderator een dagje mooi weer.
Je doet het iig een stuk leuker en vriendelijker dan de mod van het corona forum destijds 😅quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Man man man, ik ben met de dag onpartijdiger aan worden, misschien moeten mods een nieuwe naam hebben zoals de VAR in voetbal
Nee het kwam door climate change.quote:Op zondag 19 mei 2024 01:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Textbook voorbeeld van antivax propaganda.
https://www.nbcnews.com/t(...)r-mcdonald-rcna72952
Het is nogal fnuikend wanneer iemand staat op te scheppen over alle prikken die ze gehaald heeft, hoe geweldig ze zich nog steeds voelt en een paar seconden later in elkaar stort.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand valt flauw, en het enige dat je kunt bedenken is dat het door het vaccin komt?
Ja het moment is priceless.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:55 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het is nogal fnuikend wanneer iemand staat op te scheppen over alle prikken die ze gehaald heeft, hoe geweldig ze zich nog steeds voelt en een paar seconden later in elkaar stort.
Omdat het niet een op zichzelf staand incident is vermoed ik. Ik zou het dan ook geen antivax propaganda willen noemen.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja het moment is priceless.
Maar vervolgens wordt het gebruikt voor antivax propaganda.
Tja, lees het artikel.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:45 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Omdat het niet een op zichzelf staand incident is vermoed ik. Ik zou het dan ook geen antivax propaganda willen noemen.
Al lang gedaan. De debunks van Reuters en FactCheck maken niet zoveel indruk op me. Iets met vax propaganda enzo.quote:
Ja, precies.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Al lang gedaan. De debunks van Reuters en FactCheck maken niet zoveel indruk op me. Iets met vax propaganda enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |