Ik zou Chiel en David Coulthard niet meteen wazige gasten willen noemen.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:31 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Brundle is vooral de laatste jaren wel heel erg in zichzelf gaan geloven. Ik erger me ook mateloos aan die beroemdheden die niets van de sport weten en dan even in de aandacht willen staan door tussen de auto’s te lopen vlak voor de start. Vervolgens reageren ze als door een wesp gestoken als iemand als Brundle ze een vraag durft te stellen, maar hoe Brundle er de laatste jaren de spot mee drijft (hoe durven ze de grote Brundle niet te antwoorden) erger ik me net zo goed aan. Dan plaatst die zichzelf op een voetstuk precies zoals die irritante beroemdheden doen, die als ze geen vragen willen beantwoorden ook niet vol in de spotlights op de grid moeten gaan paraderen.
Overigens is Sky waar Brundle voor werkt niet legaal te ontvangen dus we zullen het sowieso met Buxton moeten doen of die wazige gast van ViaPlay, en dan kies ik de heerlijke gridwalks van Buxton tien keer liever, die het echt tot een sport heeft verheven zo min mogelijk te ademen in één gridwalk.
Kan de beste gebeuren. Bij de start van de wedstrijd functioneerde het prima!quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef NY_Giant het volgende:
Het is wel behoorlijk stuk nu: https://allestoringen.nl/storing/viaplay/
Dat is wel fors ja, vind het verschil tussen maand zonder advertenties en jaar wat klein, enige punt is dat als je PL en F1 kijkt zoals ik, het moeilijk is er een maand tussenuit te halenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:33 schreef NY_Giant het volgende:
Behoorlijke prijsverhogingen, zowel voor het jaarabonnement als voor maandelijks opzegbaar. Ook komt er een Basis-abonnement met reclame beschikbaar:
Tweakers: Viaplay verhoogt prijs met 4 euro per maand en introduceert advertentieabo
Bright: Viaplay weer fors duurder: zoveel meer kost het, goedkoper alternatief met reclame
En hier van Viaplay zelf: https://commercial.viaplaygroup.com/live-sport-van-wereldniveau
Ik lach met je meequote:
Wat een ziener!quote:Op woensdag 25 december 2024 00:47 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Mooi. Betere beeldkwaliteit, goedkoper, én de epische gridwalk van Buxton er gratis bij. Commentaar met GPR eronder en ViaPlay lekker zeer tergend langzaam failliet zien gaan (en eerst nog wel even een paar lekkere dikke wanhopige prijsverhogingen in hun doodsstrijd aan de fanboy ViaPlay leden natuurlijk). De dag dat ViaPlay hun faillissement aankondigd is de dag dat er bij mij een hele dure fles champagne open zal knallen.
Wat is je punt eigenlijk precies? Jij denkt dat als alles bij het oude was gebleven het gratis was geweest? Persoonlijk stoort het me ook dat een pak melk ieder jaar weer duurder wordt. Ik voorspel je nu al dat het volgend jaar weer duurder is dan nu. Maar ik voel niet echt de behoefte om dat vervolgens te gaan bevestigen.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:47 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-blijven-kijken.html
Eagles89 was het gekkie hahahhahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahaa
Mijn punt is dat sinds de komst van ViaPlee naar Nederland, de kosten van F1 van 0 euro als je toch al Ziggo had (in mijn geval, en in miljoenen andere gevallen), inmiddels naar het duurste stream abbo van Nederland is gegaan. En dat in nog geen 4 jaar tijd, dát vind ik een behoorlijke prestatie. En het is precies wat ik voorspelde: koop met geleend geld als buitenlands bedrijf de boel op, verhoog vervolgens de prijzen, want je hebt toch het alleenrecht/monopolie, en de consument wordt haast verplicht om mee te gaan, en maak de kwaliteit ook nog eens slechter (slechts op 1 account kun je nu nog kijken, bij Ziggo bijv altijd met 4) én er is inmiddels al reclame te zien tijdens de race, en nu dus zelfs ook te horen en zien als een split screen scherm van wat ik lees, of je moet NOG weer meer gaan betalen. Het is allemaal zo voorspelbaar en schandalig, maar jij vindt het allemaal geweldig. Nou, ik kom op voor de gemiddelde F1 kijker, die het van 1990 t/m 2021 altijd gratis heeft kunnen kijken, en nu opeens een vermogen per maand moet betalen met de komst van dat vreselijke ViaPlay, en ook nog eens onder slechtere voorwaarden. Pure waanzin is het.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat is je punt eigenlijk precies? Jij denkt dat als alles bij het oude was gebleven het gratis was geweest? Persoonlijk stoort het me ook dat een pak melk ieder jaar weer duurder wordt. Ik voorspel je nu al dat het volgend jaar weer duurder is dan nu. Maar ik voel niet echt de behoefte om dat vervolgens te gaan bevestigen.
quote:7 jaar lang konden we de formule 1 gratis via Ziggo kijken. Ook nog eens met een perfecte beeldkwaliteit, met een super stabiele verbinding en in 4k. En dan komt Viaplay het feest verzieken. Ze komen met slecht werkende apps, een niet scherp beeld met lage bitrate welke ook nog wel eens wegvalt. En van gratis gaan we in 3 jaar tijd naar 20 euro in de maand waarbij je ook nog de nodige reclames voorgeschoteld krijgt. Ik kan niet wachten tot Viaplay eindelijk failliet gaat. En tot die tijd kijken we wel wat anders.
quote:Laten we even op een rijtje zetten wat er eigenlijk is gebeurd. Het Zweedse bedrijf Viaplay komt hier in Nederland licenties van o.a. de F1 en de Premier League kapen voor veel teveel geld. Nu heeft Viaplay als reden voor de hoge prijzen dat de licentiekosten hoog zijn. De abonnees van Viaplay moeten dus opdraaien voor de hoge kosten van hun guerilla tactieken.
quote:Viaplay abonnees houden Viaplay in leven en mogen wat mij betreft elk jaar fors meer betalen. Ik kijk via F1tv en laat me niet geld afhandig maken zonder dat hier iets extra tegen over staat. Viaplay verhoogt omdat ze op het rand van omvallen staat. Het is toch gek dat je enige verdienmodel Max Verstappen. Heel dat bedrijf heeft geen bestaansrecht. Als Max stopt met racen, zegt 99% Viaplay op.
quote:financieel zwaar weer hebben maar wel even je jaarlijkse F1 bijdrage met 50 miljoen verhogen om de kapers te weerhouden. Niet gek dat het abonnement nu dan ook bijna 2x zo duur is als 3 jaar geleden, terwijl er qua programmering niks bij is gekomen. Die Scandinaviërs zien ons gewoon als melkkoe voor hun eigen financiële problemen. Ik hoop dat ze gauw weer verdwijnen.
quote:Het wordt potdikkie zowat een principiële kwestie zo. Wij kunnen het ons gerust veroorloven. Maar betalen met het gevoel dat je gewoon een oor aangenaaid krijgt, vind ik wel weer wat anders. Ik vind het dom van Viaplay en een hele nare manier van zakendoen.
quote:Ik loop niet zo snel weg wanneer ik eenmaal een abonnement heb afgesloten, maar Viaplay begint bij mij wel een grens te overschrijden. Zo’n hoog bedrag voor gemiddeld twee races per maand en verder tamelijk matige content en kwaliteit. Ik herken me in veel wat mensen hier geschreven hebben. Ik weet niet wie binnen dit bedrijf de klanttevredenheid peilt en daaruit de conclusie meent te mogen trekken dat de prijs nog wel verder omhoog kan voor het reclamevrije abonnement, maar die zou ik per ommegaande op non-actief zetten, want dit gaat Viaplay een hoop abonnees kosten….mark my words!
Je hoeft helemaal geen Viaplay te nemen. Je kunt ook F1TV nemen. Dan heb je alleen formule 1. Daar moet je je ook op focussen. Viaplay heeft ook niet alleen F1, maar ook Duits voetbal, Engels voetbal, darts. Dat heeft zijn prijs. Daarvoor betaalde je bij dat fantastische Ziggo ook extra geld. De formule 1 was op het open kanaal, maar indirect betaalde je daar ook voor en het is maar zeer de vraag of het nu nog steeds gratis zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 01:48 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat sinds de komst van ViaPlee naar Nederland, de kosten van F1 van 0 euro als je toch al Ziggo had (in mijn geval, en in miljoenen andere gevallen), inmiddels naar het duurste stream abbo van Nederland is gegaan. En dat in nog geen 4 jaar tijd, dát vind ik een behoorlijke prestatie. En het is precies wat ik voorspelde: koop met geleend geld als buitenlands bedrijf de boel op, verhoog vervolgens de prijzen, want je hebt toch het alleenrecht/monopolie, en de consument wordt haast verplicht om mee te gaan, en maak de kwaliteit ook nog eens slechter (slechts op 1 account kun je nu nog kijken, bij Ziggo bijv altijd met 4) én er is inmiddels al reclame te zien tijdens de race, en nu dus zelfs ook te horen en zien als een split screen scherm van wat ik lees, of je moet NOG weer meer gaan betalen. Het is allemaal zo voorspelbaar en schandalig, maar jij vindt het allemaal geweldig. Nou, ik kom op voor de gemiddelde F1 kijker, die het van 1990 t/m 2021 altijd gratis heeft kunnen kijken, en nu opeens een vermogen per maand moet betalen met de komst van dat vreselijke ViaPlay, en ook nog eens onder slechtere voorwaarden. Pure waanzin is het.
Jouw persoonlijke mening =/= feitquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal geen Viaplay te nemen. Je kunt ook F1TV nemen. Dan heb je alleen formule 1. Daar moet je je ook op focussen. Viaplay heeft ook niet alleen F1, maar ook Duits voetbal, Engels voetbal, darts. Dat heeft zijn prijs. Daarvoor betaalde je bij dat fantastische Ziggo ook extra geld. De formule 1 was op het open kanaal, maar indirect betaalde je daar ook voor en het is maar zeer de vraag of het nu nog steeds gratis zou zijn geweest.
Daarbij komt dat de kwaliteit van de show en het commentaar sterk verbeterd zijn ten opzichte van Ziggo. Daar had je een flauw café programma met een schijtlollige commentator en on track had je een zure ouwe betweter en een tandarts die niet verder kwam dan: Pierre, 6th place. Goooood result. Viaplay pakt het serieus en professioneel aan en dat kost nu eenmaal wat.
Maar ik ben hier om mijn mening te geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke mening =/= feit
Meningen beginnen doorgaans met 'ik vind', 'voor mij' of iets in die richting. Zo staat het er niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar ik ben hier om mijn mening te geven.
Alsof je je daar zelf altijd door laat leiden, schei uit zegquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meningen beginnen doorgaans met 'ik vind', 'voor mij' of iets in die richting. Zo staat het er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |