Jank niet zo. Je hebt toch kinderen. Besteed daar eens wat aandacht aan en ook aan je vrouw/vriendin ipv hier te komen zeiken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:44 schreef Masberum het volgende:
Ik zit vast in een relatie en heb misschien 1 keer per maand seks.. als dat het al is. Ik mis het ondertussen ook niet meer, al bij neergelegd. Ga ook niet naar de hoeren ofzo of wat dan ook. Dit is nou eenmaal de pech die ik heb blijkbaar. Maar zijn er meer mensen die ook vast zitten op zo'n manier en nog weinig seks hebben? 1 keer per maand is misschien zelfs overdreven, het stelt niks meer voor.
Jonge mensen gaan ook wel eens dood.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 01:02 schreef sturmpie het volgende:
Een frigide vrouw is seksueel ongevoelig. Hoewel het ontbreken van lustgevoelens zowel bij mannen als bij vrouwen voorkomt, is frigiditeit vrijwel altijd met vrouwen in verband gebracht.
sex is voor jonge mensen, oude mensen gaan dood.
Hij wilt haar niet eens meer. Dus snap deze post van hem niet.....quote:Op zaterdag 18 mei 2024 07:15 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Volgens mij is er maar 1 oplossing: met elkaar praten.
Uitpraten.
Je gevoelens delen met elkaar.
Praten.
En weer praten.
Net zo lang tot je allebei weet waar je aan toe bent.
En van daaruit kun je verdere stappen nemen.
Succes, en laat je weten hoe het gesprek is gegaan?
Zoek een meid buiten je eigen postcodegebied. Dan is het geen vreemdgaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:44 schreef Masberum het volgende:
Ik zit vast in een relatie en heb misschien 1 keer per maand seks.. als dat het al is. Ik mis het ondertussen ook niet meer, al bij neergelegd. Ga ook niet naar de hoeren ofzo of wat dan ook. Dit is nou eenmaal de pech die ik heb blijkbaar. Maar zijn er meer mensen die ook vast zitten op zo'n manier en nog weinig seks hebben? 1 keer per maand is misschien zelfs overdreven, het stelt niks meer voor.
Lijkt me wel, gezien zijn nick mastuberumquote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Je krijgt nog maar eens per maand sex van je vrouw. Je gaat niet naar de Dames van Plezier.
Wat doe je dan verder wel? Masturbeer je veel?
Je hoeft geen tips te geven aan TS want hij is een genie.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
TS zou er natuurlijk ook gewoon voor kunnen kiezen om minder te gamen en meer tijd aan zijn vrouw te besteden. Dan mag hij er misschien wat vaker op.
In 2050 komt TS posten dat hij nog altijd zuipt, niet neukt en zijn inmiddels wanhopige vrouw en inmiddels volwassen kinderen zijn leven beperken en wij reageren dan vervolgens net als in 2024.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:56 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Nou ja, er valt wat voor je te zeggen dat je niet vreemd gaat.
Maar er valt ook wat te zeggen voor je partner dat ze toch nog zo nu en dan seks met je heeft.
Voor jullie beide, ga uit elkaar. Zorg dat jullie beide een iig ok leven hebben, weer wat geluk en blijheid ervaren.
Dit is echt een nare shitshow. En het gaat niet beter worden door maar zo door te gaan.
Ja, dat is zo...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:11 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
In 2050 komt TS posten dat hij nog altijd zuipt, niet neukt en zijn inmiddels wanhopige vrouw en inmiddels volwassen kinderen zijn leven beperken en wij reageren dan vervolgens net als in 2024.
Zal ze dan niet weg zijn gewoon?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:11 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
In 2050 komt TS posten dat hij nog altijd zuipt, niet neukt en zijn inmiddels wanhopige vrouw en inmiddels volwassen kinderen zijn leven beperken en wij reageren dan vervolgens net als in 2024.
Nee, want ze blijft hopen dat wij Fokkers hem de goede richting in sturen, maar het verzet is hevig.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal ze dan niet weg zijn gewoon?
Is dat een beetje constructieve sub dan? Of praat men elkaar daar de put in?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 08:21 schreef herverwijderd het volgende:
reddit.com/r/deadbedrooms is waar je moet zijn
Ga je hier nu iedere keer een posting aan wijden als je er weer een keer bovenop mag?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:57 schreef Masberum het volgende:
Ik heb rond 8 uur seks gehad weer een keer.
Valt mee dat hij niet erbij typt dat het maar 5 minuten geduurd heeftquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ga je hier nu iedere keer een posting aan wijden als je er weer een keer bovenop mag?
En je "vrouw"? Wanneer heeft zij weer sex?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:57 schreef Masberum het volgende:
Iets zeg mij dat er iets aan vooraf ging. Had ze er wel zin in? Heb je je best gedaan?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:57 schreef Masberum het volgende:
Het is een lotgenotengroep.quote:Op woensdag 22 mei 2024 13:33 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is dat een beetje constructieve sub dan? Of praat men elkaar daar de put in?
Ik zocht laatst zelf een sub om ervaringen van anderen te lezen, maar daar praatte men elkaar alleen maar de put in.Terwijl mijn ervaring juist positief is.
Ik zit altijd onderop.. dat is gemakkelijker. Maar nee dat was ik niet van plan.. weet ook niet waarom je zo raar reageert.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ga je hier nu iedere keer een posting aan wijden als je er weer een keer bovenop mag?
Maar de mysterie hier is waarom jouw vrouw is opgedroogd van seks met jou?quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zit altijd onderop.. dat is gemakkelijker.
Het grote raadsel hier is vooral waarom mensen nog serieus ingaan op deze trollemansquote:Op donderdag 23 mei 2024 17:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar de mysterie hier is waarom jouw vrouw is opgedroogd van seks met jou?
Ik vraag me af wie hier raar reageert. Sommige mensen vinden het misschien een beetje raar om op een forum te melden dat je net sex hebt gehad.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zit altijd onderop.. dat is gemakkelijker. Maar nee dat was ik niet van plan.. weet ook niet waarom je zo raar reageert.
Masberum heeft om 8 uur seks gehadquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hier raar reageert. Sommige mensen vinden het misschien een beetje raar om op een forum te melden dat je net sex hebt gehad.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Masberum heeft om 8 uur seks gehad
(van onze redactie) – Masberum is om klokslag acht uur vanavond intiem geweest met zijn vrouw. Dat meldt de onvolprezen FOK!ker met zijn fictieve leven op het Forum. Volgens de beste man zat(?) hij opnieuw onderop en onderging hij de exercitie enigszins gelaten. ” Ik zit altijd onderop.. dat is gemakkelijker”, laat de snedige snaak weten vanuit zijn rukbunker.
Nippend aan een Schültenbrau gaat hij dieper in op zijn leven en hoe het zover is gekomen. Onduidelijk is echter nog altijd of hij zijn leven wil veranderen en zijn huwelijk wil redden. ”Ik krijg allemaal adviezen van andere users, maar die boeien me uiteindelijk geen ene flikker.”
Volgens ingewijden is de man achter Masberum in werkelijkheid een transseksueel uit Amsterdam die, naar het schijnt, na overmatig GHB-gebruik nu een professionele troll is geworden. Danny Roodbol, oprichter van FOK!, is al langer op de hoogte van de perikelen van Masberum. "FOK! is een plek voor įlle verworpenen der aarde, ook al zijn het transseksuelen in crisis. Iedereen is hier welkom."
Als jij jezelf niet serieus neemt, waarom moeten wij dat dan wel doen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:26 schreef Masberum het volgende:
Wat een lol voor een zogenaamd serieus forum
Wat wil je horen dan?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:26 schreef Masberum het volgende:
ga lekker naar de wallen joh gekquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:26 schreef Masberum het volgende:
Kwaliteitspost dit.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
(van onze redactie) – Masberum is om klokslag acht uur vanavond intiem geweest met zijn vrouw. Dat meldt de onvolprezen FOK!ker met zijn fictieve leven op het Forum. Volgens de beste man zat(?) hij opnieuw onderop en onderging hij de exercitie enigszins gelaten. ” Ik zit altijd onderop.. dat is gemakkelijker”, laat de snedige snaak weten vanuit zijn rukbunker.
Nippend aan een Schültenbrau gaat hij dieper in op zijn leven en hoe het zover is gekomen. Onduidelijk is echter nog altijd of hij zijn leven wil veranderen en zijn huwelijk wil redden. ”Ik krijg allemaal adviezen van andere users, maar die boeien me uiteindelijk geen ene flikker.”
Volgens ingewijden is de man achter Masberum in werkelijkheid een transseksueel uit Amsterdam die, naar het schijnt, na overmatig GHB-gebruik nu een professionele troll is geworden. Danny Roodbol, oprichter van FOK!, is al langer op de hoogte van de perikelen van Masberum. "FOK! is een plek voor įlle verworpenen der aarde, ook al zijn het transseksuelen in crisis. Iedereen is hier welkom."
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar ook niet zoveel behoefte aan, anders zou je het wel bespreekbaar maken, moeite doen of desnoods buiten de deur een snelle hap eten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:44 schreef Masberum het volgende:
Je kan dat blijven herhalen. Meeste laag libido hebben daar absoluut geen oren naar. Of vermijden het onderwerp als de pest. Zetten de ander neer als een pervert of zeikerd als ze initiatief nemen, lachen je midden in je gezicht uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar ook niet zoveel behoefte aan, anders zou je het wel bespreekbaar maken, moeite doen of desnoods buiten de deur een snelle hap eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |