abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215672237
Bekijk deze YouTube-video

Waarom heeft Kim Kardashian een Tesla Robot en ik niet?!?! ben jelly

30,000 euro maar, mss toch maar even sparen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215709649
twitter

Straks in alle bejaardenhuizen te zien!
In alle fabrieken!
Het werk zoals aarbeienplukken en ga zo maar door.

Geef ze wapens en en je hebt aimbots om boze Putler te verslaan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 28 november 2024 @ 20:38:10 #178
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215710250
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 17:14 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Tesla is ook gewoon een halve memestock natuurlijk, dat meebeweegt op het persona van Elon Musk.

Maar goed, een bescheiden pluisje lijkt me wel terecht. Amerika is nu eenmaal in rap tempo een kleptocratie aan het worden en Tesla zal heus wel wat voordeeltjes toegeschoven krijgen van Trump, al denk ik dat dat vooral zal gelden voor SpaceX.
wat voordeeltjes >

Tesla kan de standaard worden voor selfdriving in de USA, dan wordt het meer een software company voorzover het dat al niet is
Space X krijgt de vrije hand, die hoeven nooit meer vergunningen aan te vragen ergens
Tesla humanoid gaat vol van start

En wat ie nog meer verzint, Musk is ook helemaal dol op die Chinese Bullettrains, dus daar verwwacht ik wel wat

Die Musk is nu de belangrijkste man na de president , is niet te hopen dat er een of andere gek hem overhoop schiet want hij maakt ook veel vijanden zo door al die machtige topambtenaren hun leven af te pakken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215710363
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 20:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
wat voordeeltjes >

Tesla kan de standaard worden voor selfdriving in de USA, dan wordt het meer een software company voorzover het dat al niet is
Space X krijgt de vrije hand, die hoeven nooit meer vergunningen aan te vragen ergens
Tesla humanoid gaat vol van start

En wat ie nog meer verzint, Musk is ook helemaal dol op die Chinese Bullettrains, dus daar verwwacht ik wel wat

Die Musk is nu de belangrijkste man na de president , is niet te hopen dat er een of andere gek hem overhoop schiet want hij maakt ook veel vijanden zo door al die machtige topambtenaren hun leven af te pakken
Oh nee, een visionair iemand, we moeten hem stoppen }) get the pitchforks micheal!

We moeten juist achteruitgang hebben zoals onder Kamala/Biden en de democraten die Elon Musk in de bak willen hebben vanwege mean tweets en anders denken!

Ik weet nog wel dat alle linkse mensen helemaal gek waren van Elon totdat ze hem weg pestten, en nu willen ze hem dood.

Zelfs hier heb je haters nu die tussen 2012 en 2020 hem adoreerde zoals Starhopper met een Elon Musk usericon, maar toen hij switchte van democraten naar pro-maga is hij in eens een gevaarlijke man.

Man man man! 8)7 _O-
  donderdag 28 november 2024 @ 21:05:45 #180
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215710549
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2024 20:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oh nee, een visionair iemand, we moeten hem stoppen }) get the pitchforks micheal!

We moeten juist achteruitgang hebben zoals onder Kamala/Biden en de democraten die Elon Musk in de bak willen hebben vanwege mean tweets en anders denken!

Ik weet nog wel dat alle linkse mensen helemaal gek waren van Elon totdat ze hem weg pestten, en nu willen ze hem dood.

Zelfs hier heb je haters nu die tussen 2012 en 2020 hem adoreerde zoals Starhopper met een Elon Musk usericon, maar toen hij switchte van democraten naar pro-maga is hij in eens een gevaarlijke man.

Man man man! 8)7 _O-
je moet niet alles zo links - rechts zien

Het is wel zo dat de democraten veel teveel naar links zijn afgedwaald , zo ook in nederland,
softies voeren de boventoon met stikstof ,wolven, asielboten en geen woningbouw , daarmee graaft links het eigen graf en het rare is dat ze het zelf weten

vroeger kwam de Pvda met Den Uyll op voor de gewone werkman, nu met Groen links gaat ze voor de groene bovenlaag en zijn ze in niets anders dan de VVD met een brabbelende Dilan die niets dan een simpele swiftie is

Musk zegt ook, we gaan voor common sense , en zo is het wel
vooralsnog hebben ze het gelijk aan hun kant , maar dat kan goed veranderen en ontpopt Trump zich ook als een dictator

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 28-11-2024 21:12:21 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215710660
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je moet niet alles zo links - rechts zien

Het is wel zo dat de democraten veel teveel naar links zijn afgedwaald , zo ook in nederland,
softies voeren de boventoon met stikstof ,wolven, asielboten en geen woningbouw , daarmee graaft links het eigen graf en het rare is dat ze het zelf weten

vroeger kwam de Pvda met Den Uyll op voor de gewone werkman, nu met Groen links gaat ze voor de groene bovenlaag en zijn ze in niets anders dan de VVD met een brabbelende Dilan die niets dan een simpele swiftie is

Musk zegt ook, we gaan voor common sense , en zo is het wel
vooralsnog hebben ze het gelijk aan hun kant , maar dat kan goed veranderen en ontpopt Trump zich ook als een dictator
Maar doet Tesla geen goede zaken onder Elon dan?

De elektrificatie is HIJ gestart, HIJ had de dromen en realiseerde het.
Alle Tesla Superchargers in de wereld.
Ook met SpaceX.
Ook met de Tesla Robot.
Ook de grote batterij power stations waardoor Hawaii bijvoorbeeld nu van de oude kolencentrales af is.
Ook de zonnepanelen van Tesla, die er uitzien als dakbedekking.

Ondanks dat iemand een andere politieke voorkeur heeft, kan je toch wel toekennen dat hij al zo veel voor de wereld heeft betekent.

Dat kan ik wel zeggen over mensen die Trump en Elon haten, ik ben niet zo emotioneel kinderachtig dat ik iedereen en alles moet haten omdat ze anders denken of anders stemmen.

Ik wil je trouwens ook nog even zeggen, jij bent de enige waar ik tegenwoordig nog een beetje normaal mee kan discussiëren zonder dat ik alleen maar genamecalled wordt en mensen die grappige oneliners proberen te maken omdat ik een andere mening heb. Daardoor kan ik je steeds meer waarderen. :@
  donderdag 28 november 2024 @ 21:19:42 #182
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215710723
quote:
15s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Maar doet Tesla geen goede zaken onder Elon dan?

De elektrificatie is HIJ gestart, HIJ had de dromen en realiseerde het.
Alle Tesla Superchargers in de wereld.
Ook met SpaceX.
Ook met de Tesla Robot.
Ook de grote batterij power stations waardoor Hawaii bijvoorbeeld nu van de oude kolencentrales af is.
Ook de zonnepanelen van Tesla, die er uitzien als dakbedekking.

Ondanks dat iemand een andere politieke voorkeur heeft, kan je toch wel toekennen dat hij al zo veel voor de wereld heeft betekent.

Dat kan ik wel zeggen over mensen die Trump en Elon haten, ik ben niet zo emotioneel kinderachtig dat ik iedereen en alles moet haten omdat ze anders denken of anders stemmen.
klopt tot op heden wel , ik zie het tot dusver niet negatief in ,
niemand denk ik, het is duidelijk dat Kamala met haar geprevel over het abortus en het vrouwen lichaam , geen ideen heeft om een leider te zijn
https://youtube.com/shorts/RzprbZ2An30?si=YGz8eXttK2gRtnXd
Hetzelfde geld voor Dilan van de VVD, gebrabbel en zinloos geprevel en dansen als een swiftie , dom kind

Nederland wordt nog steeds geregeerd door de Groen links , CHU , VVD , CDA, D66 , 6 keer niks dan blank papier
we hebben nieuwe verkiezingen nodig met een duidelijke leiding
pi_215710821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
klopt tot op heden wel , ik zie het tot dusver niet negatief in ,
niemand denk ik, het is duidelijk dat Kamala met haar geprevel over het abortus en het vrouwen lichaam , geen ideen heeft om een leider te zijn
https://youtube.com/shorts/RzprbZ2An30?si=YGz8eXttK2gRtnXd
Hetzelfde geld voor Dilan van de VVD, gebrabbel en zinloos geprevel en dansen als een swiftie , dom kind

Nederland wordt nog steeds geregeerd door de Groen links , CHU , VVD , CDA, D66 , 6 keer niks dan blank papier
we hebben nieuwe verkiezingen nodig met een duidelijke leiding
We moeten niet vergeten dat dit het Tesla topic is, in mijn ogen is onze Nederlandse politiek maar een poppenkast die totaal irrelevant is aan welke kant Nederland opgaat. Links Rechts maakt allemaal niet uit. We moeten toch leven naar de EU standaarden van de Von der Leyen.
Onze politiek is alleen voor het polariseren en mensen tegen elkaar opzetten.

Ik ben gewoon van mening dat Elon, ondanks zijn gekke en autistische trekjes. Heel veel betekent en nog gaat betekenen voor onze aardkloot.

Tesla heeft zo veel andere bedrijven aan het ontwikkelen geslagen, alle autofabrikanten moesten ook in eens innoveren om niet achter te blijven.

Zo is het ook met SpaceX, zelfs EU wil nu zijn eigen space raketten ect.
pi_215725371

Haha, je zal maar in een Tesla family SUV zulke wagens verslaan.
Schaamrood op je Ferrari kaken!
pi_215731301
Musk, onze held die de wereld gaat redden ^O^

Te beginnen met Californië.

quote:
Tesla-fabriek op één na meest vervuilende in Californië

Zo is de fabriek in Fremont nogal slecht voor de luchtkwaliteit: geen enkel bedrijf in Californië heeft zoveel waarschuwingen van overheidsinstellingen gehad als Tesla. En er is maar één bedrijf dat de lucht meer vervuild dan Tesla en dat is een olieraffinaderij van Chevron. De afgelopen vijf jaar heeft Tesla 112 keer vergunningen voor luchtverontreiniging overtreden. Alle maatregelen die Tesla genomen zou hebben, hebben geen effect. Tesla ontkent dit, terwijl er nu 75 nieuwe overtredingen zijn geregistreerd.
https://topgear.nl/autonieuws/tesla-vervuilende-fabriek/
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215731338
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 09:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is een politieke heksenjacht. Volg het wat beter zou ik zeggen.
pi_215731361
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 09:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is een politieke heksenjacht. Volg het wat beter zou ik zeggen.
quote:
Overigens kon de fabriek in het Texaanse Austin er ook wat van. Toen Tesla in 2022 de productie van de Model Y flink wilde opschroeven, wilde de deur van de oven niet sluiten. In die oven worden de metalen onderdelen van de Model Y gegoten. Om dat die deur niet sloot, steeg de temperatuur in de fabriek naar een lekker aangename 100 graden Celsius en ontsnapte allerlei giftige dampen de fabriek. Dat niet alleen: het afval water bevatte olie, verf en andere chemicaliën die Tesla onbehandeld het riool liet inlopen
Klinkt inderdaad heel politiek.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215731566
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 09:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]
De eerste fout die ik zo al zie is "100 graden Celsius" terwijl het originele artikel het heeft over Fahrenheit.
Ik neem de vertaling niet al te serieus.
pi_215732320
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 09:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]
Topgear is altijd anti-Tesla geweest. En ze noemen ook als voorbeeld Berlijn. Dat ging gewoon om bomenkap. Dat er een probleem is geweest in Texas (gewoon opgelost) is van een compleet andere orde dan hoe Californië zich heeft gekeerd tegen Musk (niet eens omdat hij Republikein is geworden, maar omdat hij de vakbonden buiten wil houden en dan krijg je wraak van de Democratische partij... en zo is Musk ook naar de Republikeinen gedreven).
pi_215732330
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 09:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
De eerste fout die ik zo al zie is "100 graden Celsius" terwijl het originele artikel het heeft over Fahrenheit.
Ik neem de vertaling niet al te serieus.
Topgear was indertijd als show leuk (niet erg informatief). Het blad is pulp. Zelfs AutoWeek heeft een hoger niveau (maar voor mensen die Duits beheersen: lees gewoon Auto, Motor und Sport).
pi_215751970
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Straks in alle bejaardenhuizen te zien!
In alle fabrieken!
Het werk zoals aarbeienplukken en ga zo maar door.

Geef ze wapens en en je hebt aimbots om boze Putler te verslaan.

Ik heb nog geen zelfstandige Optimus robot gezien. Wel een heleboel die achter de schermen bestuurd worden door mensen met een VR headset. Voor een echte, mensachtige robot moet je hier zijn.
pi_215751979
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 09:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, musk heeft niets met werknemers of wetten. Hij vind dat hij overal boven staat.
pi_215752000
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 10:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Topgear was indertijd als show leuk (niet erg informatief). Het blad is pulp. Zelfs AutoWeek heeft een hoger niveau (maar voor mensen die Duits beheersen: lees gewoon Auto, Motor und Sport).
Ok, daar ben ik het mee eens. Maar dat neemt niet weg dat als de regering een klacht heeft, Musk processen gaat aanspannen en geld doneren aan politici die zijn kant kiezen.
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 22:09:23 #194
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215752174
De zgn kerst update komt er aan! *O*
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215753707
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 21:52 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ok, daar ben ik het mee eens. Maar dat neemt niet weg dat als de regering een klacht heeft, Musk processen gaat aanspannen en geld doneren aan politici die zijn kant kiezen.
Dat laatste is des VS. De politiek in de VS is institutioneel corrupt.

Maar recent nog werd SpaceX een vergunning geweigerd omdat hij Trump steunt. Letterlijk de reden van afwijzing. Dat is Cali ten voeten uit.
pi_215754623
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 22:09 schreef CoolGuy het volgende:
De zgn kerst update komt er aan! *O*

de nieuwe Tesla app met Apple watch is ook released, zelfs scheetjes op contact voor je bijrijders.
pi_215754641

Ook de aandelen gaan lekkur

En zo goedkoop;

Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 11:09:58 #198
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215754884
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2024 10:38 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Ook de aandelen gaan lekkur

En zo goedkoop;

[ afbeelding ]
Ja die update is wel aardig ja. Lekkere bak is 't ook he. _O_ *O*
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215755066
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 11:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja die update is wel aardig ja. Lekkere bak is 't ook he. _O_ *O*
Tesla Model 3 Performance vs BMW M3 Competition -- Track Battle -- Cammisa's Ultimate Comparison Test

Erg indrukwekkend hoor, en dan FSD er bij welke ook insane is.

Ik rij zelf BMW X maar heb wel eens Tesla's van zakelijk MyWheels gereden als ik naar partners ga. Leuk speelgoed :)
Maar Tesla heeft de auto wereld wel op haar kop gezet ja de laatste jaren.

En Tesla Model 3's komen nu allemaal uit de lease en zijn al te koop voor 14-25k! Met de batterij nog boven de 90% capaciteit.
pi_215755142
quote:
14s.gif [b]Op dinsdag 3 december 2024 11:31 schreef epicbeardman

En Tesla Model 3's komen nu allemaal uit de lease en zijn al te koop voor 14-25k! Met de batterij nog boven de 90% capaciteit.
Maar ze zijn zo vreselijk lelijk helaas...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')