POLLquote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat kan een mooie poll worden.
FOK! juicht voor NAC.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe dan polletje lui varken. Daar zijn ze voor.
[poll=7250]
Ben jij ook zo benieuwd of ze ook dit seizoen weer MEER BIER hebben gedronken dan alle andere clubs in Nederland?quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik juich niet voor NAC. Bij NAC vonden de NAC supporters zichzelf weer erg goed.
[ x ]
Ze zijn de uitvinders van het uit het publiek met bier gooien.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij ook zo benieuwd of ze ook dit seizoen weer MEER BIER hebben gedronken dan alle andere clubs in Nederland?
Dat zou ik heel graag willen weten ja. Dan stijgt mijn waardering nog meer.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij ook zo benieuwd of ze ook dit seizoen weer MEER BIER hebben gedronken dan alle andere clubs in Nederland?
Emmen is helemaal geen club.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het altijd dronken NAC juist wel vermakelijke veldvulling in de Eredivisie. Die zie ik na vijf jaar toch wel liever terug dan de vermoeiende Emmen-jojo.
Ze zijn sympathiek omdat ze uit een gebied komen waarvan 99% van Nederland is vergeten dat het überhaupt bestaat. En ze stonden met potten en pannen naast het 'stadion' met kerona.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen dan doen alsof dat wel zo is?
@R-woud93quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn sympathiek omdat ze uit een gebied komen waarvan 99% van Nederland is vergeten dat het überhaupt bestaat. En ze stonden met potten en pannen naast het 'stadion' met kerona.
Het was ook wel geestig voor één seizoen, maar vanaf dat moment ben je gewoon oud papier. En we hebben al twee oud papier clubs die vaak Eredivisie spelen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn sympathiek omdat ze uit een gebied komen waarvan 99% van Nederland is vergeten dat het überhaupt bestaat. En ze stonden met potten en pannen naast het 'stadion' met kerona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |