SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ja leuk spelertje, maar game 2 en 3 was die godlikequote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Washington was toch al een een aardig spelertje bij Charlotte toch?
Maar ik snap wat je bedoelt. Al is de second coming van Jordan iets te veel misschien.![]()
Hoe dan ook, Dallas heeft dit (spelers die boven zich uitstijgen) sowieso wel nodig willen ze een kans maken tegen Denver of Boston. Anders zie ik het nooit gebeuren.
En voor OKC komen er nog genoeg kansen komende jaren denk ik. En het is nog niet gespeeld hé.
Is vrij normaal voor zijn positie als point guard. Zelfs bovengemiddeld in de NBA op die plek.quote:
Doris?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 02:47 schreef PowerLoungen het volgende:
ESPN is niet alleen aids in NL maar ook in de VS.
Die gaat dik betaald krijgen deze zomer, nu al nagenoeg onmisbaar voor de Knicks.quote:
Kende je de regel, als je bal blokt en daarna arm raakt mag dat alleen als de bal al uit de handen van de aanvaller is.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Lachwekkend. Zeg de volgende keer gewoon van te voren dat de Mavs door moeten, scheelt een vliegtuig trip
https://www.tiktok.com/@h(...)137368255774?lang=enquote:Op zondag 19 mei 2024 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kende je de regel, als je bal blokt en daarna arm raakt mag dat alleen als de bal al uit de handen van de aanvaller is.
Dat met Brown wat je laat zien is anders want daar raakt men slechts de bal. Shai raakte de bal en toen ook de arm.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)137368255774?lang=en
Leg maar uit dan. Tegen Brown was het blijkbaar geen foul, want toen werd die na review overturned.
Gewoon genaaid. Mavs hebben veel te vaak het voordeel van de twijfel gehad deze serie, Game 3, met de 'game on the line' krijgen ze ineens uit het niets een jump ball mee terwijl Mavs helemaal geen possession hebben, en nu dit weer.
Bovendien had Doncic echt al 4x z'n 2de tech kunnen krijgen.
Je ziet heel duidelijk dat Hield z'n voorarm het hoofd van Brown raakt, dus dat is niet waar.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat met Brown wat je laat zien is anders want daar raakt men slechts de bal. Shai raakte de bal en toen ook de arm.
Maar ik vind het alsnog apart dat ze verschil maken in of de bal uit de handen is of niet. Een block is een block. Misschien wordt door de block juist ook wel verhinderd dat de aanvaller uberhaupt de bal kan releasen. Als je verdedigende acties wil belonen door niet moeilijk te doen over of de verdediger daarna nog hem op de handen/arm raakt moet je hier ook niet moeilijk doen vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |