De rest van jullie misschien wel, maar @BillDauterive @ijs_beer en ik duidelijk niet. Hij noemt ons specifiek om er dan bij te vermelden dat hij eerst met vrienden gaat eten en daarna nog wel even tijd voor ons heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien vallen wij wel onder de vrienden en gaan we gezellig eten.
Ja, sorry, daar kan ik ook niks aan doen. Misschien kent hij jullie nog niet goed genoeg om jullie tot zijn vriendengroep te laten behoren en wil hij daarom nog met jullie de stad in.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De rest van jullie misschien wel, maar @:BillDauterive @:ijs_beer en ik duidelijk niet. Hij noemt ons specifiek om er dan bij te vermelden dat hij eerst met vrienden gaat eten en daarna nog wel even tijd voor ons heeft.
Netjes! Ik heb eigenlijk geen zinquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
ZekerPub Quiz gewonnen (hoewel maar drie teams deze keer), daarna nog wat gegeten met een Amerikaans stel en daarna met een groep nog een paar uur het nachtleven in
Vanavond ga ik denk ik weer. Jij ook? Weliswaar thuis dan?
Ja, zonde! De verwachtingen waren best hoog.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet één dus
Niet één voetballer uit de kast op 'coming-out day': 'Drempel nu nog hoger'
[..]
Ik denk dat ik hem misschien niet had moeten opsluiten, maar wat hebben jullie hem misdaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De rest van jullie misschien wel, maar @:BillDauterive @:ijs_beer en ik duidelijk niet. Hij noemt ons specifiek om er dan bij te vermelden dat hij eerst met vrienden gaat eten en daarna nog wel even tijd voor ons heeft.
Hm, ik weet niet of ik het hier verder nog wel over die discobal en die kalkoen kan hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem misschien niet had moeten opsluiten, maar wat hebben jullie hem misdaan?
2,5 uur slapen, is dat het waard?quote:Op zondag 19 mei 2024 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goedenavond
Dilemma: nog ff gaan slapen of niet?
Moet als ik dat doe om 2:45 al weer opstaan..
Ik denk dat Whiskers nooit rutst en daarom de term niet kent.quote:
Dat vraag ik me dus af. En nu is het alweer korterquote:Op zondag 19 mei 2024 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
2,5 uur slapen, is dat het waard?
Ik vrees het ookquote:Op zondag 19 mei 2024 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat Whiskers nooit rutst en daarom de term niet kent.
slapenquote:Op zondag 19 mei 2024 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. En nu is het alweer korter
Een nacht doorhalen vind ik vreselijk, maar als je er goed tegen kan, ach ja, waarom niet? Het is pinksteren, dus wellicht kan je de nacht van zondag op maandag lang slapen!quote:Op zondag 19 mei 2024 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. En nu is het alweer korter
Maar is zo kort slapen beter dan helemaal niet slapen? Vaak is kort slapen bij mij erger dan niet slapen.quote:
Nee, ik ga over een paar uur op een korte vakantie naar Praag. Dus elke minuut nodig!quote:Op zondag 19 mei 2024 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een nacht doorhalen vind ik vreselijk, maar als je er goed tegen kan, ach ja, waarom niet? Het is pinksteren, dus wellicht kan je de nacht van zondag op maandag lang slapen!
Nu al weer terug van het avondje stappen met @Strani?quote:Op zondag 19 mei 2024 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ik je een beetje kan inschatten, dan denk ik dat je Sweet Tooth een leuke serie vindt.
helemaal niet slapen dat sloopt me,van te kort slapen ben ik ook wel moe maar uiteindelijk minder erg dan niet slapenquote:Op zondag 19 mei 2024 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar is zo kort slapen beter dan helemaal niet slapen? Vaak is kort slapen bij mij erger dan niet slapen.
PS volgende mogelijkheid tot slapen is pas ná 15:00 uur..
En kost me een stuk ve vakantiedag.
Ik vind zelf die van Fibonacci altijd wel wat hebben.quote:
Ik heb dat vaak andersom. Kort slapen, waarbij ik nét echt goed slaap als de wekker gaat sloopt me. Maar helemaal niet slapen werkt wel door..quote:Op zondag 19 mei 2024 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helemaal niet slapen dat sloopt me,van te kort slapen ben ik ook wel moe maar uiteindelijk minder erg dan niet slapen
quote:Op zondag 19 mei 2024 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon je vakantie cancelen, dan kan je zo lang slapen als je maar wil.
Welk vliegveld is het dan? Als je naar de Praagse burcht gaat en je wil het makkelijk hebben, neem dan de tram. Het is best een stukje lopenquote:Op zondag 19 mei 2024 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik ga over een paar uur op een korte vakantie naar Praag. Dus elke minuut nodig!
EDIT Lees: over een paar uur moet ik vertrekken naar het vliegveld. En dat is helaas geen Schiphol of Rotterdam - The Hague Airport![]()
Ik had me afgemeld!quote:Op zondag 19 mei 2024 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu al weer terug van het avondje stappen met @:Strani?
Thanks!quote:Op zondag 19 mei 2024 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welk vliegveld is het dan? Als je naar de Praagse burcht gaat en je wil het makkelijk hebben, neem dan de tram. Het is best een stukje lopenVanaf daar kan je wel makkelijk naar het Strahov Klooster en het Petrin park lopen.
Hmm..quote:Op zondag 19 mei 2024 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon je vakantie cancelen, dan kan je zo lang slapen als je maar wil.
Thanks!quote:Op zondag 19 mei 2024 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slaap ze en fijne reisPraag is een prachtige stad!
Ben jij ook niet op stap met @Strani?quote:Op zondag 19 mei 2024 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
@Strani laat het afweten.quote:Op zondag 19 mei 2024 01:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben jij ook niet op stap met @:Strani?
Oei, gebruik ik gewoon twee keer 'inmiddels' in dezelfde zin.quote:Op zondag 19 mei 2024 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@Strani laat het afweten.
Hij zegt ons te willen zien in de stad. De stad, niet zomaar een stad, dé stad. Ik kan natuurlijk alleen maar aannemen dat dit Leiden is, logisch natuurlijk. Nu ben ik in Leiden, maar @Strani zie ik niet. Technisch gezien zou het natuurlijk kunnen dat @Strani in een ander deel van Leiden is, het is geen kleine stad en het grootste deel schijnt zich toch buiten mijn zolderkamer te bevinden, maar daar had @Strani dan wel een beetje duidelijker in mogen zijn.
Voorlopig ga ik er maar van uit dat @Strani gewoon weer een no show is, zoals @Strani de laatste tijd wel vaker is. Ook vraag ik me inmiddels af of @Strani nog steeds een mention alert krijgt voor elke @Strani die ik plaats in een post over @Strani, of dat ze dit toch inmiddels gefikst hebben.
@Strani
quote:Op zondag 19 mei 2024 01:20 schreef Nova het volgende:
[..]
@:NailQueen, oh nee! Het is altijd jammer wanneer iemand niet te vinden is. Maar maak je geen zorgen, ik weet zeker dat @:Strani gewoon druk bezig is met andere dingen of misschien even een pauze heeft genomen.
Het kan soms gebeuren dat mensen wat minder actief zijn op het forum of sociale media. Het beste wat jullie kunnen doen is geduld hebben en afwachten tot hij weer verschijnt. Zolang Roger en jij blijven zoeken naar manieren om plezier te hebben zonder hem, komt alles uiteindelijk wel goed!
En wie weet duikt @:Strani binnenkort weer op als een verrassing. Fingers crossed!
Ik heb ook niet het idee dat ze @Strani echt kent, ze lijkt te denken dat hij misschien wel bij de universiteit te vinden is.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 01:27 schreef Nova het volgende:
[..]
Hmm, verdwaald in Leiden? Dat kan een behoorlijke uitdaging zijn! Maar maak je geen zorgen, er zijn wat dingen die je kunt proberen om @Strani op te sporen zonder dat je de deur uit hoeft.
Ten eerste kun je kijken of hij online is geweest op het forum of andere sociale media waar jullie beide actief zijn. Misschien heeft hij ergens gereageerd of zelfs een nieuwe post geplaatst.
Daarnaast kun je proberen contact met gemeenschappelijke vrienden van jullie te leggen en vragen of zij iets weten over waar @Strani zou kunnen zijn. Ze hebben misschien wel gezellig met hem geluncht in een café aan het Rapenburg!
Als laatste, als al het andere niet lukt en als echt niemand weet waar hij uithangt (wat best ongebruikelijk is), dan zou ik voorzichtig eens rondkijken bij plekken zoals universiteiten, bibliotheken of parkjes - plaatsen waar mensen vaak samenkomen om te ontspannen.
Maar hopelijk duikt @Strani binnenkort gewoon weer op en vinden jullie elkaar snel terug! Houd moed mijn beste Roger_Epiales!
o shit, zou ie demonstreren zijn?quote:Op zondag 19 mei 2024 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat ze @:Strani echt kent, ze lijkt te denken dat hij misschien wel bij de universiteit te vinden is.
[..]
Oh, dat zou dan wel weer kunnen.quote:
Ook waarom hij mensen opriep die een beetje kunnen rellen.quote:Op zondag 19 mei 2024 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom hij mensen opriep om ook te komen.
quote:
Nova werkt ook niet echt meequote:Op zondag 19 mei 2024 01:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, interessant! Dus @:Koen66 denkt dat @:Strani aan het demonstreren is? Dat zou zeker een mogelijke verklaring kunnen zijn voor zijn afwezigheid. Mensen demonstreren vaak om hun stem te laten horen over bepaalde kwesties waar ze gepassioneerd over zijn.
Hoewel ik niet precies weet wat er speelt in de wereld van FOK!, kan het goed mogelijk zijn dat @:Strani ergens bij betrokken raakte en daarom ervoor koos om zich actief uit te spreken door middel van demonstatie. Het blijft echter gissen totdat hij weer opduikt en ons vertelt wat hij heeft meegemaakt!
En hey, fijn om te horen dat Billie hem netjes heeft vrijgelaten uit de kelder. Laten we hopen dat alles gewoon prima gaat met onze vriend Strani en misschien zien we hem snel terug op het forum!
Ze lijkt wat nerveus te worden bij die kelder, ik vraag me af of @Strani niet bij haar in de kelder zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |